Crane en ik moeten nog een plekje uiteraard. Niet bij elkaar in de buurt, svp.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.
Ik probeerde de kaste nou net zo kloonvrij mogelijk te houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Crane en ik moeten nog een plekje uiteraard. Niet bij elkaar in de buurt, svp.
Als ik dan zie wie daadwerkelijk de bazen zijn en dat vergelijk met de topics die geopend worden door nepbazen dan zakt me de broek af.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.
Die tweede opmerking is gevaarlijk. Ik twijfel nog, je komt wel in de volgende versie erbij.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Ik ontbreek
En ik zou Juup toch wel minstens een kastje hoger zettenJuup
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die tweede opmerking is gevaarlijk. Ik twijfel nog, je komt wel in de volgende versie erbij.
Vroeger keken de arbeiders juist altijd tegen ons en onze vele kwaliteiten op. Het is me duidelijk dat het nu "hip" om enkel proles en bier te hebben. Omgekeerde psychologie misschien?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Nikmans het volgende:
Eigenlijk zijn dat heel ongelukkige mensen, maar in plaats van er iets aan te doen en hun probleem te onderkennen besluiten ze de rest van de wereld de schuld te geven.
Het is als zeggen: 'Waarom ben ik toch geen simpele arbeider, dan kan ik ook genieten van iets eenvoudigs als met een biertje voor mijn televisie zitten of tot laat in de nacht in de kroeg hangen met mijn proleetvrienden'. Je presenteert een probleem en in plaats van het aan te pakken (en toe te geven dat er een probleem is, welk in 99% van de gevallen bij jezelf ligt) besluit je jezelf maar op te hemelen en wijs te maken dat het niet aan jou ligt maar aan de rest van de wereld die niet op jouw niveau zit.
Stelletje symptoombestrijders
De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.quote:
Mond wassen, de groene zeep.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik dan zie wie daadwerkelijk de bazen zijn en dat vergelijk met de topics die geopend worden door nepbazen dan zakt me de broek af.
Echte players laten niet merken dat ze van stand zijn (zoals ik).
Overigens de enige die ik niet in kaste 1 vind thuishoren is BaronPils. Want daar heb ik amper van gehoord van die gast.
Hap hap.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.
Ik kan dit bevestigen. Diederick_Duck tovert keer op keer die imminente glimlach op mijn gezicht. Hop, boks ouwe!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.
Uitstekende retort bij verlies van woorden.Voor een proleet dan, hè.quote:
Daar doe ik het voor. Vermaeck voor OSM.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Diederick_Duck tovert keer op keer die imminente glimlach op mijn gezicht. Hop, boks ouwe!
Daarentegen zijn ze weer te stom om een gloeilamp vast te houden, laat staan te vervangen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensen die het fenomeen "woordgrapjes" niet kennen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Uitstekende retort bij verlies van woorden.Voor een proleet dan, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |