quote:
Op zondag 9 november 2008 01:50 schreef wyccie het volgende:Als het repareren van de Nintendo DS niet lukt, mag je die van mij hebben. Inclusief spelletjes en beschermcase. Ik heb ook nog een Sony mp3-speler die ik zelden gebruik. Maar die is wel in een meisjeskleur, ik geloof dat jongens van die leeftijd dat niet leuk vinden.
Lezen je zoons graag? Ik kan ook wel wat boeken opsturen. Geef dan even het Avi-niveau en genre (voetbal, ridders, spanning, etc.) op.
En heb je alle keukenbenodigdheden al? Je zult ongetwijfeld wat dingen nog niet hebben: dunschiller, garde, ovenwanten, tafelkleed, kookwekker, kurkentrekker, blikopener etc.?
Laat maar weten wat je nog niet hebt, ik gooi voor een dag mijn pm open.
Ik moet het ook zeggen: wat een lieve mensen! Hartverwarmend.

Dit is echt geweldig he? Computerspelletjes zijn natuurlijk erg mooi, maar het gaat natuurlijk vooral om de alledaagse benodigdheden. Een dunschiller heb ik inderdaad niet, maar met zo'n ding heb ik nog nooit overweg gekund

Garde is aanwezig, tafelkleed ook, evenals kurkentrekker en blikopener

De oudste (Patrick) mag wel graag lezen en dan voornamelijk in de wat lagere klasse (achterstand, adhd). Dus het moet niet al te moeilijk zijn. De jongste (Stefan) kan niet lezen, want die leeft in zijn eigen wereldje (autistisch) en hij is gek op audio-visuele dingen en dat mag iets heel simpels zijn, daar is hij uren mee zoet
En verder ben ik het natuurlijk met alle reacties eens. Dit is werkelijk ongelofelijk wat er in de afgelopen dagen is gebeurd en ik zal ongetwijfeld wat berichten hebben gemist, maar ik ga het hele topic morgenochtend op m'n gemak nog eens doornemen.
Ik ben iedereen enorm dankbaar, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ga zo toch echt slapen. Met een ontzettend goed gevoel, daar is geen twijfel over mogelijk