Waar ben je ergens qua aflevering?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vertrouw Sam voor geen meter...
Oh kutNiet Sam van hier, Sam van True Blood.
Uhu, ik haak je wel aan m'n sjaaltjequote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef MisterO het volgende:
Hee steef, nee ik hoef jou ook niet te spreken met Pann hoor![]()
![]()
Aflevering zes. Vind het nog steeds niet super maar het geeft me iets te doen tijdens het fietsenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar ben je ergens qua aflevering?
LaFayette!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aflevering zes. Vind het nog steeds niet super maar het geeft me iets te doen tijdens het fietsen
Hoewel... TaraLaFayette
Ik vind het juist lek dat het niet eens een standaard Vampieren serie is. A la buffy (god forbid). Maar juist dat ze de vampierenkwestie als normaal beschouwen en het aansnijden als de nieuwe minderheidsgroep (terwijl ze misschien wel in de meerderheid zijn en veel gevaarlijker). Dat, en de heerlijke sarcastische humor van de schrijver (van de serie, niet die van 't boek, dat weet ik nog niet) maken het meer dan een inhoudsloze actie/fantasy-serie. En zoals met Ball wel vaker, ze schuwen een gay-personage of verhaallijn absoluut nietquote:Op donderdag 6 november 2008 18:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het te... normaal. Ze hebben niks interessants gedaan met de vampiers. Hooguit een paar "neu, dat is een mythe" en daar kan ik sowieso al niet tegen
Ze gebruiken vampiers gewoon om een serie met veel seks te maken, om het zuiden van Amerika belachelijk te maken en "discriminatie" op de kaart te zetten.
Maar het zit verder wel goed in elkaar en die collega van Jason is een schatje
Mja, Vampires are sexual creaturesquote:Op donderdag 6 november 2008 18:24 schreef wonderer het volgende:
Oh, de benadering is wel goed. Ik vind alleen de nadruk op rauwe seks een beetje veel van het goede. Echt zo'n pubermeisje (of pubernicht) fantasie.
Misschien hebben ze wel een bloedsomloopquote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef wonderer het volgende:
Een ondode zonder bloedsomloop kan geen erectie krijgen
Dan houden wij echt van totaal andere Vampiresquote:Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef wonderer het volgende:
De vampieren van Rice vind ik al helemaal niks
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:36 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij is Sam die hond, trouwens.
Hell no. Dat was nog veel ergerquote:Op donderdag 6 november 2008 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan houden wij echt van totaal andere Vampires
Zeg me aub niet dat je van Buffy houdt, want dan schrap ik je uit m'n testament
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |