Er gaat geen kast boven een lian-liquote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tip neem een grote kasthet einde van de 9600 komt tegen me hdd aan
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tip neem een grote kasthet einde van de 9600 komt tegen me hdd aan
Nee, een desktopquote:Op donderdag 6 november 2008 15:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaJe hebt nu een Mid tower?
U didn't get minequote:
dat ligt echt aan het spel hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan.. heb nu een 9600GT silent...
puike kaart hoor...daai alle nieuwe games op 1600*1200 met alle details op high en nooit problemen gehad
MS powerpoint is er niets bij!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ligt echt aan het spel hooren hoeveel FPS heb je dan ?
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
start eens farcry 2 op
wel alles op superb zetten hea![]()
Eindhovenquote:
ik oo k:Pquote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wij gaan al 5 jaar door het leven als Freakz in Action, en waren de eerste clan in NL met deze afkorting
Volgens mij heeft niemand hier dit filmpje gezien behalve jij
Ik zou niet durven Barra,quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
keideharde seks uitnodiging sgele!
Wat vond je er van?quote:
whehehequote:
quote:
Detailsquote:Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pleur ff lekker alles op fok! ouwe lul![]()
ik had nog gezegd ouwequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe heb hem al wel binnen. moet hem nog installen maar dat ga ik pas doen als ik BIA HH uit heb
neuhquote:
Dat heb je met iedereenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh
zo ben ik niet
vind het alleen ff leuk om droxz te fucken !!!!
Aaaightquote:
Die is gestopt met roken, is zo lullig als ik hem eraan herinnerquote:
weet ik niet precies.... meer dan 20 volgens mij want hij loopt echt gierend vloeiend!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ligt echt aan het spel hooren hoeveel FPS heb je dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |