No problemo!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dahl, dat was het (of hoe je het schrijft), thnx Mariaetcetera![]()
Mijn BMI past niet in dit topic.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
No problemo!![]()
en anders post je toch gezellig mee!
dahl is overigens typisch hindoestaans; dat gele spul wat tussen de plaat zit is een mengsel van komijn en kikkererwten, oftwel: dahl.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, roti is anders.Zit van dat gele spul in de pannenkoek (ben de naam kwijt*
) en er zit een komijnsmaakje aan roti.
Maar het kán natuurlijk wel. Denk niet dat ze kip-massala zal protesteren.![]()
Oja, lurkstand!![]()
* Dahl, dat was het (of hoe je het schrijft), thnx Mariaetcetera![]()
Oh maar BMI is toch nie zo boeiend! Kwak post ook in beide, technisch gezien kan ik dat ook want heb bmi van 26, Moblo post zo te zien in beide...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn BMI past niet in dit topic.Ben meer een dieetclubber.
Het is mij nog nooit gelukt om naar dit topic te jojo-en.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:26 schreef Isabeau het volgende:
En ik jojo van de één naar de anderen terug.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn BMI past niet in dit topic.Ben meer een dieetclubber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie gaan wel erg snel. Eigenlijk zit ik op mijn werk en 3 goed lopende slowchats bijhouden (deze+dieetclub+nog een) is een beetje veel.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik neem ook meestal volle yoghurt omdat ik het gewoon lekkerder vind. Je kan wel op allerlei kleine dingetjes qua kcal besparen, maar ik redeneer een beetje zoals jij. Want wat maken die 70 kcal extra per schaaltje yoghurt nou uit zolang ik chocolade, snoep en bonbons maar laat staan!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:35 schreef loveli het volgende:
Voedingsvraagje tussendoor. Op veel sites kom ik tegen dat er flink op wordt gehamerd om absoluut magere melk en magere yoghurt te gebruiken. Ik trek me daar weinig van aan en ontbijt met volle yoghurt met havermout en lijnzaad, omdat ik dat lekker vind en ik kom er volgens de weegschaal niet van aan.
Zijn er andere redenen dan het aantal kcal om toch low-fat zuivel te gaan eten? Ik bedoel, mijn monsters verstoppen zich vooral in gevulde chocolade (je weet wel, die onweerstaanbare troep met praline en dus veel suiker erin).
Ja dat dan weer wel vamp als je nuchter moet blijvenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef vamperotica het volgende:
lystje van vandaag... Helemaal niets
Dat heb ik met cola light. Ik vind gewone cola echt vies nuquote:Op donderdag 6 november 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Het gekke is dat ik dat hele romige niet eens meer zo lekker vind! Ik had gisteren bv een gewone cornetto, terwijl ik al een tijdje alleen de light-variant eet. Ik vond het veel te vet smaken, vreemd he? Hetzelfde met chips, daarvan vind ik de lightversie ook lekkerder.
Koekie is ook een combi Shi tzu en Malteser, net als Pluisje. Wie is Pluisje precies?
Vamp!! Getverderrie, wat akelig, dat pootje van je!
Dierlijke vetten zijn gewoon verstandig om tot een minimum te beperken; daarom: magere yoghurt en melk.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:35 schreef loveli het volgende:
Voedingsvraagje tussendoor. Op veel sites kom ik tegen dat er flink op wordt gehamerd om absoluut magere melk en magere yoghurt te gebruiken. Ik trek me daar weinig van aan en ontbijt met volle yoghurt met havermout en lijnzaad, omdat ik dat lekker vind en ik kom er volgens de weegschaal niet van aan.
Zijn er andere redenen dan het aantal kcal om toch low-fat zuivel te gaan eten? Ik bedoel, mijn monsters verstoppen zich vooral in gevulde chocolade (je weet wel, die onweerstaanbare troep met praline en dus veel suiker erin).
70 kcal is anders behoorlijk wat. Die stop ik liever in mijn avondetenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal volle yoghurt omdat ik het gewoon lekkerder vind. Je kan wel op allerlei kleine dingetjes qua kcal besparen, maar ik redeneer een beetje zoals jij. Want wat maken die 70 kcal extra per schaaltje yoghurt nou uit zolang ik chocolade, snoep en bonbons maar laat staan!
Ik ben dol op de light paprika chips. Volvette dingen smaken inderdaad zo naar 'vet'. Ik had dat laatst met volle melk zelfs, brr.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Het gekke is dat ik dat hele romige niet eens meer zo lekker vind! Ik had gisteren bv een gewone cornetto, terwijl ik al een tijdje alleen de light-variant eet. Ik vond het veel te vet smaken, vreemd he? Hetzelfde met chips, daarvan vind ik de lightversie ook lekkerder.
Koekie is ook een combi Shi tzu en Malteser, net als Pluisje. Wie is Pluisje precies?
Vamp!! Getverderrie, wat akelig, dat pootje van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |