Mag ik je hyves?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef Ripley het volgende:
KAN HET EVEN AFGELOPEN ZIJN MET VERWIJZEN NAAR DAT TERINGHYVES?
Ik heb jou op teringhyves, Rip.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef Ripley het volgende:
KAN HET EVEN AFGELOPEN ZIJN MET VERWIJZEN NAAR DAT TERINGHYVES?
de feestdagen zijn kut als single, vooral kerst!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
singles
en de feestdagen
en hyves kennelijk
Q. is gewoon een hyvesslet.quote:
Nee, ik heb alleen Q.quote:
Wie heeft voor mij Ripley? Heb nog genoeg andere fokkers in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Q.
Verdomme, het lijkt wel kwartetten!
Ik post hier ook wel eens als ik geen single ben hoorquote:
Oh ?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Deetch het volgende:
single in de kerst is ideaal, dan wordt er wat afgen**kt omdat niemand alleen wil zijn met de kerst.
Dat traditionele lamsbloed aan de deurpost heeft zo z'n nadelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Hmm, zouden ze mijn huis ieder jaar straal voorbij lopen dan.
Ik heb er ook nog een paar, roep maar wie je hebben wil.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wie heeft voor mij Ripley? Heb nog genoeg andere fokkers in de aanbieding
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat traditionele lamsbloed aan de deurpost heeft zo z'n nadelen.
Is die brabo weer vertrokken?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik post hier ook wel eens als ik geen single ben hoor
Maar ja, een half jaar pas
Zoek eigenlijk ripleyquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een paar, roep maar wie je hebben wil.
Kunnen we ruilen!
Nee, wel een hoop kansloze 40-ers die bij zoeken "single" en "vrouwen tussen de 20/35" invullen, en dan kansloos vrouwen proberen toe te voegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef katuitdeboom het volgende:
is er ook een single groep op hyves?
Om dan te pimpen bij hun mede 40-ers met het aantal 20-35 jarige single vrouwen op hun Hyves profiel ?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop kansloze 40-ers die bij zoeken "single" en "vrouwen tussen de 20/35" invullen, en dan kansloos vrouwen proberen toe te voegen.
Veilig terug in braboland waar ie hoortquote:Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is die brabo weer vertrokken?
Zoiets. Echt té triest. Ik snap ook niet dat die vrouwen hun dan ook toevoegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om dan te pimpen bij hun mede 40-ers met het aantal 20-35 jarige single vrouwen op hun Hyves profiel ?
happy singles hyvesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef katuitdeboom het volgende:
is er ook een single groep op hyves?
ja man, met vrienden krijg je respect , hoe meer vrienden hoe meer respectquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets. Echt té triest. Ik snap ook niet dat die vrouwen hun dan ook toevoegen.
Zij zullen vast weer pimpen met het aantal sneue 40ers op hun profiel, ‘’kijk kim, ik heb er 63, hoeveel heb jij er ?’’quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets. Echt té triest. Ik snap ook niet dat die vrouwen hun dan ook toevoegen.
Van die mensen die 578 vrienden hebben, denk ik idd ook altijd, die kun je gewoonweg niet allemaal kennen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ja man, met vrienden krijg je respect , hoe meer vrienden hoe meer respect
Hoi!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop kansloze 40-ers die bij zoeken "single" en "vrouwen tussen de 20/35" invullen, en dan kansloos vrouwen proberen toe te voegen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veilig terug in braboland waar ie hoort
En ik in amsterdam waar ik hoor
Hij heeft het over kerst, niet over st maarten.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Hmm, zouden ze mijn huis ieder jaar straal voorbij lopen dan.
Ja maar...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft het over kerst, niet over st maarten.
Man, ik ben net krap 24 uur single, mag ik ook ff.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Hoe kan al dat leuke spul hier nu single zijn?
Ik voorzie een nieuwe feestdag waarin singles de huizen langsgaan voor seks. En snoepjes.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef Q. het volgende:
Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Hoi!
Als we het wisten waren we het nietquote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Hoe kan al dat leuke spul hier nu single zijn?
Nou, vooruit dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Man, ik ben net krap 24 uur single, mag ik ook ff.
Wij weten dan ook allebei waarom ik in je vriendenlijst sta.quote:
Ik weet waarom ik het ben.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als we het wisten waren we het niet
ding-dongquote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe feestdag waarin singles de huizen langsgaan voor seks. En snoepjes.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ding-dong
''goedemiddag mevrouw, ik kom hier om een single te neuken, bent u dat toevallig ?''
''nou nee''
''oh, mag ik dan een boterbabbelaar?''
dat kan idd altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet waarom ik het ben.
Omdat ik single wíl zijn.
Dat kan ook natuurlijk.
De term trick or treat krijgt zo wel een heel andere betekenis.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ding-dong
''goedemiddag mevrouw, ik kom hier om een single te neuken, bent u dat toevallig ?''
''nou nee''
''oh, mag ik dan een boterbabbelaar?''
Hangt af van de persoon die de deur opendoet natuurlijk.quote:
Trick is in deze context mogelijk niet de meest handige woordkeuze. Zeker niet in combinatie met rode lampionnen.quote:
Je kunt trick ook zien als kunstjequote:Op donderdag 6 november 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trick is in deze context mogelijk niet de meest handige woordkeuze. Zeker niet in combinatie met rode lampionnen.
Nou ja, strikt genomen... hmm, mogelijk is ook dat niet de meest handige woordkeus.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kunt trick ook zien als kunstje![]()
Ik denk dat Lit dat ook bedoelt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kunt trick ook zien als kunstje![]()
Ik ben soms best lief.quote:
waar komen al die jeugdverhalen toch ineens vandaanquote:Op donderdag 6 november 2008 14:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog nooit aan Sint Maarten gedaan.
Mijn moeder vond het een eng idee dat ik langs de deuren moest.
Nu niet meer zo verborgenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben soms best lief.
Een van mijn best verborgen kanten op Fok! , dat wel.
Ja, ik moet er maar eens mee ophouden iid.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar komen al die jeugdverhalen toch ineens vandaan.
nee!!!! doorgaan. Plaats ook wat jeugdfoto's!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik moet er maar eens mee ophouden iid.
Neuh. Ik ben nu knapper dan vroeger.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nee!!!! doorgaan. Plaats ook wat jeugdfoto's!
ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik moet er maar eens mee ophouden iid.
Ik heb zelf ook geen foto's van vroeger, vandaar.quote:
quote:
Voorkeur gaat toch naar tienerfoto's ipv babyfoto's.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nee!!!! doorgaan. Plaats ook wat jeugdfoto's!
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voorkeur gaat toch naar tienerfoto's ipv babyfoto's.
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voorkeur gaat toch naar tienerfoto's ipv babyfoto's.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht het niet.Kluts is het bekijken waard.
En Rip dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Kreator het volgende:
Hyves is voor homo's en mensen zonder vrienden.
dus jij hebt er meerdere accounts?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hyves is voor homo's en mensen zonder vrienden.
Duidelijk. Het is dan ook vrijwel onmogelijk om je niet op te merken als je er wel wat geweest.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht het niet.Kluts is het bekijken waard.
Dankje.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef Kluts het volgende:
Het is dan ook vrijwel onmogelijk om je niet op te merken als je er wel wat geweest.
Dat zóu je als een compliment op kunnen vatten ja.quote:
En als het dat niet was, zou me dat de pis niet lauw maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef Kluts het volgende:
Dat zóu je als een compliment op kunnen vatten ja.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als het dat niet was, zou me dat de pis niet lauw maken.
zei krea heel mansquote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als het dat niet was, zou me dat de pis niet lauw maken.
Ook sorry. Vergeef me dat ik niet zo'n stoere Ducati-zitter als jij ben.quote:
je weet wel hoe het hoortquote:Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook sorry. Vergeef me dat ik niet zo'n stoere Ducati-zitterRIJDER als jij ben.
[ afbeelding ]
RE-SEPCT! Je bent de gangsta.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook sorry. Vergeef me dat ik niet zo'n stoere Ducati-zitter als jij ben.
[ afbeelding ]
RE-SEPCT! Je bent de gangsta.
ik ben altijd liefquote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Kluts het volgende:
Nou zeg, doe eens lief tegen elkaar.
Denk aan de kerstgedachte.
Kluts dus even in het Kerstlicht zettenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Kluts het volgende:
Dit is echt geen rel hoor, paniekzaaier.quote:
niet liegen, je hebt nooit vrienden gehad!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was en vrienden had, toen waren er hier pas rellen.
Dit is toch wel de leukste verbastering van mijn naam die ik tot nu toe heb gehoord!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kluts dus even in het Kerstlicht zettenHappy Klutsmas
Paniekzaaierquote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is echt geen rel hoor, paniekzaaier.
Als je onder vrienden 'gangstah's met pet op een quad' bedoelt, niet nee. Verder ben je niet echt grappig.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:18 schreef rival het volgende:
niet liegen, je hebt nooit vrienden gehad!
als je zo blijft reageren ga ik anders denken van welquote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je onder vrienden 'gangstah's met pet op een quad' bedoelt, niet nee. Verder ben je niet echt grappig.
Ik doe best liefquote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Kluts het volgende:
Dit lijkt me het goede topic daarvoorquote:
Ik mis hem ookquote:Op donderdag 6 november 2008 16:43 schreef Kreator het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Smike. Kun je even vertellen dat ik hem mis?
Ik zit weer even in zo'n "wat zijn mijn ouders ook vreselijk zeg" fase.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit lijkt me het goede topic daarvoor.
Jij moet dan ook wel bevooroordeeld zijnquote:
Zeg je soms dat ik een omgebouwde ben, L?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij moet dan ook wel bevooroordeeld zijn.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit weer even in zo'n "wat zijn mijn ouders ook vreselijk zeg" fase.
Het is ook geen "fase". Ben geen puber.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Die fase heb ik echt al heel lang niet meer gehad, ikmijn paps & mams.
Ja maar, je zei fase, enzo...quote:Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook geen "fase". Ben geen puber.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit weer even in zo'n "wat zijn mijn ouders ook vreselijk zeg" fase.
Could've fooled mequote:Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook geen "fase". Ben geen puber.
Ja, sorry, je hebt idd gelijk. Het is meer zo dat ik niks met ze heb, en soms, zoals nu ff een bui heb waarin ik weer ff pissed of op ze ben.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, je zei fase, enzo...
Na buien komt zonneschijn !quote:Op donderdag 6 november 2008 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, sorry, je hebt idd gelijk. Het is meer zo dat ik niks met ze heb, en soms, zoals nu ff een bui heb waarin ik weer ff pissed of op ze ben.
Mwah. Zonder slaap ik ook al prima.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef Kluts het volgende:
Laten we het in godsnaam over iets leuks hebben.
Joint.
Dan hou je weinig tijd meer voor jezelf over jaquote:Op donderdag 6 november 2008 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Pfff, net als gister weer 10 uur gewerkt.. sommige dagen gaan gewoon erg snel
Het was dan ook eigenlijk de bedoeling dat de laptop niet aanging vanavond. Maargoed tis ook onspanningquote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef mrbox het volgende:
Dan hou je weinig tijd meer voor jezelf over ja
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef Garisson72 het volgende:
Die kick was wel zinnig.
Net als de mijne.
Zou ik dat überhaupt durven?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg je soms dat ik een omgebouwde ben, L?
Jaquote:
je ziet er fantastisch uit, je lijkt bijna echt een vrouw?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Je zou het alleen zo verwoorden dat het bijna aardig klonk
Volgens mij moet je nog iets bijleren.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
je ziet er fantastisch uit, je lijkt bijna echt een vrouw?
Donderdagavond lessen van Bengel, kom maar opquote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog iets bijleren.
Bijna? Dan heb ik mijn dag zeker niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Je zou het alleen zo verwoorden dat het bijna aardig klonk
Jij krijgt een iets andere cursus Sedan.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Donderdagavond lessen van Bengel, kom maar op
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij krijgt een iets andere cursus Sedan.
Je bent socrates nietquote:Op donderdag 6 november 2008 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bijna? Dan heb ik mijn dag zeker niet.
Die had ook minimaal één dag die niet de zijne was.quote:
Ik heb nog getwijfeld tussen Socrates en Plato toen ik dit account aanmaaktequote:
Ik heb geen rijbewijs, maar dat kan ik dan weer wel!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:44 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
cursus achteruit inparkeren
Wooohooo, we zitten eindelijk op mijn niveauquote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
Zal ik hem even in je parkeren? Kom maar hoor
Sedan, je weet toch inmiddels dat jij dat soort dingen niet tegen mij moet zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
Zal ik hem even in je parkeren? Kom maar hoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, je weet toch inmiddels dat jij dat soort dingen niet tegen mij moet zeggen.
Wees maar niet bang, ik waarschuw altijd 1 keer voordat ik Bokito ga.quote:
Zo erg was die opmerking nou ook weer niet toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik waarschuw altijd 1 keer voordat ik Bokito ga.
Dit was die waarschuwing dus.
Nee, maar aangezien ik in zo'n stemming ben dat ik op straat de eerste de beste voorbijganger die ietwat gek naar me kijkt omver zou willen hoeken, leek een waarschuwing op zijn plaats.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo erg was die opmerking nou ook weer niet toch?
Welk gedeelte van 'waarschuwing' was niet duidelijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ga door ga door, ik wil kluts bokito zien gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'waarschuwing' was niet duidelijk?
Dat ik idd nog de moeite doe om het toe te lichten.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'waarschuwing' was niet duidelijk?
Nee, dat noemen ze irritant.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben eigenwijs, dan krijg je dat he
Stiekem heb je gewoon een zwak voor Sedan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik idd nog de moeite doe om het toe te lichten.
Ik heb weggezapt toen het 3e doelpunt tegen werd gemaakt.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Garisson72 het volgende:
Gaat 't nog een beetje, mevroj Kluts?
Heeft Feyenoord dan toch verloren?
Iedereen weet toch dat ik straalverliefd op hem ben en hem stalk.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stiekem heb je gewoon een zwak voor Sedan.
The story of my life.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Kluts het volgende:
Tenenkrommende wedstrijd met mooie kansen die niet werden afgemaakt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik straalverliefd op hem ben en hem stalk.
Mevrouw Kluts die je aanraaktquote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik in zo'n stemming ben dat ik op straat de eerste de beste voorbijganger die ietwat gek naar me kijkt omver zou willen hoeken, leek een waarschuwing op zijn plaats.
Een aandenken wat drie weken duurt om van je wang af te trekkenquote:
Jouw misère is op mij overgesprongen. Klote Fok.quote:
quote:
Gelukkig ben ik al die tijd wel heel gewoon gebleven.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een aandenken wat drie weken duurt om van je wang af te trekken.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jouw misère is op mij overgesprongen. Klote Fok.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ben ik al die tijd wel heel gewoon gebleven.
*heeft wat flashbacks*quote:
Pas maar op anders gaat ze zo bokito op jouquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
*heeft wat flashbacks*
Wees maar niet bang, ik waarschuw altijd 1 keer voordat ik Bokito ga.
Dit was die waarschuwing dus.
Nee, maar aangezien ik in zo'n stemming ben dat ik op straat de eerste de beste voorbijganger die ietwat gek naar me kijkt omver zou willen hoeken, leek een waarschuwing op zijn plaats
er is niets grappigik klikte op de verkeerde emoticon, ik moest die ernaast hebben :
Dreigen willekeurige voorbijgangers neer te hoeken zou er vandaag iets mee vandoen kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:25 schreef Kluts het volgende:
Hoe kom ik toch aan dat bitch-imago?
Jij weet wel beter Lit.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dreigen willekeurige voorbijgangers neer te hoeken zou er vandaag iets mee vandoen kunnen hebben.
Als ik een gokje zou moeten wagen.
Uiteraard. Maar jij vroeg hoe je aan het algemene imago kwam, niet hoe ik over je dacht.quote:
Q. en ik zijn er hard mee bezig om single af te wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef Tegan het volgende:
Wat een warm welkom. Hoe is het hier? Q., al single af?
Niet? Dat valt me stiekem toch een beetje van je tegen.quote:
Q morgen mss toch al ? Er is dus nog hoop voor de oersinglesquote:Op donderdag 6 november 2008 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q. en ik zijn er hard mee bezig om single af te worden.
Zoals ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er is dus nog hoop voor de oersingles
Jij bent alles behalve een oersinglequote:
Jij dan wel?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve een oersingle
Wat? Wel 3!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef Tegan het volgende:
Pff. Jij hebt tenminste nog een relatie gehad dit jaar.
Levenslang singlequote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef Tegan het volgende:
Wat defineert een oersingle dan?
Sorry, ik houd het niet echt bij. Maar iets zegt me dat 2009 geen relatievrij jaar wordt.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat? Wel 3!
Maar 2009 gaat een relatievrij jaar worden.
Daarom lachte ik mezelf ook maar vast uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve een oersingle
Sowieso de eerste helft niet. Eerst andere prioriteiten, en dan weer tijd voor relationele toestanden.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry, ik houd het niet echt bij. Maar iets zegt me dat 2009 geen relatievrij jaar wordt.
Ja, lastig te zeggen, Is niet uit te drukken in tijdsbestek, maar wat je voor iemand gevoeld hebt, denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen maagden, of wanneer is iets een relatie, en wanneer niet?
Dat is natuurlijk lastig te bepalen, daar bestaat geen eenduidige definitie van.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen maagden, of wanneer is iets een relatie, en wanneer niet?
Maw er bestaat geen oersingle, alleen in theorie?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig te bepalen, daar bestaat geen eenduidige definitie van.
To take over the world ?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef Tegan het volgende:
MIjn goede voornemen wordt hetzelfde als vorig jaar. (Vorig Dit jaar gefaald.)
Ik voel ook dingen voor mijn familie.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen, Is niet uit te drukken in tijdsbestek, maar wat je voor iemand gevoeld hebt, denk ik.
Ook in de praktijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maw er bestaat geen oersingle, alleen in theorie?
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom lachte ik mezelf ook maar vast uit.
Ja, maar je hebt in een "relatie" wel verschil in gevoelens voor iemand. Je kan iemand "leuk" vinden, of een echte klik hebben en er de love of your life in zien.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voel ook dingen voor mijn familie.
Misschien dat je dat kwijt kan in KLPDquote:Op donderdag 6 november 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voel ook dingen voor mijn familie.
Ik merkte alleen op/vraag me af waar de grens dan is?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt in een "relatie" wel verschil in gevoelens voor iemand. Je kan iemand "leuk" vinden, of een echte klik hebben en er de love of your life in zien.
Ik denk dat je dan in het Keldertje moet doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien dat je dat kwijt kan in KLPD
Geen idee. Geen vaststaand gegeven, maar meer iets wat alleen jíj weet.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik merkte alleen op/vraag me af waar de grens dan is?
Natuurlijk, ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben were aan het kijken uiteraard
Je bent een 84'er en single (altijd geweest?) en ik een 83'er (single en altijd geweest). Sorryquote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef mrbox het volgende:
Denk dat ik wel redelijk in aanmerking kom voor de titel oersingleIets waar ik overgens niet blij mee ben
Woeiquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar een concert in de Melkweg.
Naar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar een concert in de Melkweg.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Grimm het volgende:
Ik ga dit weekend maar ns bekennen dat ik iemand leuk vindt, tenminste als ze dr is
Die zijn wel leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ting Tings
Ik vrees alleen dat ik de gemiddelde leeftijd enorm zal opkrikken.
Golf met voetballen en klompen aan stokkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Vanmiddag boerengolf met het bedrijf, geen idee wat ik daarvan moet verwachten.
Dat dacht ik ook altijd totdat ik afgelopen week echt een super leuke vrouw ontmoette. Het klinkt misschien heel echt cliché maar de ware ontmoet je echt een keer vanzelf. Wees niet verbitterd omdat je geen relatie kan krijgen, dit straal je toch uit richting de dames. Maak er gewoon een leuke tijd van, zorg ervoor dat je zelfverzekerd overkomt maar zit niet weg te kwijnen omdat je een 'oersingle' bent. Daar heb je echt alleen maar jezelf mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef mrbox het volgende:
Denk dat ik wel redelijk in aanmerking kom voor de titel oersingleIets waar ik overgens niet blij mee ben
Het leven is hard.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf je ava niet passend vinden
Ok, dan ben ik dus heel snel weer wegquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Golf met voetballen en klompen aan stokken
Goeiemorgen en dag
Goed te horenquote:
Morgen D_Hquote:
Ja das erg veel ja. Lekker hoor! Mijn dagen van volgend jaar zijn in 1 keer op straksquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag vrij
Ik heb in totaal nog ruim 7 weken vrij dit jaar
En die kunnen niet uitbetaald worden
Maar goed, tot het einde van het jaar heb ik nog ongeveer 2 weken nodig. dus neem ik er 5 mee naar volgend jaar
Kan ik 14 weken vrij nemen
okee, zitten wel ADV-dagen bij, maar is toch vrij veel
Muziek...quote:
Q!quote:
Dat doe ik niet meer sinds een halfjaartje. Ben zo blij dat ik daarmee gestopt ben. Ruim 12 jaar gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer sinds een halfjaartje. Ben zo blij dat ik daarmee gestopt ben. Ruim 12 jaar gedaan.
Ik ben al een tijdje af en aan aan het daten hoor. Alleen durf ik het nu te melden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q!
Wat zeg je me nu! Wat tof! De verstokte single is aan het daten geslagen, komt dit door de 3.0 uitvoering?
Ja zo werkte het dus niet bij mij. Ik rookte een tientje per dag, 25 gulden vroeger per dag. En dan gewoon ook voor het werk/school in de ochtend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het nu zo'n 14 jaar en heb er geen problemen mee.
1 joint per doordeweekse avond, in het weekend wat meer, en altijd pas NA verplichtingen.
Dan is het nog knapper dat je ermee gekapt bent, chapeau !quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zo werkte het dus niet bij mij. Ik rookte een tientje per dag, 25 gulden vroeger per dag. En dan gewoon ook voor het werk/school in de ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |