Dat zijn behoorlijk gare maten, vooral maat 35. Weet niet of je dames of heren sneakers zoekt?! Maar herensneakers gaat zeer moeilijk worden in die maat. Anders moet je even kijken naar unisexs modellen of damessneakers... Weet niet waar je ergens woont in Brabant en wat je zoekt, maar Bonk en Re-Issue in Breda hebben weleens leuke dingen staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:15 schreef mcwops het volgende:
iemand hier een overzichtje waar je online of in Brabant een groot assortiment sneakers kan bekijken.
gaat om maatje 35,36,37. tegen fatsoenlijke prijzen.
ik heb plutosport.nl al gevonden
thanks Dubzquote:Op woensdag 12 november 2008 11:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk gare maten, vooral maat 35. Weet niet of je dames of heren sneakers zoekt?! Maar herensneakers gaat zeer moeilijk worden in die maat. Anders moet je even kijken naar unisexs modellen of damessneakers... Weet niet waar je ergens woont in Brabant en wat je zoekt, maar Bonk en Re-Issue in Breda hebben weleens leuke dingen staan.
T-Shu in Eindhoven heeft een speciale dames wand. Verder heb je nog Duke in 's Hertogenbosch en Re-Issue zit ook in Tilburg.quote:
Lekker, die moet ik ook nog eens ergens zien te scoren.quote:
Dan zal maat 36/37 niet zo'n probleem zijnquote:
lacebag 50 euroquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Damn, die zijn geil. Waar? Hoeveel?
Welke NB's waren het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
haha
die NB's zijn mooi voor mij
Cool..heb ze in het zwartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |