Wij gaan al 5 jaar door het leven als Freakz in Action, en waren de eerste clan in NL met deze afkortingquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had een clan die fia heet.. friends in arms
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Voor hem? Voor mij?
Of voor ons allebei?Voor hem, wij zijn het natuurlijk alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Voor hem? Voor mij?
Of voor ons allebei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle 2 denk ik zo maar
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Serieus jochie.. Volwassen worden is voor jouw nog ver weg he?
Wees gerust.. Het komt echt wel..
Ook ik heb nog altijd mn hoop
Precies en dat in combinatie met een modulaire voeding en je hebt ineens een zee van ruimte.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke. ikzelf heb de antec1200, en daar heb ik alle kabels met die tierips achter dat rechterpaneel gestopt. echt ideaal, er lopen dus zowat geen kabels meer bij het moederbord zelf
Jouw hoop zit in Breda hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Serieus jochie.. Volwassen worden is voor jouw nog ver weg he?
Wees gerust.. Het komt echt wel..
Ook ik heb nog altijd mn hoop
O .. Ja.. Natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor hem, wij zijn het natuurlijk al
Had ook niet anders verwacht hequote:Op donderdag 6 november 2008 14:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
O .. Ja.. Natuurlijk
Ja wij zijn t al
ik heb het filmpje ook nog niet gezien aangezien ik op mijn werk zit.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wij gaan al 5 jaar door het leven als Freakz in Action, en waren de eerste clan in NL met deze afkorting
Volgens mij heeft niemand hier dit filmpje gezien behalve jij
Zit goede muziek onder, ook gemaakt door een clanmemberquote:Op donderdag 6 november 2008 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het filmpje ook nog niet gezien aangezien ik op mijn werk zit.
Ga hem straks thuis wel ff kijken
Ik? Nee joh..Tuulk nietquote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht he
heb ik ook gedaan.. heb nu een 9600GT silent...quote:
Ja en dat wil ik dus ookquote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan.. heb nu een 9600GT silent...
puike kaart hoor...daai alle nieuwe games op 1600*1200 met alle details op high en nooit problemen gehad
Whehehequote:
Ik zeg toch dat ik geen zin meer hebquote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kom je bij me op de bank hangen?
tip neem een grote kastquote:
keideharde seks uitnodiging sgele!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen zin meer heb
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan.. heb nu een 9600GT silent...
puike kaart hoor...daai alle nieuwe games op 1600*1200 met alle details op high en nooit problemen gehad
Echt een "pimp" antwoordquote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |