Mag ik je hyves?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef Ripley het volgende:
KAN HET EVEN AFGELOPEN ZIJN MET VERWIJZEN NAAR DAT TERINGHYVES?
Ik heb jou op teringhyves, Rip.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef Ripley het volgende:
KAN HET EVEN AFGELOPEN ZIJN MET VERWIJZEN NAAR DAT TERINGHYVES?
de feestdagen zijn kut als single, vooral kerst!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
singles
en de feestdagen
en hyves kennelijk
Q. is gewoon een hyvesslet.quote:
Nee, ik heb alleen Q.quote:
Wie heeft voor mij Ripley? Heb nog genoeg andere fokkers in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Q.
Verdomme, het lijkt wel kwartetten!
Ik post hier ook wel eens als ik geen single ben hoorquote:
Oh ?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Deetch het volgende:
single in de kerst is ideaal, dan wordt er wat afgen**kt omdat niemand alleen wil zijn met de kerst.
Dat traditionele lamsbloed aan de deurpost heeft zo z'n nadelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Hmm, zouden ze mijn huis ieder jaar straal voorbij lopen dan.
Ik heb er ook nog een paar, roep maar wie je hebben wil.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wie heeft voor mij Ripley? Heb nog genoeg andere fokkers in de aanbieding
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat traditionele lamsbloed aan de deurpost heeft zo z'n nadelen.
Is die brabo weer vertrokken?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik post hier ook wel eens als ik geen single ben hoor
Maar ja, een half jaar pas
Zoek eigenlijk ripleyquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een paar, roep maar wie je hebben wil.
Kunnen we ruilen!
Nee, wel een hoop kansloze 40-ers die bij zoeken "single" en "vrouwen tussen de 20/35" invullen, en dan kansloos vrouwen proberen toe te voegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef katuitdeboom het volgende:
is er ook een single groep op hyves?
Om dan te pimpen bij hun mede 40-ers met het aantal 20-35 jarige single vrouwen op hun Hyves profiel ?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop kansloze 40-ers die bij zoeken "single" en "vrouwen tussen de 20/35" invullen, en dan kansloos vrouwen proberen toe te voegen.
Veilig terug in braboland waar ie hoortquote:Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is die brabo weer vertrokken?
Zoiets. Echt té triest. Ik snap ook niet dat die vrouwen hun dan ook toevoegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om dan te pimpen bij hun mede 40-ers met het aantal 20-35 jarige single vrouwen op hun Hyves profiel ?
happy singles hyvesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef katuitdeboom het volgende:
is er ook een single groep op hyves?
ja man, met vrienden krijg je respect , hoe meer vrienden hoe meer respectquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets. Echt té triest. Ik snap ook niet dat die vrouwen hun dan ook toevoegen.
Zij zullen vast weer pimpen met het aantal sneue 40ers op hun profiel, ‘’kijk kim, ik heb er 63, hoeveel heb jij er ?’’quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets. Echt té triest. Ik snap ook niet dat die vrouwen hun dan ook toevoegen.
Van die mensen die 578 vrienden hebben, denk ik idd ook altijd, die kun je gewoonweg niet allemaal kennen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ja man, met vrienden krijg je respect , hoe meer vrienden hoe meer respect
Hoi!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop kansloze 40-ers die bij zoeken "single" en "vrouwen tussen de 20/35" invullen, en dan kansloos vrouwen proberen toe te voegen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veilig terug in braboland waar ie hoort
En ik in amsterdam waar ik hoor
Hij heeft het over kerst, niet over st maarten.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Hmm, zouden ze mijn huis ieder jaar straal voorbij lopen dan.
Ja maar...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft het over kerst, niet over st maarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |