Me too.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nooit geweten dat Prem Surinamer was, dacht altijd dat ie uit India kwam ofzo.
Hij heeft het verdorie over die etterbakken jeugd en niet over elke Marokkaan. En ja, je het ook blanke groepjes die rellen, maar laten we even logisch nadenken. Hij heeft ze gewoon altijd verdedigd en zei ook, "wanneer ik mijn camera aan had? Had ik het nog kunnen begrijpen, maaar gewoon thuis en op straat lopen? En dan door zo'n groep aangevallen te worden? "quote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef Monidique het volgende:
Prem is hét voorbeeld dat racisme de wereld nog niet uit is, en midnerheden in Nederland nog steeds moeten opboksen tegen de gevestigde, blanke orde.
Hoezo? Jij gelooft nog in sprookjes en denkt dat zoiets hier niet kan gebeuren?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Volgens mij leeft u in Amerika niet in NL.![]()
Hindoestaans, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
U heeft helemaal gelijk, ik stem PVV.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij gelooft nog in sprookjes en denkt dat zoiets hier niet kan gebeuren?
Er worden in Nederland vrijwel dagelijks mensen overhoop gestoken door Marokkanen en daar vallen ook doden bij. Als het Prem betreft, dan komt het misschien eens in het nieuws en gebeurt er wat tegen.
Waar ie ook vandaan komt...hij is in ieder geval uit een klapperboom gevallen, en hard ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een gezanik allemaal over Prems afkomst. Zolang het geen Marokkaan of Antilliaan is, zit het gewoon goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef HPoi het volgende:
EEN RECHTSE MEP!
[ afbeelding ]![]()
Hij is idd Surinaams-Hindoestaans
Ook als hij een Antilliaan of Marokkaan was, was daar niets mis mee. Je moet mensen op hun daden beoordelen, niet op hun afkomst. Dat er in het geval van reljeugd en straattuig zo vaak over Marokkanen wordt gepraat, heeft alles te maken met het gegeven dat het veelal Marokkanen zijn, dat ze elkaar ook opzoeken en als groep opereren.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:31 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Wat een gezanik allemaal over Prems afkomst. Zolang het geen Marokkaan of Antilliaan is, zit het gewoon goed.
Blijf jij dat lekker geloven, dan doe ik het lekker anders. Afgesproken?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook als hij een Antilliaan of Marokkaan was, was daar niets mis mee. Je moet mensen op hun daden beoordelen, niet op hun afkomst. Dat er in het geval van reljeugd en straattuig zo vaak over Marokkanen wordt gepraat, heeft alles te maken met het gegeven dat het veelal Marokkanen zijn, dat ze elkaar ook opzoeken en als groep opereren.
Prima. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat ik met klem afstand neem van jouw soort. En als ik 'jouw soort' zeg, doel ik op uitgesproken racisten. Als je mensen namelijk per definitie niet vindt deugen omdat ze Marokkaan of Antilliaan zijn, ben je een racist. Wanneer je mensen niet vindt deugen omdat ze stenen door ruiten gooien, supermarkten plunderen of bussen bekogelen, veroordeel je ze om hun daden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Blijf jij dat lekker geloven, dan doe ik het lekker anders. Afgesproken?
Linkse dwaas. Zeker PvdA?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat ik met klem afstand neem van jouw soort. En als ik 'jouw soort' zeg, doel ik op uitgesproken racisten.
Da's vast Mekiquote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef HPoi het volgende:
AlMujahida16-05-2007, 21:16
die hindoe moet een keer zn bek houden over moslims
hij kan beter naar zn eigen gekruide soort kijken die zelfgemaakte beelden aanbid
http://forums.marokko.nl
Dat is er 1!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:04 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Linkse dwaas. Zeker PvdA?
Ik ben helemaal geen 'uitgesproken racist'. Ik heb alleen door vele ervaringen uit het verleden een ongelofelijke hekel gekregen aan zowel Marokkanen als Antillianen. Dat heeft verder helemaal niks met 'ras' te maken, noch met huidskleur.
Je denkt nu nog dat je beter bent dan ik, maar die illusie had Prem vorig jaar ook nog. En moet je hem nu eens zien. Het is gewoon een kwestie van vaak genoeg op je bek gaan met je linkse multicultiknuffeldenkbeelden. Wacht maar, jij komt er echt ook nog wel een keer achter.
Maak je niet druk Ze is toch een uitstervend ras met der sigaretten.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat ik met klem afstand neem van jouw soort. En als ik 'jouw soort' zeg, doel ik op uitgesproken racisten. Als je mensen namelijk per definitie niet vindt deugen omdat ze Marokkaan of Antilliaan zijn, ben je een racist. Wanneer je mensen niet vindt deugen omdat ze stenen door ruiten gooien, supermarkten plunderen of bussen bekogelen, veroordeel je ze om hun daden.
Ik ontken beslist niet dat er veel criminele Marokkanen en Antillianen zijn. Wat mij betreft wordt daar keihard tegen opgetreden en is uitzetting (cq: terugsturen naar het land van herkomst, of het afnemen van de Nederlandse nationaliteit) daarbij één van de opties. Maar als je eerlijk bent, zie je ook in dat er Marokkanen en Antillianen zijn die WEL deugen, die WEL hun best doen, die WEL slagen, die zich WEL normaal gedragen. En die derhalve WEL worden geaccepteerd en gerespecteerd in dit land.
Welnee. Je bent gewoon van de PvdA. Geef het nou maar toe. Zo'n genuanceerd type dat ook ineens z'n tanden wil laten zien.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word weer eens "linkse dwaas" genoemd.
Geloof het of niet, er zijn ook mensen die mij rechts vinden.
Ik snap niet wat er mis is met nuance, zo nu en dan. Zou Wilders ook eens moeten doen: haalt -ie meer stemmen dan -ie nu haalt. Ik ben een zwevende kiezer, met een sociaal-liberaal hart. Maar dit topic gaat niet over mij: ik heb alleen je opmerking gelezen en ik bespeur daarin racisme. Niet omdat je geen enkel punt hebt als je klaagt over Marokkanen en Antillianen (want dat doe ik ook), maar omdat je de indruk wekt dat iedere Marokkaan of Antilliaan per definitie niet deugt. DAT is wat ik fout vind aan jouw opvatting.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Welnee. Je bent gewoon van de PvdA. Geef het nou maar toe. Zo'n genuanceerd type dat ook ineens z'n tanden wil laten zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |