Thanks, ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Excuseer
Gefeliciteerd met je kaarten
Nou, dan moet je niet op de tweede ring zitten. Daar zat ik en toen was het geluid zelfs bij Metallica nog niet echt goed. Veel galm waardoor het een herrie wordt. Zolang je op het veld staat is het te doen. De zitplaatsen zijn bagger.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Under_Score het volgende:
laatste keer in de arena bij metallica geweest, geluid was toen erg goed
slipknot en korn hadden wel baggergeluid, maar dat lag niet aan de arena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Gefeliciteerd met uw kaarten voor AC/DC in de Amsterdam ArenA! Graag informeren wij u als volgt: Op de bevestiging die u van ons per e-mail heeft ontvangen staat door omstandigheden helaas geen vakomschrijving vermeld. Op de toegangsbewijzen die u thuis gestuurd krijgt, staan ingang/vak/rij/stoelnummer echter wel exact vermeld. Het ontbreken van de vakomschrijving is niet van invloed op de aan u toegewezen kaarten; met uw boeking heeft u gegarandeerd de op dat moment best beschikbare plaatsen gekregen. Overigens vragen wij u begrip voor het feit dat de verzending van de kaarten gedurende de Kerst- en Oud & Nieuw-periode langer kan duren dan u van ons zou mogen verwachten. Met vriendelijke groet, Eventim NL |
ik heb precies hetzelfde.. zal wel goed zijn hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:48 schreef Exterminator het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik mag toch aannemen dat deze mail niet op mij van toepassing is aangezien ik veldkaarten/vrije plaatskeuze heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |