Voortaan mag ik mijn eigen tijden bepalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:19 schreef morgane het volgende:
Goed geregeld! Voortaan vanaf hoe laat dan?
DAt doe je doed! VOlgens mij dien je toch nog wel een beetje rekening te houden met, de blauwe momenten, de aflevertijden, pauzes enz. enz.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Voortaan mag ik mijn eigen tijden bepalen
quote:GRONINGEN - Het aantal vestigingen van Albert Heijn in de stad groeit als kool: binnenkort opent de supermarktketen een zestiende filiaal. De supermarkt komt in Paddepoel.
Met deze nieuwe vestiging heeft de keten bijna de helft van alle supermarkten in Groningen in handen. Groningen heeft dan ook, na Amsterdam, het grootste aantal AH's per inwoner. Op de tweede plaats volgt Super de Boer met zeven vestigingen in de stad.
Delegeren, heet datquote:Op zondag 9 november 2008 07:43 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
DAt doe je doed! VOlgens mij dien je toch nog wel een beetje rekening te houden met, de blauwe momenten, de aflevertijden, pauzes enz. enz.
Ik moet beide kerenquote:Op zondag 9 november 2008 10:56 schreef Michel. het volgende:
[..]
Wel een leuk filmpje om te zien, zaterdag 22 of 29 november meehelpen met die c1000 te verbouwen, lijkt me een leuk klusje.
Vier euro meer dan ik.quote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Renesite het volgende:
KONINKLIJKE AHOLD NV bij ¤ 340,30
Welk plaatje is van jou dan?quote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Simsfan88 het volgende:
+ 230 euro
En mijn plaatje wordt nog steeds in de OP gebruikt
Daar staat nog 1+2+3+4=8,-quote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Simsfan88 het volgende:
Nee, die met de vrouw en dat kind. Niet dat ik hem zelf gemaakt heb, maar ik heb hem ooit aan de OP toegevoegd en hij staat er nog steeds!
maar om even serieus te zijn; hoe zit dit nou ook alweer?quote:Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef mic_forever het volgende:
Zit volgende maand winstuitkering erbij? neem aan van wel.. iemand al info over hoogte en hoe het ookalweer berekend wordt:P?
Als het goed is zit komende maand de winstdeling erbijquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
maar om even serieus te zijn; hoe zit dit nou ook alweer?
Omdat dit hoogstwaarschijnlijk per kwartaal gaat. Laatste kwartaal is begonnen in oktober, dus krijg je die medewerkersvoordeel in 't nieuwe jaar met de volgende betaling pas mee...quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef SrInferno het volgende:
Heej,
Ik werk ook bij Albert Heijn sinds 18 Augustus en het bevalt allemaal prima! Wat ik me alleen afvraag is het volgende, ik lees hier dat mensen hun 75 euro van het blauwe medewerkersvoordeelpasje hebben gekregen maar ik heb dit niet gekregen? Mijn moeder heeft die pas altijd mee en ze heeft de afgelopen maanden zeker wel voor meer dan 750 euro aan boodschappen gedaan.
Waarom krijg ik dan geen medewerkersvoordeel?
Groetjes.
Zal een deze dagen wel op WinkelWeb staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:58 schreef Mixio het volgende:
Is er al bekend wat de winstuitkering gaat worden dit jaar trouwens? ben wel benieuwd!
Tja, ik wil gewoon weten wat ik kan binnenkrijgen, anders moet ik deze maand ff besparenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:27 schreef Weemz het volgende:
Weet je, als een ieder nou gewoon het geduld even opbrengt om de hoeveelheid winstuitkering vanzelf op zijn/haar loonstrook tegemoet te zien...
Scheelt weer een boel vragen waar toch geen antwoord op komt
mocht je overlijden dezer dagen, dan ben je iig goed verzekerd!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet mijn overlijdensverzekering nog betalen!
tja, niet mijn idee hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
mocht je overlijden dezer dagen, dan ben je iig goed verzekerd!
Gewoon even afwachten, mocht hij bekend worden dan hangd hij binnen 5 min in je kantinequote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
Hey, ik weet niet of het al eerder gevraagd is, maar is de winstuitkering al bekend?
Ah, zul je zien dat we de hele periode vooraan stonden, en we nu niet meer vooraan staan. Altijd zo geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mixio het volgende:
Vandaag weer topshop uitslagen!
Ben benieuwd!
jepquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef Mixio het volgende:
Ah,
Ik dacht dat je 1ste landelijk bedoelde, maar dan bedoel je neem ik aan, 1ste van je winkelgroep:)?
Geen idee, toentertijd was er toch een speciale dag ofzo? Met alle regiowinnaars ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Mixio het volgende:
Weet jij of er verder nog iets tegenover staat als je eerste wordt in de winkelgroep? Valt er naast het te winnen maandelijkse geld nog iets anders te winnen? Ben ik wel benieuwd naar..
Wij hebben ze heel lang en heel veel verkocht! We hebben niet zo veel parkeerplaatsen, en alles is blauwe zone. Klanten vragen er vaak naar, want ze weten dat we het hebben gehad. Zo te horen zijn ze dus niet te momo-en...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
"t moet niet gekker worden, parkeerschijven bij de albert heijn whahaha.
Winkelweb is je beste vriend. 14/11, dus inderdaad vandaagquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef MewBie het volgende:
Weet iemand wanneer 1332 in Den Haag open gaat?
Ik dacht vandaag, maar weet het niet zeker.
Wil namelijk ff kijkje nemen in het nieuwe pand van m'n oude filiaal
Ik werk al een maand of 7 niet meer bij AHquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Winkelweb is je beste vriend. 14/11, dus inderdaad vandaag
-edit-
Toch mooi dat die winkel wel openingstijden heeft, maar niemand schijnt te weten waar die is .*klik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |