Het scheelt dat ze niet zo groot zijn, volgens mij is dat nog wel prima zelf te doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef PiperMaru het volgende:
Nee de waterleiding is van koper, gelukkig.
De radiator op zolder staat nu voor het schuifsysteem en niet meer "midden in de ruimte" dus dat ziet er gelijk een stuk beter uit. Effe lakken nog en dan is het weer helemaal netjes.
Een kap om de radiatoren zijn we nog niet helemaal uit. Ik kan nooit een mooi systeem vinden. Die Cando dingen vind ikDus dan zou er iets op maat moeten komen of zelf iets knutselen.
Bring it onquote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze niet zo groot zijn, volgens mij is dat nog wel prima zelf te doen.
Ik heb nu al allemaal ideetjes in m'n hoofd
Ja da's moeilijk uit te leggen, meer qua design enzo. En dat moet je toch zelf bepalenquote:
Voor bij ons?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze niet zo groot zijn, volgens mij is dat nog wel prima zelf te doen.
Ik heb nu al allemaal ideetjes in m'n hoofd
Wat kun je toch een vervelend mannetje zijn somsquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor bij ons?
Geld is op jeweets![]()
.
Hey dat klinkt bekend in mijn orenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor bij ons?
Geld is op jeweets![]()
.
Ik heb er 1 zelf gemaakt, en behangen met het behang wat er op de muur achter zit...quote:
Wil je deze even uitleggen voor mij?quote:Op maandag 1 december 2008 11:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er 1 zelf gemaakt, en behangen met het behang wat er op de muur achter zit...![]()
Moet eigenlijk nog iets met gaatjes in de grote gaten, maar dat mag de pret niet drukken.
Jij niks meer gehoord van die knakker?quote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
PM, kun je mij PM-men waar je die deuren vandaan hebt?
Erg mooi!
Nope, die is ook nooit online, en ik heb ook geen mailadres o.i.d.quote:Op maandag 1 december 2008 12:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij niks meer gehoord van die knakker?
Ik lees daar momenteel even niet echt mee, maareh, succesquote:Op maandag 1 december 2008 12:22 schreef Oblivion het volgende:
Zegge dames! Beetje support mag ook wel heur!![]()
verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 24
Als de oude verflagen nog goed zijn zou ik alleen de losse verf eraf krabben, dan alles gronden, plamuren, weer gronden en dan aflakken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:01 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb gelukkig de foto's van mijn geheugenkaartje toch nog kunnen redden. Hier twee fotootjes van de houten vloer die we vrijdag hebben opgehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand trouwens tips voor het opknappen van de suitedeuren? Ik twijfel tussen verf helemaal afbijten/-branden of gewoon de oude verflaag opschuren en dan schilderen...
Het is te makkelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie houden elkaar wel lekker in de gaten he?
hehe, ik zou het ook doen hoorquote:
Ben je tevreden over Davy?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:53 schreef PiperMaru het volgende:Er is inderdaad gestuct!
Foto's volgen, er is weer veel gebeurd vandaag en morgen gaan we vrolijk verder!
Het is een superaardige gast, het is netjes gestuct en heeft ook netjes al zijn zooi opgeruimd (en de rekening was ook netjesquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je tevreden over Davy?
Ben benieuwd naar de foto's.
Oh, zou best kunnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:06 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Het is een superaardige gast, het is netjes gestuct en heeft ook netjes al zijn zooi opgeruimd (en de rekening was ook netjes)
maar heet hij niet Danny? Hij stelde zich voor als Danny
Dat van die banen, dat zie je verkeerd. Ik heb wel in banen gewerkt, maar aangezien het een structuurmuur is, kwam het blauw er op een paar plekken nog doorheen, dus dat heb ik toen ik klaar was, bijgewerkt. Vandaar dat je wat plekjes ziet waar de verf nog nat is. (In het echt zag je het niet eens, maar strijklicht kent geen genade)quote:Op maandag 8 december 2008 11:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie altijd dat mensen geen lange banen doen met verven, maar gewoon klakkeloos gaan rollen.
Niet dat ik zeg dat het verkeerd is, maar volgens mij krijg je daarmee niet het mooiste resultaat.
Maar die bruine kleur doet het goed
Ah, hetzelfde als wat mijn vriendin deed met de paarse muur bij ons... nog ff stippen... en nu zie je die stippen nogquote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Dat van die banen, dat zie je verkeerd. Ik heb wel in banen gewerkt, maar aangezien het een structuurmuur is, kwam het blauw er op een paar plekken nog doorheen, dus dat heb ik toen ik klaar was, bijgewerkt. Vandaar dat je wat plekjes ziet waar de verf nog nat is. (In het echt zag je het niet eens, maar strijklicht kent geen genade)
Muurverf dekt wel goed en waar ik de fout in had gemaakt (door te snel doorwerken) is niet lang genoeg laten drogen. Dacht dat ik de laag niet dik genoeg had, had het 5x gesausd, maar in mijn nieuwe huis dezelfde kleur gebruikt en het dekte bij de meeste plekken in 2x.quote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef PiperMaru het volgende:
Ik had gerekend op 2x verven. Zoals het zich nu laat aanzien, dekt het in 1x. Mocht je vlekken blijven zien, verf ik het gewoon een tweede keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |