juist jaquote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach vrouwen kunnen een orgasme faken..
alleen wij mannen kunnen hele relaties faken
of je bedoeld, het boeit jou niet meerquote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waar ik op doelde was dat het tegen woordig niet echt meer uit maakt wat je koopt
als het maar in de buurt van de top zit
alles wat je vandaag koopt is morgen weer oud dus het boeid niet zo meer
en 1200euri kan je echt wel een dikke pc voor bouwen !
oké oké spaans danquote:Op donderdag 6 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was dort begreif ich doch kein scheisse von!
alles over sex, komt hij tussendoor met een pcquote:Op donderdag 6 november 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of je bedoeld, het boeit jou niet meer
NEINquote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben ik nou de enige die GEEN duits spreekt hier
Jat jij even wat stukjes uit mijn foboquote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mwah dat is dan wel weer zwak als man zijndequote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat jij de man voor de job bent?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
was niet zo`n probleem
doe het maar wat graag
kan je ze het gelijk goed leren
volgens mij sla jij systematisch sommige posten overquote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alles over sex, komt hij tussendoor met een pc
Alsof het niet zwak is van ons vrouwen om n orgasme te faken?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah dat is dan wel weer zwak als man zijnde
Nopequote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben ik nou de enige die GEEN duits spreekt hier
Jawel ontzettend, bedoel als je eten niet lekker vindt dan zeg je dat toch ook? Hetzelfde is gewoon met seksquote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Alsof het niet zwak is van ons vrouwen om n orgasme te faken?
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha snap je nu wrom sommige twijfelden??
LOL
Maarre.. tsja soms is de bouwvakker-taal nog altijd de beste om iets duidelijk te maken
And dont forget.. I come from Fryslan
ja dat bleef even door mn hoofd spoken >.<quote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alles over sex, komt hij tussendoor met een pc
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel ontzettend, bedoel als je eten niet lekker vindt dan zeg je dat toch ook? Hetzelfde is gewoon met seks
Jeweetschquote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja zo had ik t nog niet vergeleken met elkaar lol maar je hebt gelijk!
Tsja sorry ik vroeg er ook nie om, rolde er ook maar op n dag uit ..quote:
volgens mij spookt er wel meer door je hoofdquote:Op donderdag 6 november 2008 13:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja dat bleef even door mn hoofd spoken >.<
yo tambien comprendo el idioma espanolquote:
"Zeg dat broodje rosbief van jou stinkt en smaakt naar rotte vis. was je die wel eens ?"quote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel ontzettend, bedoel als je eten niet lekker vindt dan zeg je dat toch ook? Hetzelfde is gewoon met seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |