goed gezocht, maar niet wat ik wil horen.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Briggy het volgende:
1. Paul Gustave Doré
Je vergeet Mevr. PR een puntje te geven....Schaam je...quote:Op donderdag 6 november 2008 20:50 schreef PhysicsRules het volgende:
2. Goran Visnjic (DaviniaHR) -> ER -> Serie van Crichton
sssssssst...quote:Op donderdag 6 november 2008 20:53 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Je vergeet Mevr. PR een puntje te geven....Schaam je...
zo moeilijk zijn deze niet hoor. Kijk maar eens op de wiki van Crichtonquote:Op donderdag 6 november 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
snap geen een van de links
quote:
ik ben er... Ik neem aan dat Xerxes de aanwijzing was, waardoor je er op kwam?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Briggy het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik een sportvraag goed heb![]()
Nieuwe om 23:00 uur als er nog genoeg mensen wakker zijn...
Dat valt wel mee, zijn er nog wel meer denk ikquote:
quote:
quote:
ik wel, maar ben zo wel een uurtje onderweg.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:51 schreef PhysicsRules het volgende:
ik moet er weer zo vandoor en ben er pas morgenavond weer. Wil iemand zich opofferen om het antwoord ge'pmed te krijgen?
verstuurd. Dank je welquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ik wel, maar ben zo wel een uurtje onderweg.....
Correct uitleg niet nodig!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:16 schreef Briggy het volgende:
SW: Leesplankje
Aap, noot, mies, wim, zus
lekkere binnenkomer zoquote:
er zijn er vast wel 3. alleen typen ze niet altijd wat hierquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:54 schreef Briggy het volgende:
19:15 een nieuwe...
Als we minimaal 3 kandidaten hebben natuurlijk
Je hebt me overtuigdquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
er zijn er vast wel 3. alleen typen ze niet altijd wat hier
quote:
quote:
Proost !quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef tomtomaat het volgende:
ik ga een biertje drinken....proost!!
merciquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef Briggy het volgende:
Ik was even eten aan het fabrieken en mis gewoon een hele opdracht
en geen minuut eerderquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Nog 10 minuten!
We have a winnerquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:36 schreef Briggy het volgende:
SW: Kaas
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
We have a winner![]()
Goed hoor
kan je de de stad er nu bij verzinnen ?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:45 schreef qonmann het volgende:
@Briggy had je de hint KKK nog nodig ?
(Rijpie tikte al KKK in, kon er dan moeilijk KuKlux Klan neerzetten)
Dat dacht ik ook... maar jij had Karnemelk al staan dus nam ik de gokquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de film toch ? In het echt niet
ik zou het niet weten, het kaartje 150 jaar later zier er net zo uit, maar ik ben geen Leiden-kennerquote:
Is het nou Gouda of Leidenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, het kaartje 150 jaar later zier er net zo uit, maar ik ben geen Leiden-kenner
ah Leiden, dus geen goudaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, het kaartje 150 jaar later zier er net zo uit, maar ik ben geen Leiden-kenner
quote:quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Gouda
en die is natuurlijk ook goedquote:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:25 schreef Rijpie het volgende:
waren de links duidelijk genoeg tov de plaatjes?
ja daar was ik al bang voor, daarom een paar doordenk plaatjes...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef Briggy het volgende:
ik lees alleen nooit de vragen goedzoals die 23-W
Ik vind het zoeken naar de plaatjes ook altijd leuk.
En de links waren duidelijk genoeg anders had ik um niet zo snel geraden
doe maar niet dan, tenzij zich wat mensen melden, anders is het zonde van je half uur inspanningquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:21 schreef Briggy het volgende:
Zijn er genoeg mensen dan? meestal is het nogal stil op de zaterdag.
Ik zal zo na mijn eten iig alvast een nieuwe in elkaar draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |