Reden genoeg om ze niet te dragenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Zelfs Sven Kramer, Chris Zegers en Sascha Visser zijn gezien met Uggs.
Gelukkig maar dat ik niet de enige ben, die dat denkt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Reden genoeg om ze niet te dragen
Dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Reden genoeg om ze niet te dragen
Ik heb vriendinnen die in de mode werkt en die vinden het helemaal geweldig!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:36 schreef got.rice het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe menig man zich daarin durft te tonen, ik lach ze echt keer op keer uitzogenaamd "fashion", rot toch op. Ik heb vriendinnen die zelf in de mode werken of studeren en zich helemaal doodlachen om mannen in uggs
!!
haha veeg me op. zo typisch.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op zich zou dit best wel dope zijn in slimfit/skinny jeans.
Ik heb zelf in de mode gewerkt en vind het echt verschrikkelijk!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die in de mode werkt en die vinden het helemaal geweldig!
Toe nou, dat was vorig jaar. Met je trendsetters...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:11 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik heb zelf in de mode gewerkt en vind het echt verschrikkelijk!!!!!
Meestal spot ik trends wel van tevoren en ben ik daar behoorlijk progressief in maar deze trend, ook al zag ik hem al heel lang geleden aankomen zie ik gewoon absoluut niet zitten.
laat dit maar lekker over aan de Mooiboy's die denken dat ze hip zijn als ze dit dragen, de echte trendsetters lopen inmiddels met Redwing's, stuk mannelijker en veel gaver!!
Ik zie Chris Zegers regelmatig en ik heb hem nog niet op die gedrochten gezien. Overigens zie ik hem er wel toe in staat.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Zelfs Sven Kramer, Chris Zegers en Sascha Visser zijn gezien met Uggs.
inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:25 schreef bewegende_ninja het volgende:
Wat is dat? 'In de mode werken'? Verkoopster bij de eerste de beste kledingwinkel?
Wat zei je toen?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
Ik vroeg aan m'n man of ie ook Uggs wil. Weet je wat ie zei? Moppie, heb je een gaatje in je hoofd?
Weet ik het. Ik vind het zo'n kulargument. Alsof 'werken in de mode' je ineens expert maakt in wat mooi is.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:25 schreef bewegende_ninja het volgende:
Wat is dat? 'In de mode werken'? Verkoopster bij de eerste de beste kledingwinkel?
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de associatie "niet al te snugger" heeft, als je iemand met uggs ziet lopen?
[disclaimer]quote:
vrouwen in het algemeen of vrouwen met uggs?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef pfaf het volgende:
Dat is een natuurlijk reactie hoor. Ik heb hetzelfde, ook bij vrouwen.
+1 Scherp en geestig.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
vrouwen in het algemeen of vrouwen met uggs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |