je hebt niet eens een fobo!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jat jij even wat stukjes uit mijn fobo
ok hebreeuws danquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
yo tambien comprendo el idioma espanol
Hahahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Zeg dat broodje rosbief van jou stinkt en smaakt naar rotte vis. was je die wel eens ?"
taktvol
Je kan het beter recht-toe recht-aan brengen dan eromheen lullenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Zeg dat broodje rosbief van jou stinkt en smaakt naar rotte vis. was je die wel eens ?"
taktvol
heel slim jaquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taktvol
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taktvol
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 6 november 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan het beter recht-toe recht-aan brengen dan eromheen lullen
Ik denk dat je rosbief over de houdbaarheidsdatum heen is?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]OMG whahahaha
hoe kom je erop? Weleens dat zinnetje gebruikt?
Hij had zijn eigen saus meequote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef crazy987 het volgende:
net als een vriend van ons, tijdens het stappen belde ik hem
kreeg ik een meid aan de lijn die zei dat hij even een broodje shoarma aan eten was
kreeg gelijk foute ideeën
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat je rosbief over de houdbaarheidsdatum heen is?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijne is nog vers hoor
Maar das ook niet erg tactisch neej whaha
hij zei er inderdaad ook nog knofloopsaus bijquote:
Gelukkig, daar roken/drinken we op!quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taktvol
Beter vullen dan lullen togh?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan het beter recht-toe recht-aan brengen dan eromheen lullen
Juist!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Beter vullen dan lullen togh?
Dus wrom adem verspillen door het anders te brengen
Hij is bijna opquote:Op donderdag 6 november 2008 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gelukkig, daar roken/drinken we op!
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb tussende middag bij mijn vriendin een broodje hamburger gegeten
niet lullen maar vullen !!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Beter vullen dan lullen togh?
Dus wrom adem verspillen door het anders te brengen
Mijn vorige FOBO dan, jeweetzquote:Op donderdag 6 november 2008 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt niet eens een fobo!
Waarom sta ik daar niet van te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |