quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
Ik vroeg aan m'n man of ie ook Uggs wil. Weet je wat ie zei? Moppie, heb je een gaatje in je hoofd?
Van Sven kan ik het me dan nog een beetje voorstellen. Die krijgt vast gauw koude voeten op de ijsbaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Zelfs Sven Kramer, Chris Zegers en Sascha Visser zijn gezien met Uggs.
Ik denk dat je blij mag zijn dat je er zonder stokslagen vanaf kwam.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
Ik vroeg aan m'n man of ie ook Uggs wil. Weet je wat ie zei? Moppie, heb je een gaatje in je hoofd?
http://coedmagazine.com/school%e2%80%99d/36706/quote:Op donderdag 13 november 2008 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de associatie "niet al te snugger" heeft, als je iemand met uggs ziet lopen?
Gefeliciteerd, je hebt een echte man gevonden.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
Ja, maar die zit dan ook in de mode. Voor mannen. In het World Fashion Center.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef Ripley het volgende:
http://coedmagazine.com/school%e2%80%99d/36706/
Ik vind jouw buurvrouw wel zo eentje overigens
Juist dan - uggs zijn nogal passequote:Op donderdag 13 november 2008 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar die zit dan ook in de mode. Voor mannen. In het World Fashion Center.
Ja maar jij zit dan ook niet in de modequote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Microtechs het volgende:
alleen voor vrouwen, mij niet gezien
quote:Op zondag 23 november 2008 20:29 schreef Croupouque het volgende:
Hahaha!
Wat moet het leven van een beroemdheid toch geweldig zijn. Je krijgt een paar ton van een schoenenfabrikant op voorwaarde dat je door een paparazzo met die wanstaltige objecten aan je voeten gefotografeerd wordt, de fabrikant kan vervolgens roepen dat 'iedereen' die schoenen draagt, gesponsorde modebladen schreeuwen dat het hip is en toute trendvolgend Nederland - dat kort daarvoor nog niet eens in een Ugg zou kotsen - staat opeens in de rij om óók voor lul te mogen lopen.
Let op mijn woorden, binnen nu en tien jaar dragen we allemaal een bolhoed en een toque omdat Patrick Dempsey een rijkelijk gevuld modepakketje heeft ontvangen.
quote:Bastiaan van Schaik is klaar met Uggs
Uitgegeven: 27 november 2008 17:34
AMSTERDAM - In een tijd waarin Uggs het modebeeld bepalen en volgens het Australische merk mannen zelfs aan de trend moeten geloven, zijn modekenners alweer helemaal klaar met de laarzen. "De Ugg-trend is al drie jaar oud en nu loopt opeens iedereen ermee", zegt stylist Bastiaan van Schaik.
Van Schaik ontdekte de warme winterlaarzen drie jaar geleden al. "Ik ben helemaal naar Sydney gevlogen voor die dingen, want ik kon ze in Nederland toen nergens krijgen", vertelt hij. "Ik heb heel Sydney afgeshopt, kon ze nergens vinden. Op het vliegveld heb ik ze uiteindelijk gekocht, maar het zijn gewoon sloffen. Het zit helemaal niet lekker."
De stylist, die bekend werd door zijn bijdrage aan Holland's Next Top Model, is niet de enige die op modegebied regelmatig vooruit loopt op de rest van Nederland. "Soms verbaas ik me. Dan draag ik iets al jaren en dan is het opeens in", vertelt kunstenares Ans Markus. "Lange handschoenen en grote zonnebrillen met een dichte zijkant heb ik al zeventien of achttien jaar."
Vraagteken
Een mooie man die totaal niet trendgevoelig is wordt niet per definitie de deur gewezen door modeminnend Nederland, al blijven Uggs een heikel punt. "Daar ga ik niet aan wennen", zegt modeontwerpster Ilja Visser. "Uggs moet je eigenlijk alleen in huis aandoen en zelfs dan met een groot vraagteken", vindt Judith Osborn. Van Schaik is minder stellig. "Als het een heel lekkere man is maakt het niet meer uit wat hij aanheeft uiteindelijk", lacht hij.
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:19 schreef TeChNo2 het volgende:
Ze zijn dan wel mega-lelijk...maar ze zien er wel uit alsof ze lekker zitten en dat je er warme voeten in houdt... en een beetje man heeft natuurlijk lak aan wat anderen van zijn kleding keuze vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |