Het scheelt dat ze niet zo groot zijn, volgens mij is dat nog wel prima zelf te doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef PiperMaru het volgende:
Nee de waterleiding is van koper, gelukkig.
De radiator op zolder staat nu voor het schuifsysteem en niet meer "midden in de ruimte" dus dat ziet er gelijk een stuk beter uit. Effe lakken nog en dan is het weer helemaal netjes.
Een kap om de radiatoren zijn we nog niet helemaal uit. Ik kan nooit een mooi systeem vinden. Die Cando dingen vind ikDus dan zou er iets op maat moeten komen of zelf iets knutselen.
Bring it onquote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze niet zo groot zijn, volgens mij is dat nog wel prima zelf te doen.
Ik heb nu al allemaal ideetjes in m'n hoofd
Ja da's moeilijk uit te leggen, meer qua design enzo. En dat moet je toch zelf bepalenquote:
Voor bij ons?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze niet zo groot zijn, volgens mij is dat nog wel prima zelf te doen.
Ik heb nu al allemaal ideetjes in m'n hoofd
Wat kun je toch een vervelend mannetje zijn somsquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor bij ons?
Geld is op jeweets![]()
.
Hey dat klinkt bekend in mijn orenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor bij ons?
Geld is op jeweets![]()
.
Ik heb er 1 zelf gemaakt, en behangen met het behang wat er op de muur achter zit...quote:
Wil je deze even uitleggen voor mij?quote:Op maandag 1 december 2008 11:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er 1 zelf gemaakt, en behangen met het behang wat er op de muur achter zit...![]()
Moet eigenlijk nog iets met gaatjes in de grote gaten, maar dat mag de pret niet drukken.
Jij niks meer gehoord van die knakker?quote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
PM, kun je mij PM-men waar je die deuren vandaan hebt?
Erg mooi!
Nope, die is ook nooit online, en ik heb ook geen mailadres o.i.d.quote:Op maandag 1 december 2008 12:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij niks meer gehoord van die knakker?
Ik lees daar momenteel even niet echt mee, maareh, succesquote:Op maandag 1 december 2008 12:22 schreef Oblivion het volgende:
Zegge dames! Beetje support mag ook wel heur!![]()
verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |