Ik zie nu dat ik verkeerd heb gekeken bij die foto's.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Resellers zijn flink bezig geweestof gewoon doorzoeken naar een undercover spot. Heeft Gusto geen spots voor je?
internet en sarcasme werken nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:16 schreef boban het volgende:
Neon weer in?! dan zit ik goed
[ afbeelding ]
dat is een kk dope winkel gekquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef seto het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik verkeerd heb gekeken bij die foto's.
Ik ging hierheen
[ afbeelding ]
maar dat is hem dus niet.
Als je naar de buitenkant kijkt in deze foto
[ afbeelding ]
zie je het begin van die straat waar Sneaker Land ook zit, ik ben verdomme nog langs dat trappetje gelopen![]()
Volgende keer niet straal voorbij de goede winkel lopenZal dan wel pics maken, en 21 december ga ik 1,5 week naar Tokyo, zal dan ook wat pics proberen te schieten.
Heb een beetje door het topic zitten bladeren maar deze is eigenlijk een van de weinige die ik echt vet vindquote:
Damn, die zijn geil. Waar? Hoeveel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef Colin0o het volgende:
wivah+pickup
[ afbeelding ]
ben er nog niet uit hoe ik ze het liefst rock..
strap los/vast
veters tot welk gaatje, strik/geen strik
i lol'dquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef Cloud_SB het volgende:
Volgende stap: Iedereen aan de visvims!
jaaaaaaa
..quote:Cloud: Dat weet ik, ik vind Visvim namelijk ook schijtlelijk en dat is ook so hot right now.
Hookups pleazequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef thaWarhead het volgende:
Cloud haatte eerst ook Woven Footscapes.
Ik krijg ze vrijdag binnen, 40% korting biatch. Schoen of the year.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef SHOOOTO het volgende:
^lol, kho's wivah was ook geschoten op die dagoh the irony..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |