abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63066846
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Posts van zhe kun je per definitie overslaan.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63067231
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef JK1982 het volgende:
@TS: wat heb je nou eigenlijk allemaal nog nodig? Lijstje?
Goede vraag, ik denk niet zoveel meer eigenlijk. Maar ik moet nodig gaan inventariseren
Bankstel moet nog (huidige is een 2-zitter + 2 x 1 zits)
Televisie + kastje, maar die komen als het goed is van ikke40
Bestek heb ik nog niet zoveel, maar ook dat komt van ikke40
Kinderkleding (jongen) maat 158/160 is zeer welkom

Het bankstel is geel van kleur (echt geel, gemengt met rokersgeel) en de vloerbedekking en gordijnen zijn rood. En verder is er veel geel terug te vinden in de inboedel. Ik zal morgen wat foto's maken met m'n telefoon, zodat er een goed beeld is van hoe het eruit ziet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 01:45:15 ]
pi_63067369
Als het repareren van de Nintendo DS niet lukt, mag je die van mij hebben. Inclusief spelletjes en beschermcase. Ik heb ook nog een Sony mp3-speler die ik zelden gebruik. Maar die is wel in een meisjeskleur, ik geloof dat jongens van die leeftijd dat niet leuk vinden.
Lezen je zoons graag? Ik kan ook wel wat boeken opsturen. Geef dan even het Avi-niveau en genre (voetbal, ridders, spanning, etc.) op.

En heb je alle keukenbenodigdheden al? Je zult ongetwijfeld wat dingen nog niet hebben: dunschiller, garde, ovenwanten, tafelkleed, kookwekker, kurkentrekker, blikopener etc.?

Laat maar weten wat je nog niet hebt, ik gooi voor een dag mijn pm open.

Ik moet het ook zeggen: wat een lieve mensen! Hartverwarmend.
  zondag 9 november 2008 @ 01:51:23 #144
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63067375
Ik heb vandaag nog theelepels gescoord voor je

Ow ja, en een snijplank, aardappelschilmesjes, pollepels, schuursponsjes, vaatdoekjes, een bus voor je senseo-pads en een citruspers.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63067766
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:50 schreef wyccie het volgende:
Als het repareren van de Nintendo DS niet lukt, mag je die van mij hebben. Inclusief spelletjes en beschermcase. Ik heb ook nog een Sony mp3-speler die ik zelden gebruik. Maar die is wel in een meisjeskleur, ik geloof dat jongens van die leeftijd dat niet leuk vinden.
Lezen je zoons graag? Ik kan ook wel wat boeken opsturen. Geef dan even het Avi-niveau en genre (voetbal, ridders, spanning, etc.) op.

En heb je alle keukenbenodigdheden al? Je zult ongetwijfeld wat dingen nog niet hebben: dunschiller, garde, ovenwanten, tafelkleed, kookwekker, kurkentrekker, blikopener etc.?

Laat maar weten wat je nog niet hebt, ik gooi voor een dag mijn pm open.

Ik moet het ook zeggen: wat een lieve mensen! Hartverwarmend.
Dit is echt geweldig he? Computerspelletjes zijn natuurlijk erg mooi, maar het gaat natuurlijk vooral om de alledaagse benodigdheden. Een dunschiller heb ik inderdaad niet, maar met zo'n ding heb ik nog nooit overweg gekund Garde is aanwezig, tafelkleed ook, evenals kurkentrekker en blikopener

De oudste (Patrick) mag wel graag lezen en dan voornamelijk in de wat lagere klasse (achterstand, adhd). Dus het moet niet al te moeilijk zijn. De jongste (Stefan) kan niet lezen, want die leeft in zijn eigen wereldje (autistisch) en hij is gek op audio-visuele dingen en dat mag iets heel simpels zijn, daar is hij uren mee zoet

En verder ben ik het natuurlijk met alle reacties eens. Dit is werkelijk ongelofelijk wat er in de afgelopen dagen is gebeurd en ik zal ongetwijfeld wat berichten hebben gemist, maar ik ga het hele topic morgenochtend op m'n gemak nog eens doornemen.
Ik ben iedereen enorm dankbaar, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ga zo toch echt slapen. Met een ontzettend goed gevoel, daar is geen twijfel over mogelijk
pi_63067856
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Ik kom kan langs Utrecht rijden inc aanhanger als ik richting papabear moet.
Van de week maar even kijken of het nodig is. Lord_Vetinari is volgens mij ook al druk bezig met die route
En nu ga ik echt slapen. Morgen weer een dag

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 02:37:00 ]
pi_63068041
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vandaag nog theelepels gescoord voor je

Ow ja, en een snijplank, aardappelschilmesjes, pollepels, schuursponsjes, vaatdoekjes, een bus voor je senseo-pads en een citruspers.
Doe je ook aan mindreading ofzo? Op de vaatdoekjes na heb ik dat allemaal ook nog niet
Nu ga ik echt een paar uurtjes
  zondag 9 november 2008 @ 03:46:34 #148
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_63068298
wat gaaf dit!
Ik heb al een boek.
pi_63068407
Voor de mensen hier! Heb zelf als student niet zoveel 'over'...
quote:
Op zondag 9 november 2008 02:24 schreef Papabear het volgende:
De oudste (Patrick) mag wel graag lezen en dan voornamelijk in de wat lagere klasse (achterstand, adhd). Dus het moet niet al te moeilijk zijn. De jongste (Stefan) kan niet lezen, want die leeft in zijn eigen wereldje (autistisch)
Ik vind je wel een beetje neerbuigend over je kinderen .
pi_63069231
Als je nog wat nodig hebt op pc gebied laat het me weten, 19" lcd scherm of nieuw pc ik hoor het wel
Netwerken, is het Net als Werken ! nix doen hmmmm
  zondag 9 november 2008 @ 10:30:34 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63069697
Volgens mij is mijn rit vanuit het zuiden niet meer nodig. Maar ik moet nog steeds naar Nieuw Vennep komende week, dus mocht het toch nodig / handig zijn, dan hoor ik het wel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63070848
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als jij de boel van Roosendaal naar Zevenbergen wilt brengen, dan stuur ik het wel op.
Bedankt, maar ik ben er net achter gekomen dat die stereo het niet meer doet. heeft iemand het adres van Papbear, zodat de bezorger van kijkshop deze week een nieuw stereosetje langs kan brengen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Gutz op 09-11-2008 12:18:11 ]
  zondag 9 november 2008 @ 12:29:34 #153
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63071286
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef Gutz het volgende:
Bedankt, maar ik ben er net achter gekomen dat die stereo het niet meer doet. heeft iemand het adres van Papbear, zodat de bezorger van kijkshop deze week een nieuw stereosetje langs kan brengen.

Ik heb het adres wel, maar misschien kan pb het je beter zelf geven!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63071417
Wat een mooi weekend! Mvg parapono
  zondag 9 november 2008 @ 12:47:00 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63071597
Misschien ook wel handig voor pb:

www.gratiz.nl. Kun je de gekste dingen weghalen
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 9 november 2008 @ 12:59:35 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_63071840
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef Gutz het volgende:

[..]

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 9 november 2008 @ 13:16:19 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63072197
Wie kwam er nou langs Utrecht en wanneer ?

Dan weet ik wanneer ik de BBQ klaar moet zetten ( moet nog flink schoonmaken nl ).
En dan heb ik nog wat praktische huisraad voor je:
een tefal tafelgrill voor de feestdagen met de jongens ofzo. Een palmplant incl pot ( wit ) , fleurt je huis een beetje op, en een zooi keukengerei. Wat je dubbel hebt moet jij op jouw beurt maar weggeven aan iemand die het hard nodig heeft.
pi_63072228
Ik heb net nog een beertender en een tafelfondueset gevonden. Niet echt een primaire behoefte maar mocht je ze alsnog willen geef dan een gil....
  zondag 9 november 2008 @ 13:21:09 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63072284
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:23 schreef Isabeau het volgende:
SHE, ik heb een heel erg kapotte wasmachine die alleen met koud water nog wast
Wil je de mijne hebben?

Heb je iemand om op te halen?
  zondag 9 november 2008 @ 13:31:13 #160
151456 Tokamak
Bad shrooms...