quote:----> F.U.B.A.R <---- zegt:
hoer
..:: Droxz ::.. zegt:
je moeder!
Whehehequote:
Alleen die maat van me rookt van die sjit van 30 euro per gram ofzo,quote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vuile hash pad >.<
verder wel mee eens >.<
Hash FTW al is het wel lang geleden
hmz nood stroom ben met 15min terug (of niet )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik hou van haar...WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik hou van haar...droogklootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Ik hou van haar...mijn vriendin zei dat als ik het liet groeien zij het ook deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kaal of kammen weet je wel!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Wie ik? Hell yeah!quote:
Jeweetschquote:
Ik heb zelfs mijn snor weggeschoren manquote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vriendin zei dat als ik het liet groeien zij het ook deed
kaal of kammen weet je wel!
* crazy987 gooit een emmer water over drox heenquote:
Hahahaquote:
* Droxz.nl plakt Crazy987 aan de muur... zo ... daar hebben we geen last meer van:quote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 gooit een emmer water over drox heen
Zal leuk zijn als dat "uit" moetquote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Er zijn ook creative dingen mee te doen (denken mensen)
[ afbeelding ]
Weg tepelsquote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal leuk zijn als dat "uit" moet
Detailsquote:
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
LOLquote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
LAN party? Hang je homeboy gewoon aan het dak!
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat dat niet de mijne zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Er zijn ook creative dingen mee te doen (denken mensen)
[ afbeelding ]
ik vindt de videokaart wat minder, tevens neem je een sli moederbord, en die kan je beter nemen als je echt 2 videokaarten erin stopt. (hangt natuurlijk ook vd prijs af, als sli goedkoper is moet je die nemen)quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz + WL
Is dit wat?
[ link | afbeelding ]
Overclocken doe ik niet, en het moederbord was goedkoop jaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt de videokaart wat minder, tevens neem je een sli moederbord, en die kan je beter nemen als je echt 2 videokaarten erin stopt. (hangt natuurlijk ook vd prijs af, als sli goedkoper is moet je die nemen)
moederbord is wel ok, met die quad kan jehem lekker overclocken.
voor een voeding zou ik een Corsair voeding nemen, die zijn een stuk stiller, en het zal niet zoveel schelen qua prijs.
best ding voor de rest
tyfus? tering? griebus?quote:
ook bestquote:
Ook goedquote:
Ik kan je vertellen dat de kast goed isquote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz + WL
Is dit wat?
[ link | afbeelding ]
hangt ervan af wat je wilt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Overclocken doe ik niet, en het moederbord was goedkoop ja
Maar met een dergelijke videokaart, zou je dan alles op high kunnen spelen of wat?
Great mindsquote:
Ok, gezien de toekomst zou het verstandig zijn om een wat betere kaart te nemen?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je wilt.
voorbeeld COD4
Image Quality setting:
* 4x Anti Aliasing
* 16x anisotropic filtering
* All settings maxed out
Frames per second Gameplay
<30 FPS very limited gameplay
30-40 FPS average yet very playable
40-60 FPS good gameplay
>60 FPS best possible gameplay