abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63000757
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Chinees-Surinaams Die Chinese vrouwtjes zijn altijd mega-iel (maatje 34 idee) en bij een Surinaamse moet ik aan een enorm achterwerk denken dat meeswingt terwijl ze met een reuzenpollepel in een grote pot pindasoep roert. Dus Chinees-Surinaams geeft even storing bij de visualisatie-poging
Kan er niets aan doen... dat was ze echt. Was een klein iel vrouwtje inderdaad. Maar toen ze jong was had ze maat 46 oid (bij een lengte van 1.50m) en dat vond ze zelf veel mooier dan maatje 34.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63000767
nee, geloof me, mijn oma wil je niet

maar als je écht wilt, dan moet je d'r maar adopteren

oh, hardlopen, ja

ik schijn over 2 weken de Zevenheuvelen loop te moeten doen hè gisteren startnummer gehad, 15km ben zo benieuwd of ik 't ga redden, want heb niet echt getrained ofzo
Ja doei.
pi_63000856
Stap 1: niet boos zijn op jezelf, heeft toch geen zin
Stap 2: bekijken waar het verkeerd is gegaan
Stap 3: weten dat je het kunt, gezond doen

Je beweegt dan toch behoorlijk veel Levi? Zeker met dat fietsen naar je werk, dat telt ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63000876
Bij mij is het bewegen juist wat me enorm hielp mooi af te vallen en juist voor dat bewegen heb ik geen puf. Ik heb wel tijd, maar werk praktisch 4-5 nachten per week en dan ben ik de hele dag dat ik niet werk domweg moe moe moe. Heb me nu ziek gemeld en kan me alleen maar druk maken over het feit dat ik niet ga werken, niet eens over het feit dat ik ziek ben.

Evy is juist wel handig omdat je je eigen tijd kan indelen en het niet zo lang duurt maar wel veel resultaat geeft. Maar ja, beginnen hè... En niet beginnen zolang je je zo verkouden voelt hoor Zullen we samen beginnen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63000884
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
nee, geloof me, mijn oma wil je niet

maar als je écht wilt, dan moet je d'r maar adopteren

oh, hardlopen, ja

ik schijn over 2 weken de Zevenheuvelen loop te moeten doen hè gisteren startnummer gehad, 15km ben zo benieuwd of ik 't ga redden, want heb niet echt getrained ofzo
Ik wil de CPC weer gaan lopen. Moet ook weer aan de bak, loop weer op het niveau van Evy les 1. Al droomde ik vannacht dat ik niet hoefde te trainen, want ik liep met gemak 5km.
***Levi was here***
pi_63000912
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:46 schreef YPPY het volgende:

Je beweegt dan toch behoorlijk veel Levi? Zeker met dat fietsen naar je werk, dat telt ook.
Dat wel, maar ik kom toch aan. Dus blijkbaar is het niet genoeg tov wat ik eet.
***Levi was here***
pi_63000946
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik wil de CPC weer gaan lopen. Moet ook weer aan de bak, loop weer op het niveau van Evy les 1. Al droomde ik vannacht dat ik niet hoefde te trainen, want ik liep met gemak 5km.
nou ja, je zult denk ik niet weer moeite hebben met les 1 me dunkt
Ja doei.
pi_63000981
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hey, ik had me ingeschreven voor een hardloopwedstrijd omdat ik lekker bezig was. Toen kwam die *^@*! blessure en heb ik maandenlang niet hardgelopen. En toen kwam die wedstrijd. Ik wilde een klein stukje meelopen, maar door het publiek, doordat het eigenlijk best ging en omdat ik me niet wilde laten kennen heb ik hem uitgelopen. Kan jij ook! Dus gewoon 'een klein stukje' gaan doen, zal je zien dat je hem uitloopt Als je meedoet kom ik je aanmoedigen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63001051
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik kom toch aan. Dus blijkbaar is het niet genoeg tov wat ik eet.
Dat is wat anders. Dan beweeg je niet te weinig, maar je eet te veel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_63001057
ik doe mee, want heb mn startnummer en bedrijfskleding enzo

en oei! mèn! ik moet dus nuchter blijven en vroeg naar huis op Vorks feestje
Ja doei.
pi_63001082
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:46 schreef YPPY het volgende:

Ad 1: zooo waar maar ben toch boos
Ad 2: uhm, stress en geen zin hebben om er iets aan te doen
Ad 3: Ik weet dat ik het kan Nu nog doen.

Ik ben in ieder geval gestopt met meerijden met de beveiliging. Ik kreeg steeds een lift met de auto aangeboden, maar ik kan net zo goed lopen. Vonden ze wel raar dat ik plots weer wilde lopen Het is 2x een kwartier lopen en anders was het 2x ritje met de auto en een kwartier op het station staan wachten.
pi_63001120
Het verschil tussen 10 en 15 is niet zo groot meer moblo. En lopen met publiek doet al zoveel. Ik trainde altijd 9 km (was een leuk stuk lopen) en die 11 van de langste wedstrijd was echt geen probleem. Kon zo een half uur langer doorlopen, maar ja, het lintje moest doorgegeven worden.
*OUD heilige*
pi_63001143
ik wil 'm echt uitlopen, is echt wel een mijlpaal, maar baal van mezelf dat ik niet echt getrained heb

heb wel veel gesport hoor, dat wel, maar had me meer op hardlopen moeten richten...
Ja doei.
pi_63001280
Dat kun je nu toch niet meer veranderen. Gewoon lekker lopen dus en zien hoe ver je komt.

Nu ga ik ons schatje uit bed halen.
*OUD heilige*
pi_63001298
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Dan beweeg je niet te weinig, maar je eet te veel.
Nietus!
***Levi was here***
pi_63001313
maar eten is zo lekker
Ja doei.
pi_63001333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
maar eten is zo lekker
Nee hoor, d'r is ook vies eten
pi_63001360
maar dat haal ik niet in huis natuurlijk
Ja doei.
pi_63001420
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
maar dat haal ik niet in huis natuurlijk
Dat zou wat zijn, als je dik bent geworden van eten dat je helemaal niet lust. Dat zou dubbel zonde zijn.
***Levi was here***
pi_63001484
dan doe je het écht verkeerd
Ja doei.
pi_63001644
Vandaag gaat het hem echt niet worden.
Eerst 's midddags een business-lunch met luxe belegde broodjes (italiaans tomaat/olijvenbrood met parma ham, etc).
En voor vanavond een late business-meeting met buffet.
Daar gaan de caloriëen.

Trouwens morgen ga ik zeker spierpijn hebben. Ik ben namelijk gisteravond erg fanatiek bezig geweest met fitness

Oh ja, motorbloempje.... succes met hardlopen!
Komende week nog even trainen?
pi_63001660
dank

en misschien

kom er net achter dat het dus de dag na het feestje van Vork is en ik dus nuchter moet blijven en vroeg naar bed moet en en en
Ja doei.
pi_63001671
Oh, Isa, het zijn trouwens loempia's geworden en ik heb keurig "neen" gezegd.
***Levi was here***
  donderdag 6 november 2008 @ 15:14:45 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63001755
Had helemaal niet door dat er al weer een nieuw topic was.

Hier ben ik geloof ik al 5 dagen bezig met ongesteld worden, maar het wil maar niet. En ik blijf ondertussen in zo'n heerlijke (P)MS vreetbui hangen.
Heb zelfs vanmorgen een zwsch test gedaan omdat het allemaal wel erg lang duurde. Negatief, dus het zal toch vanzelf wel een keer op gang komen. Ik hoop een beetje snel, dan ben ik ook van dat bluh-gevoel af.
pi_63001831
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Had helemaal niet door dat er al weer een nieuw topic was.

Hier ben ik geloof ik al 5 dagen bezig met ongesteld worden, maar het wil maar niet. En ik blijf ondertussen in zo'n heerlijke (P)MS vreetbui hangen.
Heb zelfs vanmorgen een zwsch test gedaan omdat het allemaal wel erg lang duurde. Negatief, dus het zal toch vanzelf wel een keer op gang komen. Ik hoop een beetje snel, dan ben ik ook van dat bluh-gevoel af.
Sterkte ermee
Ik heb laatst ook zo'n test gehaald omdat ik weer zo achterlijk hard aankwam. Uitslag: ik vreet het er blijkbaar toch gewoon zelf aan.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')