Vreemde tractatie, maar zet wel makkelijk neequote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef Levitation het volgende:
Oh, Isa, het zijn trouwens loempia's geworden en ik heb keurig "neen" gezegd.
Hey, het kàn. Dus waarom niet bij jouquote:Op donderdag 6 november 2008 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bijna jammer dan he. Dat je niet gewoon een ander excuus hebt.![]()
Ik ken dat.Ik heb zo heel wat maanden hoop gehad. 'Ben ik dan toch niet zo'n type die pas na 7 maanden merkt dat ze zwanger is omdat ze wel gewoon een menstruatie had.'
![]()
Hoe kan je jezelf voor de gek houden!
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
oeh ja, ik heb ook nog een appel, misschien.. neetoch niet
ik heb een kater
Kan niet vinden hoeveel kcal kat is.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Niet de kat opeten, Moblo(hoeveel kcal?)
Ik vind het goed genoegquote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef Levitation het volgende:
Kan niet vinden hoeveel kcal kat is.Tam konijn is 174kcal per 100gr. Maar of dat een goeie vergelijking is?
Ik wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
dat kan ik niet hoorknijntjes
heb ook nog nooit knijn gegetenmaar wil 't nog wel eens proberen!
levi zegt er ook wel 's wat tussendoorquote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er al mensen die zich ergeren aan de 1 op 1 chat tussen MoBlo en mij?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er al mensen die zich ergeren aan de 1 op 1 chat tussen MoBlo en mij?
Dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
levi zegt er ook wel 's wat tussendoor
Ik zit op mijn werk.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb hier dus uren zitten nietsen hèniet echt goed voor mijn studie-schema dat ik zo braafjes gemaakt had
![]()
Kat schijnt inderdaad niet te vreten te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een keer knijn gehad, heel cliché met kerst. Geen idee of dat wild of tam was, maar ik vond het niets. Versplinterende botjes en de smaak was zoetig muf. Eens en nooit weer.
En ik heb ooit gelezen dat roofdieren per definitie niet lekker zijn, dus laat die kat ook maar zitten.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef Levitation het volgende:
Ja, ik. Want als jullie dit een 1 op 1 chat vinden, voel ik me een beetje genegeerd.
Die ik nog steeds wil komen bekijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef Pandorah het volgende:
Ergeren? Waarom moet ik me ergeren?
Ik ben trouwens foto's van Nieuw-Zeeland thuis aan het uitzoeken
Zou me niets verbazen als je het wel hebt gehad en so whatquote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Levitation het volgende:
Blijft lastig lezen, dat chinees.
Ik ga dan gillenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Die ik nog steeds wil komen bekijkenAls je klaar bent dan gil je maar
Klopt, maar in china was zo weinig anders te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je het wel hebt gehad en so whatIk zou het niet bewust bestellen, maar als ik smakelijk eet dan vind ik het prima
(en jij lust toch geen chinees?)
MoBlo: succes dan met kickboxen! Of gewoon hier blijven kletsen.
Vriendlief maakt maar z'n eigen vogelalbum hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga dan gillen![]()
Ik durfde 1000 foto's met veel vogeltjes jullie niet aandoen. Dus ik moet er nu 500 uitgooien uit de collectie van vriendlief. En da's niet makkelijk
Ik denk dat je dan naar het asiel moet.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef dyna18 het volgende:
Hmmmm hond.
Zou je in Nederland ook Hond kunnen krijgen bij de slager?
Goede tipquote:Op donderdag 6 november 2008 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan naar het asiel moet.
Denk het niet, dan hebben ze meteen allerlei dierenbeschermingsorganisaties op hun nek.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef dyna18 het volgende:
Hmmmm hond.
Zou je in Nederland ook Hond kunnen krijgen bij de slager?
ja, jouw herfstvakantie is al weer even voorbij, nu moet je toch echt eens beginnen voordat je de kerstvakantie als excuus gaat gebruiken...quote:Op donderdag 6 november 2008 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Zou dit dan wel het topic zijn waarin ik ga beginnen?
Er is altijd wel een leuk excuus te verzinnenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:43 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, jouw herfstvakantie is al weer even voorbij, nu moet je toch echt eens beginnen voordat je de kerstvakantie als excuus gaat gebruiken...
Oh, excuses genoeg hoor. Stress op het werk, rapporten die over twee weken met de kids mee moeten, oudergesprekken, sinterklaas....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:43 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, jouw herfstvakantie is al weer even voorbij, nu moet je toch echt eens beginnen voordat je de kerstvakantie als excuus gaat gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |