abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62990157

Het vorige deel: Slank de winter in #300 DRIEHONDERD!!!!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_62990200
Mogge!
pi_62990214
Is het tegenwoordig normaal om meer dan 25 posts voor het volraken van het vorige deel alvast even een nieuwe te openen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62990224
OMG!! I must be still sleeping!
pi_62990234
*grijns*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62991903
Dus. *kuch*
pi_62991915
pi_62991922
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!! . Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week . Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam . Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk . Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow! .
Je blijft maar met shiny happy nieuws komen.
Gefeli!

Ewelina ook gefeli met je tentamen.
pi_62991924
Goede TT

En nu ga ik weer leren en niet vergeten te ontbijten
  donderdag 6 november 2008 @ 09:59:05 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62991940
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat gaat snel zei toch dat je nu snel een baan zal hebben
Ja, dat moeten we nog zien hè . Maar ik kreeg een vrij informeel mailtje terug en dat vind ik wel fijn. Deze sollicitatie móet gewoon goed gaan, dus ik ga me de komende week even heel goed voorbereiden .

Ik wilde net een mailtje naar Humanitas Groningen gaan sturen voor vrijwilligerswerk, maar daar wacht ik nu nog maar even mee.

@ Cinnamongirl: Ja, Rotterdam is best ver, maar ja, de kans dat ik in Groningen aan de bak kom is vrij klein en dit is een supertof bedrijf. Hopelijk hoef ik er pas eind vd middag naartoe, dan kan ik eerst nog even naar de Kunsthal .
Niet meer actief op Fok!
pi_62991961
Je kan toch ook na het sollicitatiegesprek naar de Kunsthal? Dan hoef je imho ook minder op de tijd te letten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62991963
Ik dacht altijd dat 'shiny happy people' juist een negatieve betekenis had, als in 'schijnbaar gelukkige mensen'. En niet 'glanzend gelukkige mensen'.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:02:31 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62992001
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:00 schreef Ewelina het volgende:
Je kan toch ook na het sollicitatiegesprek naar de Kunsthal? Dan hoef je imho ook minder op de tijd te letten.
Ja dat is ook zo, maar misschien wordt het dan wel weer krap (gesprek is pas om 14 uur of nog later). Ik moet eerst vanuit Groningen komen, dus dat is al een uur of 3 treinen en dat ding is maar tot 17 uur open, dus dat wordt hem vast niet (een gesprek van een uur, dan nog naar de Kunsthal...). Mja, het kan misschien nét. Ik hoef in principe maar 1 expo te zien die iets meer dan een uur in beslag schijnt te nemen. Ik zie wel even .
Niet meer actief op Fok!
pi_62992061
Ah, ja dan is het wel krap ja. Was dat niet die Romeinse voorstelling?
pi_62992074
vanuit de bus

het zonnetje schijnt op mn gezicht heerlijk! Het is dat ik met studiegenoot met auto naar huis rijd, anders had ik echt van het fietsen genoten!
Ja doei.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:05:49 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62992077
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
Ah, ja dan is het wel krap ja. Was dat niet die Romeinse voorstelling?
.

En zo vaak kom ik niet in R'dam (nog niet iig Straks woon ik er miss). Ik wil er beslist nog eens naartoe. Als het niet lukt nu, ga ik misschien in de kerstvakantie een keer samen met Mark. Dan maken we er wel meteen een dagje uit van.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 november 2008 @ 10:07:12 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62992105
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
vanuit de bus

het zonnetje schijnt op mn gezicht heerlijk! Het is dat ik met studiegenoot met auto naar huis rijd, anders had ik echt van het fietsen genoten!
Welk zonnetje? .

O, ik werd trouwens getutoyeerd in de mail waarin ik uitgenodigd werd en in mijn mail terug vousvoyeerde ik gewoon weer . Is dat gek? Of nodigt degene die de mail schreef mij zo impliciet uit ook te tutoyeren? Vind ik altijd een beetje lastig .
Niet meer actief op Fok!
pi_62992108
Als je die baan krijgt, heb je nooit meer kerstvakantie
Of herfstvakantie. Of krokusvakantie.
pi_62992146
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welk zonnetje? .

O, ik werd trouwens getutoyeerd in de mail waarin ik uitgenodigd werd en in mijn mail terug vousvoyeerde ik gewoon weer . Is dat gek? Of nodigt degene die de mail schreef mij zo impliciet uit ook te tutoyeren? Vind ik altijd een beetje lastig .
Lijkt me wel zo beleefd. Voor de zekerheid kun je beter vousvoyeren zoals jij het zegt

Waar in Rotterdam is het trouwens? (ik heb er anderhalf jaar gestudeerd)
pi_62992177
zon! hier! in Nijmegen
Ja doei.
pi_62992213
Hier is het grijs
  donderdag 6 november 2008 @ 10:19:03 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62992366
zon, hier in Uppsala!

En koud, het vriest nog steeds. En dus nog steeds glad. Ben een beetje huiverig om nog een keer te vallen met de fiets, dat zal dus een leuke winter worden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62992373
Joepie Viking! Heel veel succes alvast!

Ik heb vanochtend om kwart over 6 voor vriendje gezongen (ik wil niet weten hoe dat geklonken heeft), hij vond de ballonnen leuk, we hebben net een gebakje gehad en z'n eerste twee cadeautjes vond 'ie in ieder geval leuk. Nu zien we elkaar pas vanavond om half 10 weer. .

Goeie TT. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62992375
Hier ook geen zon
Nou de sheets en samenvattingen zijn gelezen, nu nog even de testjes uit het boek maken
  donderdag 6 november 2008 @ 10:21:19 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62992406
Een paar minpunten op een rij:

- al weken geen zon
- koud
- mensen zijn chagerijnig
- ik ook
- honger
- te weinig geslapen deze week

Pluspunten: