De KLB-kaste is gebaseerd op een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:45 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Wehehe, ik moest lachen. Uit pure interesse: waar baseer je de kasten op?
(ik zit nog wel bij de beste 40)

- Je zet waardeloze slotjes (zelfs slechter dan ondeugend, I mean, damn)quote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Lol. Zegt iemand die niet eens in mijn schaduw mag staan. Toen ik met mijn bende bazen KLB roeleerde zat jij nog id pampers. Je kent mijn verleden niet eens. Maar dat terzijdeJa heb het tegen jou Maxi.

Ah, auf die art und weisequote:Op donderdag 6 november 2008 23:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
De KLB-kaste is gebaseerd op een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd.
Vandaag heb ik hem geupdate in onderstaand topic:![]()
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)

quote:Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Is dit topic nu vergeven van de kloontjes?

Dude. Toen de elite er was, was jij nog niet geboren. Reallyquote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Lol. Zegt iemand die niet eens in mijn schaduw mag staan. Toen ik met mijn bende bazen KLB roeleerde zat jij nog id pampers. Je kent mijn verleden niet eens. Maar dat terzijdeJa heb het tegen jou Maxi.

Dat is wel de meest idiote indeling die ik heb gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
[..]
Met professionele hulp kom ik tot deze revisie:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): Biogarde, servus_universitas, Chriz2k, Beauregard, Nickolaus.Maximillian, Emimich, Biels, Dibble
Kaste 2 (Mengelmoes van paupers en goden): Quir, Crane, Agiath, BarraCupraCuda, Bafnek
Kaste 3 (Kansloos volk): Dayuum, Teunebeun, dagdag, Juup©, ondeugend, KLB-SC, Sackboy
Kaste ∞ (de_boswachters): de_boswachter

Dat is jouw mening. Die respecteer ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
- Je zet waardeloze slotjes (zelfs slechter dan ondeugend, I mean, damn)
- Je posts voegen inhoudelijk meestal weinig toe of zijn beladen met naïviteit (of domheid, jouw keuze red.)
- Je topics lijken te komen uit een saai dagboek en zijn, op je famfaretopic na, nooit grappig
Misschien dat niet iedereen mijn mening deelt, dus beschouw het als opbouwende kritiek. Verder heb ik niks tegen je hoor, je lijkt me zelfs best een sympathieke kerel. Maar damn gozer, werk eens aan je niveau.

Een slechte paint. Is dat geen pleonasme?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte paint.Ik kan 't niet lezen.
![]()

In iedere gemeenschap van mensen vindt er zo'n strijd plaats. Dat is een virtuele gemeenschap niet anders. Je impliceert waarschijnlijk dat het sneu is, maar is een automatisch proces.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:57 schreef Catbert het volgende:
Mensen die op een forum uit gaan vechten wie de meerste forumcred heeft. Prachtig

wtf praat normaal gastquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In iedere gemeenschap van mensen vindt er zo'n strijd plaats. Dat is een virtuele gemeenschap niet anders. Je impliceert waarschijnlijk dat het sneu is, maar is een automatisch proces.

Nouja, ik vind het wel 'anders'. Wat mensen op een forum van me vinden zal me persoonlijk aan m'n anus oxideren. Dat dit soort popularity contests ontstaan vind ik danook enorm grappig. Als je de koning van de nerds bent, ben je nog steeds gewoon de grootste nerdquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef servus_universitas het volgende:
In iedere gemeenschap van mensen vindt er zo'n strijd plaats. Dat is een virtuele gemeenschap niet anders. Je impliceert waarschijnlijk dat het sneu is, maar is een automatisch proces.

Dat is wel waar, maar ik denk persoonlijk niet dat de mensen hier het KLB-kastesysteem, om een voorbeeld te geven, al te serieus nemen hoor. Het is gewoon humorquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel 'anders'. Wat mensen op een forum van me vinden zal me persoonlijk aan m'n anus oxideren. Dat dit soort popularity contests ontstaan vind ik danook enorm grappig. Als je de koning van de nerds bent, ben je nog steeds gewoon de grootste nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |