Voortaan mag ik mijn eigen tijden bepalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:19 schreef morgane het volgende:
Goed geregeld! Voortaan vanaf hoe laat dan?
DAt doe je doed! VOlgens mij dien je toch nog wel een beetje rekening te houden met, de blauwe momenten, de aflevertijden, pauzes enz. enz.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Voortaan mag ik mijn eigen tijden bepalen
quote:GRONINGEN - Het aantal vestigingen van Albert Heijn in de stad groeit als kool: binnenkort opent de supermarktketen een zestiende filiaal. De supermarkt komt in Paddepoel.
Met deze nieuwe vestiging heeft de keten bijna de helft van alle supermarkten in Groningen in handen. Groningen heeft dan ook, na Amsterdam, het grootste aantal AH's per inwoner. Op de tweede plaats volgt Super de Boer met zeven vestigingen in de stad.
Delegeren, heet datquote:Op zondag 9 november 2008 07:43 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
DAt doe je doed! VOlgens mij dien je toch nog wel een beetje rekening te houden met, de blauwe momenten, de aflevertijden, pauzes enz. enz.
Ik moet beide kerenquote:Op zondag 9 november 2008 10:56 schreef Michel. het volgende:
[..]
Wel een leuk filmpje om te zien, zaterdag 22 of 29 november meehelpen met die c1000 te verbouwen, lijkt me een leuk klusje.
Vier euro meer dan ik.quote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Renesite het volgende:
KONINKLIJKE AHOLD NV bij ¤ 340,30
Welk plaatje is van jou dan?quote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Simsfan88 het volgende:
+ 230 euro
En mijn plaatje wordt nog steeds in de OP gebruikt
Daar staat nog 1+2+3+4=8,-quote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Simsfan88 het volgende:
Nee, die met de vrouw en dat kind. Niet dat ik hem zelf gemaakt heb, maar ik heb hem ooit aan de OP toegevoegd en hij staat er nog steeds!
maar om even serieus te zijn; hoe zit dit nou ook alweer?quote:Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef mic_forever het volgende:
Zit volgende maand winstuitkering erbij? neem aan van wel.. iemand al info over hoogte en hoe het ookalweer berekend wordt:P?
Als het goed is zit komende maand de winstdeling erbijquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
maar om even serieus te zijn; hoe zit dit nou ook alweer?
Omdat dit hoogstwaarschijnlijk per kwartaal gaat. Laatste kwartaal is begonnen in oktober, dus krijg je die medewerkersvoordeel in 't nieuwe jaar met de volgende betaling pas mee...quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef SrInferno het volgende:
Heej,
Ik werk ook bij Albert Heijn sinds 18 Augustus en het bevalt allemaal prima! Wat ik me alleen afvraag is het volgende, ik lees hier dat mensen hun 75 euro van het blauwe medewerkersvoordeelpasje hebben gekregen maar ik heb dit niet gekregen? Mijn moeder heeft die pas altijd mee en ze heeft de afgelopen maanden zeker wel voor meer dan 750 euro aan boodschappen gedaan.
Waarom krijg ik dan geen medewerkersvoordeel?
Groetjes.
Zal een deze dagen wel op WinkelWeb staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:58 schreef Mixio het volgende:
Is er al bekend wat de winstuitkering gaat worden dit jaar trouwens? ben wel benieuwd!
Tja, ik wil gewoon weten wat ik kan binnenkrijgen, anders moet ik deze maand ff besparenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef Weemz het volgende:
Weet je, als een ieder nou gewoon het geduld even opbrengt om de hoeveelheid winstuitkering vanzelf op zijn/haar loonstrook tegemoet te zien...
Scheelt weer een boel vragen waar toch geen antwoord op komt
mocht je overlijden dezer dagen, dan ben je iig goed verzekerd!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet mijn overlijdensverzekering nog betalen!
tja, niet mijn idee hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
mocht je overlijden dezer dagen, dan ben je iig goed verzekerd!
Gewoon even afwachten, mocht hij bekend worden dan hangd hij binnen 5 min in je kantinequote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
Hey, ik weet niet of het al eerder gevraagd is, maar is de winstuitkering al bekend?
Ah, zul je zien dat we de hele periode vooraan stonden, en we nu niet meer vooraan staan. Altijd zo geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mixio het volgende:
Vandaag weer topshop uitslagen!
Ben benieuwd!
jepquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef Mixio het volgende:
Ah,
Ik dacht dat je 1ste landelijk bedoelde, maar dan bedoel je neem ik aan, 1ste van je winkelgroep:)?
Geen idee, toentertijd was er toch een speciale dag ofzo? Met alle regiowinnaars ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Mixio het volgende:
Weet jij of er verder nog iets tegenover staat als je eerste wordt in de winkelgroep? Valt er naast het te winnen maandelijkse geld nog iets anders te winnen? Ben ik wel benieuwd naar..
Wij hebben ze heel lang en heel veel verkocht! We hebben niet zo veel parkeerplaatsen, en alles is blauwe zone. Klanten vragen er vaak naar, want ze weten dat we het hebben gehad. Zo te horen zijn ze dus niet te momo-en...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
"t moet niet gekker worden, parkeerschijven bij de albert heijn whahaha.
Winkelweb is je beste vriend. 14/11, dus inderdaad vandaagquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef MewBie het volgende:
Weet iemand wanneer 1332 in Den Haag open gaat?
Ik dacht vandaag, maar weet het niet zeker.
Wil namelijk ff kijkje nemen in het nieuwe pand van m'n oude filiaal
Ik werk al een maand of 7 niet meer bij AHquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Winkelweb is je beste vriend. 14/11, dus inderdaad vandaag
-edit-
Toch mooi dat die winkel wel openingstijden heeft, maar niemand schijnt te weten waar die is .*klik*
1332 is inderdaad vrijdag open gegaan heel mooi geworden. Sta er met ons pre-openingsteam uit amsterdam ter ondersteuning.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef MewBie het volgende:
Weet iemand wanneer 1332 in Den Haag open gaat?
Ik dacht vandaag, maar weet het niet zeker.
Wil namelijk ff kijkje nemen in het nieuwe pand van m'n oude filiaal
Waren vast finnenquote:Op zondag 16 november 2008 00:05 schreef juan123nl het volgende:
Is het bij alle filialen hetzelfde systeem met omroepen?
Vanavond hebben hangjongeren toen ze in de rij van de kassa stonden met de telefoon van een andere kassa onzin omgeroepen door de winkel, 2 keer.
Uiteindelijk hebben we de politie maar gebeld, maar die konden weinig doen want ze waren (natuurlijk) al weg..
Bij ons is het nog steeds houdbaar.quote:Op zondag 16 november 2008 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is het trouwens bij alle filialen van 'afdeling 'houdbaar' naar 'verkoop klaar' gegaan
Weet ook trouwens iemand of het zo is dat de muziek die je hoort, of dit landelijk hetzelfde is? Ik heb gehoord van wel, maar als ik soms in een andere AH kom, dan hoor ik liedjes die ik in mijn filiaal nooit hoor..
En hoe doen jullie dat dan, dat je dat irritante AH geluidje hoort en zo'n reclame?quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij ons is het nog steeds houdbaar.
Wat betreft de muziek: volgens mij kun je cd'tjes aanvragen of zo? Bij ons draait nu al anderhalf jaar dezelfde cd en de bedrijfsleiders zeiden laatst dat ze toch maar een nieuwe moesten bestellen of zo.
Oh. We sluiten ons er volledig voor afquote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En hoe doen jullie dat dan, dat je dat irritante AH geluidje hoort en zo'n reclame?
Of horen jullie die niet?
Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar dat AH-deuntje horen we wel steeds. Maar voor de rest zijn het steeds 15 à 20 dezelfde liedjes, die we tegenwoordig uit volle borst meezingen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En hoe doen jullie dat dan, dat je dat irritante AH geluidje hoort en zo'n reclame?
Of horen jullie die niet?
Bij ons draaien ze alles van opera tot aan hip hopquote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij ons is het nog steeds houdbaar.
Wat betreft de muziek: volgens mij kun je cd'tjes aanvragen of zo? Bij ons draait nu al anderhalf jaar dezelfde cd en de bedrijfsleiders zeiden laatst dat ze toch maar een nieuwe moesten bestellen of zo.
Je krijgt 10% van je aankopen terug gestort op je rekening. Tot een max. van ¤75 per kwartaal (dacht ik).quote:Op maandag 17 november 2008 17:38 schreef Stoeptegel03 het volgende:
Ik heb even een vraag met betrekking tot het kortingspasje.
Ik werk nu zo'n 4 maanden bij AH, en gister het kortingspasje pas gehad. Mij is verteld dat je 10 procent korting kreeg bij de kassa, én die 10 procent ook nog eens betaald kreeg op je rekening om de drie maanden.
Dus ik ging vandaag wat halen in de pauze, ik geef het pasje, maar ik kreeg geen 10 procent korting.
Krijg ik het dan alleen uitbetaald op m'n banknummer?
was het maar zoquote:Op maandag 17 november 2008 17:38 schreef Stoeptegel03 het volgende:
Ik heb even een vraag met betrekking tot het kortingspasje.
Ik werk nu zo'n 4 maanden bij AH, en gister het kortingspasje pas gehad. Mij is verteld dat je 10 procent korting kreeg bij de kassa, én die 10 procent ook nog eens betaald kreeg op je rekening om de drie maanden.
Dus ik ging vandaag wat halen in de pauze, ik geef het pasje, maar ik kreeg geen 10 procent korting.
Krijg ik het dan alleen uitbetaald op m'n banknummer?
of je hebt verkeerd geluisterd. Het staat ook op de brief die je bij je bonuskaart krijgtquote:Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef Stoeptegel03 het volgende:
Dat is mij wel verteld, stelletje oplichters.
instructies lezen??? neeej joh.. gewoon blérren dat de AH oplichters zijn... veel makkelijker toch?quote:Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef Stoeptegel03 het volgende:
Dat is mij wel verteld, stelletje oplichters.
idd. maar wat was het vorig jaar dan precies? Ik weet alleen nog dat het de hoogste percentage ooit was ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:03 schreef Simsfan88 het volgende:
Dat die winstuitkering maar eens bekend/t wordt gemaakt, ben wel benieuwd.
80% in december, en nog eens een procent of 40 in het voorjaarquote:Op woensdag 19 november 2008 19:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
idd. maar wat was het vorig jaar dan precies? Ik weet alleen nog dat het de hoogste percentage ooit was ofzo.
Wel relaxed dat het zo hoog is deze keer, ben er toch serieus over aan het denken om per 1 januari te stoppen. Heb alleen nog geen nieuwe baan...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:01 schreef Pirata het volgende:
[..]
80% in december, en nog eens een procent of 40 in het voorjaar
las ik nou dat jij SM wordt van Jaarbeurszijde?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Winkelweb is je beste vriend. 14/11, dus inderdaad vandaag
-edit-
Toch mooi dat die winkel wel openingstijden heeft, maar niemand schijnt te weten waar die is .*klik*
dan hebben we het over de To-go @ utrecht?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
las ik nou dat jij SM wordt van Jaarbeurszijde?
Je krijgt winstuitkering als je in dienst was op de laatste dag van periode 12 en de eerste dag van periode 13.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:50 schreef Rian. het volgende:
Als ik nu ontslag neem he, dan krijg ik toch nog wel winstuitkering?
checkquote:Op donderdag 20 november 2008 23:46 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dan hebben we het over de To-go @ utrecht?
Kan wel. Alleen het gaat niet meer automatisch zoals vroeger.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:57 schreef schuilnaampje het volgende:
je kan blijkbaar tegenwoordig geen Verkoper B meer worden... :S slaat toch nergens op.. en dat terwijl ik gewoon kan tellen, worpen en al dat soort dingen.
Ik neem in januari ontslag.. krijg ik nog winstuitkering en kerstpakketje hehequote:Op donderdag 20 november 2008 23:50 schreef Rian. het volgende:
Als ik nu ontslag neem he, dan krijg ik toch nog wel winstuitkering?
Yup.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
las ik nou dat jij SM wordt van Jaarbeurszijde?
Wij zijn open.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef Rikketik het volgende:
Met Kerstmis en Nieuwjaarsdag is de winkel dicht.
XL-vestiging of zo? Het lijkt me aannemelijk dat de normale wijkwinkels wel dicht zijn.quote:
70% vergelen met 83 ofzo vorig jaar... is niet hoog.. ik ben benieuwd hoeveel de nabetaling gaat worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet verwacht eigenlijk, 70% nog best hoog zelfs, en dat terwijl het economisch wat minder gaat momenteel.
ik dacht het gemmidelde aantal gewerkte uren van de afgelopen 13 perioden.. of 13 weken.. zoiets was het..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef aaron_jweet. het volgende:
gaat de winstuitkering over de laatste periode dan? Zegmaar die nu nog loopt?
104.. sowieso kan in december geen 100 zijn.. max. is 85.. en we hadden vorig jaar 83 in december ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:02 schreef Mixio het volgende:
Vorig jaar was de winstuitkering toch totaal al rond de 138%?
Boven de 100% in december en in het voorjaar nog een toeslag van 20% ofzo?
januari tm december dus ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:50 schreef zuivelman het volgende:
ik dacht het gemmidelde aantal gewerkte uren van de afgelopen 13 perioden.. of 13 weken.. zoiets was het..
[..]
Ongeveer. Ik meen dat periode twaalf dit jaar 8 december afloopt? Aangezien we dan salaris krijgen.quote:
Brusselse Poort in Maastricht?quote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef WasMachinator het volgende:
ah een een AH medewerkers topic, had ik nog niet gezien.
ik werk bij de AHXL 1018 in het te koude zuiden van het land :p
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef paultjuhhh het volgende:
BEANTWOORD MIJN VRAAG EENS VLEGELS
Was het een aanbieding?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Raar dat deze week de filet american groot goedkoper is dan zo'n minipotje
Had bijna een minipotje gekocht
quote:
nee +- 50km boven maastricht in het koude roermond(van de A73 tunnelsquote:
Wat is het probleemquote:Op zondag 23 november 2008 16:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar toch , doe dan die minipotjes ook goedkoper
Ik had bijna die kleine gekocht en daarbij hou ik van zeurenquote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is het probleemje krijgt meer voor minder geld.
Ah. Een echte klant, dames en heren.quote:
whehequote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik had bijna die kleine gekocht en daarbij hou ik van zeuren
Hehe ja ik ga altijd zeuren tegen die medewerkersquote:
Je hebt er recht op, ik heb diezelfde periode vorig jaar ook gewerktquote:Op zondag 23 november 2008 18:13 schreef Graa het volgende:
Als je vanaf maart (periode 3) werkt heb je dan recht op dewinstuitkering?
En kan iemand mij uitleggen hoe je dat berekent?
woehoe.... zijn we weer rijk... voor evenquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:00 schreef monsterd. het volgende:we stromen binnen. Nog maar 2 weken totdat we weer salaris ontvangen!
8 december.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Rian. het volgende:
Wanneer is die winstuitkering ookalweer
Mooie avond om de Kerstversiering op te hangen. Verder is er toch geen ruk te doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef Brammie1 het volgende:
AH To Go is gewoon tot 24:00 open, en ja, ik moet werken
Ik ben domquote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef UncleSam het volgende:
Dat is een Ahá personeelsaanbieding.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
ZOMFG WE KUNNEN GOEDKOOP JAN SMIT KAARTJES KRIJGEN:D:D!
Oh leukquote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Mooie avond om de Kerstversiering op te hangen. Verder is er toch geen ruk te doen.
zo erg?? wat is het voor een spul dan??quote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weiger die kerstversiering op te hangen. Ik heb dat vorig jaar gedaan en heb toen 3 weken lang uitslag gehad op me gezicht en handen, en pijn dat het deed, jeukte echt als de tering ook!!!
thuis ook last van?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat het voor spul is weet ik niet precies maar het zit vol met teringzooi. Of ik kon er echt slecht tegen.
ik neem aan dat je baas een allergische reactie toch wel een goede rede vindt, zodat jij het niet hoeft te doen?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weiger die kerstversiering op te hangen. Ik heb dat vorig jaar gedaan en heb toen 3 weken lang uitslag gehad op me gezicht en handen, en pijn dat het deed, jeukte echt als de tering ook!!!
Aldus het nieuwsbericht op telegraaf gaan er meerdere DC's staken maar niet alle, dus sommige winkels zullen wat leger zijn dan de rest (die wel bevoorraad wordt)quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Mixio het volgende:
Iemand die al iets weer over eventuele staking op de DC's? Ben benieuwd of we binnekort echt met lege winkels staan
Ah sweet nu moet ik toevallig dinsdag werkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef Simsfan88 het volgende:
Distributiecentra Albert Heijn in staking
Dinsdag vrij?
www.vraaghetjesm.nlquote:Op zondag 30 november 2008 14:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, wij hebben regelmatig al poolse chauffeurs
We krijgen idd ook geleverd vanuit Tilburg.
Hoe kan je trouwens kijken wat de openingstijden zijn van je winkel met oudjaarsdag? of kan dat alleen 2 weken van tevoren op ah.nl?
Mijn SM is een klootzak, dus die ontwijk ik liever.quote:
Ik werk er in februari 2 jaar, vorig jaar hoefde ik oudjaarsdag niet te werkenquote:Op zondag 30 november 2008 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is iedere AH open tot 18.00 op oudejaarsdag, net zoals andere jaren.
Kijk in FALS.quote:Op zondag 30 november 2008 14:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, wij hebben regelmatig al poolse chauffeurs
We krijgen idd ook geleverd vanuit Tilburg.
Hoe kan je trouwens kijken wat de openingstijden zijn van je winkel met oudjaarsdag? of kan dat alleen 2 weken van tevoren op ah.nl?
Dat is kutquote:
eenmalig gelukkig, 9 tot 18 alleen. Ach, alles beter dan de hele dag kassazitten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is kutmoest ik altijd doen in een sportwinkel op de fietsenafdeling...
Sterkte
ik had altijd bij kassa, dat de tijd dan zo langzaam ging he, dn denk je dat er al een uur voorbij is; blijkt dat er pas 10 minuutjes voorbij zijnquote:Op maandag 1 december 2008 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
eenmalig gelukkig, 9 tot 18 alleen. Ach, alles beter dan de hele dag kassazitten.
*eensch.quote:Op maandag 1 december 2008 19:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
ik had altijd bij kassa, dat de tijd dan zo langzaam ging he, dn denk je dat er al een uur voorbij is; blijkt dat er pas 10 minuutjes voorbij zijn. En laat je kassa nou altijd gericht zijn op de klok aan de muur
. Schandalig!
pauper, heb je niks anders te doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:02 schreef Tiggerqman het volgende:
Hier ook al een AH ganger - op 17 januari laatste werk dag... heb ik er bijna 6 jaar AH-ervaring achter de rug!
gratis vreten, of mag dat niet?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:43 schreef morgane het volgende:
Niks paupers aan, ik vermaak me ook na ruim 4 jaar nog prima bij AH
Ben geen 6 jaar vakkenvuller geweest hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 02:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
pauper, heb je niks anders te doen?
Pizza!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Wanneer ik zaterdags van 13.00 tot 20.15 werk, vind ik het altijd wel moeilijk kiezen wat ik ga eten.. zoveel keus, en je hebt maar een half uur om je avondeten op te vreten. Dus je bent bijna verplicht om magnetronmaaltijd te nemen
tsja, denk dat iedereen een beetje voorzichtiger is geworden.. zelfs degenen die er al een halve eeuw werken.. want maakt niet uit hoe groot of klein je bent..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:31 schreef schuilnaampje het volgende:
wat een tamme comments de laatste tijd zeg.
Gul van Ahold hequote:Op woensdag 3 december 2008 09:01 schreef morgane het volgende:
Je mag ook als je een bepaald aantal uur per dag werkt (bijv. van 1 tot 8) voor 8 euro een avondmaaltijd uitzoeken.
Bij ons kreeg je in jouw geval 15 mins thee en uur eten (zoiets)quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Triest dat als ik van 13:00 tot 21:00 net zoveel pauze heb als een collega, die pas om 16:00 komt en weer om 20:00 kan gaan
Beide een half uur
7.5 euro. Of is dat pas omhoog gegaan dan? Ik weet zeker dat wij altijd voor max 7.5 euro mogen halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:01 schreef morgane het volgende:
Je mag ook als je een bepaald aantal uur per dag werkt (bijv. van 1 tot 8) voor 8 euro een avondmaaltijd uitzoeken.
Hmm heb je toch echt recht op nog een kwartiertje hoor.. als je 4 uur werkt heb je gewoon recht op 15mins pauze, tenminste dat gaat bij mij in het filiaal zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Triest dat als ik van 13:00 tot 21:00 net zoveel pauze heb als een collega, die pas om 16:00 komt en weer om 20:00 kan gaan
Beide een half uur
Ik heb m'n eigen terminal bij me en ik scan af voor m'n hele vulploeg. Dus in mijn geval niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef porsche1 het volgende:
controleren ze daar op of je voor ¤8,50 eten hebt?
gwn inladen, en dan afgaan zinderen van de anderen dat ze het niet zien. :pquote:Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen terminal bij me en ik scan af voor m'n hele vulploeg. Dus in mijn geval niet.
dat dat bbij jullie nog mag landelijk geld het beleid alleen uit de winkel nar mijn weten.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef morgane het volgende:
We doen op zaterdag altijd een bestelling bij de snackbar hier recht tegenover
debiel iddquote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Deze is toch wel raar nog altijd :
14-19 1x kwartier
15-19 1x half uur
Wij dalen een beetje doordat de albert heijn een wijk verderop is geopend. Voorheen was het een C1000. Mogelijk krijgen we het dus nog iets rustiger. Maar we gaan er gewoon voorquote:Op donderdag 4 december 2008 22:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
In ons filiaal gaat het barslecht, alleen zaterdag is nog echt drukbinnekort eens naar de omzetcijfers gaan kijken. Ben er bang voor
Soquote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef monsterd. het volgende:
Wij gaan in januari ook op zondag open; 16-20, fijn wedden dat ik dan iedere zondag moet werken ?
¤23,- per uur. Ik kom wel werken hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef monsterd. het volgende:
Wij gaan in januari ook op zondag open; 16-20, fijn wedden dat ik dan iedere zondag moet werken ?
Geen officiële feestdag toch? Zo ja: god mag het hopen van wel. Zo nee: bummerquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:17 schreef Rikketik het volgende:
Hoeveel krijg je eigenlijk betaald als je morgen werkt? 150%?
Begrijpend lezen is ook een kunstquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:50 schreef Mixio het volgende:
sinds wanneer is 6 december een andere zaterdag als anders dan?
van 16 tot 20 heb je een half uur onbetaalde pauze, (kijk maar eens op de dagplanning) Officieel heb je dan geen recht op maaltijd vergoeding omdat je maar 3,5 uur werkt. Vaak krijg je het wel. Hou je uren maar eens bij dan zal je merken dat het dus niet klopt vanwege dat half uur, of ze moeten dat op een andere manier corrigeren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Bokita het volgende:
16-20 is een half uur pauze? Mij is altijd gezegd dat je langer dan 4 uur moet werken en na 8en voordat je een half uur mag eten. Ik kom er nu altijd vanaf met een kwartiertje pauze waarin je niets mag eten. Waar heb je die tijden gevonden? Wil ze mijn vulploegleider wel eens onder de neus duwen als het klopt.![]()
Werk in in een AH in R'dam. Momenteel op Houdbaar, maar er vertrekken de laatste tijd toffe collega's, en we krijgen er heel veel mensen voor in de plaats die totaal ongeinteresseerd zijn in alles en aan wie je dingen tien keer moet vragen, geen eigen iniatief enzo. Als je de eerste weken daar werkt snap ik dat, maar er zijn ook mensen die er al een tijdje werken weer en alsnog niets zelf doen voordat het ze gevraagd wordt. Ze maken een zooitje met hun karton etc., ziet er niet uit. Overweeg om te vragen of ik naar Vers mag, maar ik weet niet of mijn baas daar blij mee is.
En is in andere filialen ook de Lays Sensations vervangen door de AH Temptations?
16-20 is van 4 uur 's middags tot kwart over 8 's avonds. Je werkt dus langer dan 4 uur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Bokita het volgende:
16-20 is een half uur pauze? Mij is altijd gezegd dat je langer dan 4 uur moet werken en na 8en voordat je een half uur mag eten. Ik kom er nu altijd vanaf met een kwartiertje pauze waarin je niets mag eten. Waar heb je die tijden gevonden? Wil ze mijn vulploegleider wel eens onder de neus duwen als het klopt.![]()
Bij mij is precies hetzelfde het geval. Alle toffe collega's zijn weg en enkel van die ongeinteresseerde gasten die wel chagrijnig voor zich uit kijken (en naar jou) en nooit gedag zeggen ofzo. Vaak worden die na 1 maand weer ontslagenquote:Werk in in een AH in R'dam. Momenteel op Houdbaar, maar er vertrekken de laatste tijd toffe collega's, en we krijgen er heel veel mensen voor in de plaats die totaal ongeinteresseerd zijn in alles en aan wie je dingen tien keer moet vragen, geen eigen iniatief enzo. Als je de eerste weken daar werkt snap ik dat, maar er zijn ook mensen die er al een tijdje werken weer en alsnog niets zelf doen voordat het ze gevraagd wordt. Ze maken een zooitje met hun karton etc., ziet er niet uit. Overweeg om te vragen of ik naar Vers mag, maar ik weet niet of mijn baas daar blij mee is.
quote:En is in andere filialen ook de Lays Sensations vervangen door de AH Temptations?
Ik sta altijd om 8 uur buiten, om 5 over 8 gooien ze de deur dicht voor de veiligheidsprocedure.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
16-20 is van 4 uur 's middags tot kwart over 8 's avonds. Je werkt dus langer dan 4 uur.
tof man... ze hadden bij jou vanmiddag problemen met de dweilmachine.. jullie hebben niet eens zo;n toffe oranjequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Webgangster het volgende:
Volgende week bij ons de ombouw van drogmetica pad
En krijgen in de hele winkel nieuwe verlichting... kunnen we eindelijk weer is wat zien
Zag overigens al collie aantallen van 3200 voor volgende week en die weken daarop.
Na 8en gaan ze bij mijn winkel altijd de kassainhoud naar de kluis brengen en dan staan wij vakkenvullers alleen in de winkelquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef Bokita het volgende:
[..]
Ik sta altijd om 8 uur buiten, om 5 over 8 gooien ze de deur dicht voor de veiligheidsprocedure.Maar die pauzes zijn wel handig om te weten, vaak ontstaat er binnen het filiaal nog verwarring over.
Wij niet, tot 22:00 moeten werkenquote:
en dan ook nog een product nodig hebben, die niet in het schap ligt waardoor je naar achter kunt lopen, zoeken; tot de conclusie komt dat het helemaal niet op voorraad is; en dan moet je dat nog aan de klant vertellen zonder dat de klant boos wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:45 schreef julian6 het volgende:
Leuk toch.. ik irriteer me mateloos aan klanten die vlak naast je komen staan als je 't onderste vak zit te vullen.
Ik loop alleen naar achter als het een mooie dame betreft. Anders zeg ik gewoon 'Sorry is op, komt morgen weer binnen.'quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
en dan ook nog een product nodig hebben, die niet in het schap ligt waardoor je naar achter kunt lopen, zoeken; tot de conclusie komt dat het helemaal niet op voorraad is; en dan moet je dat nog aan de klant vertellen zonder dat de klant boos wordt.
word ook dagelijks gerickrolledquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik werd net stevig geRickRoll'd tijdens het boodschappen doensinds wanneer zit Astley in de playlist bij AH?
idd!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef julian6 het volgende:
En de kerstliedjes beginnen nu al te irriteren
Wij hebben geen muziek. ons telefoon gebeuren ligt er uit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:32 schreef Rikketik het volgende:
Bij ons wordt er sinds vandaag alleen maar kerstmuziek gedraaid.
Vind het juist kut dat dat ding weer gemaakt was bij mijn AH. Je hoort elk uurtje weer dezelfde muziek, en nu alleen maar kerstliedjes.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij ons is die geluidsinstallatieding naar de tering... geen muziek
Een levenloze tyfus fabrieksstemming brengt dat met zich mee
Als ik aan één ding een graftyfus hekel aan heb, is het geen muziek op een werkplek
stelde een collega ook een keer aan me voor...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef monsterd. het volgende:
Wat wel leuk is: eigen muziek door de intercom!
Hebben ze hier een keer gedaan hoorde ik, en de betreffende medewerker was bijna ontslagen xD De leidinggevende was echt razend (je hoorde het dan ook echt keihard door die intercom).quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef monsterd. het volgende:
Die schakelt bij ons na 30 seconden automatisch uit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef monsterd. het volgende:
Bij ons geloof ik niet, we doen dat wel eens na sluitingstijd als er iemand weggaat ofzo!quote:Op zondag 7 december 2008 12:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die schakelt bij ons na 30 seconden automatisch uit.
Zal er vast wel weer overheen gelezen hebben, maar hoe bereken je dat?quote:Op zondag 7 december 2008 14:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
mij ook! :d
had mijn winstuitkering al een beetje berekend, 160 euri ongeveer geloof ik
quote:Op zondag 7 december 2008 14:32 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Zal er vast wel weer overheen gelezen hebben, maar hoe bereken je dat?
Zal er vast wel weer overheen gelezen hebben, maar hoe bereken je dat?quote:Op zondag 7 december 2008 14:32 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Je totaal verdiende salaris tot en met periode 12 delen door 12 en dan dat getal keer 0.7quote:Op zondag 7 december 2008 14:32 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dan moet je het dus delen door 11, want je coördinatieloon van de vorige periode bestaat maar uit elf periodes.quote:Op zondag 7 december 2008 15:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
coordinatieloon (onderaan je salarisstrook) delen door 12 × 70%.
Teminste zo heb ik het berekend, wel met de salarisstrook van vorige maand.
oja!quote:Op zondag 7 december 2008 15:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je het dus delen door 11, want je coördinatieloon van de vorige periode bestaat maar uit elf periodes.
Haha dat klopt, en dat terwijl ik er een half uur daarvoor nog gewoon gebruikt hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef zuivelman het volgende:
[..]
tof man... ze hadden bij jou vanmiddag problemen met de dweilmachine.. jullie hebben niet eens zo;n toffe oranje![]()
![]()
ik raadt je aan niet de worp met de lampjes te doen..daar word je echt krankzinnig van
veel plezier in ieder geval
Kijk aanquote:Op zondag 7 december 2008 16:34 schreef monsterd. het volgende:
Dan is het dus, met de loonstrook van vorige maand:
coordinatieloon/11/100×70%
gheghe tof.. en wie's die vrouw in pak dan? ASM IO toch??quote:Op zondag 7 december 2008 17:46 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha dat klopt, en dat terwijl ik er een half uur daarvoor nog gewoon gebruikt hebt
Dag later bleek hij het helemaal niet meer te doen, dus winkel was pik zwart op de grond, maar nu doet hij het weer, bleek glas in te zitten.... heel vreemd allemaal want ik ben niet door het glas heen geweest![]()
Worp van de lampjes heeft onze SM gedaanteminste SM die in opleiding is
![]()
Nu loopt hij 40 keer per dag langs de lampjes om te kijken of het nog goed staat, zo niet, even spiegelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |