ET knijpt altijd meteen met haar ogen als ze me met camera zietquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, mevrouw was geirriteerd door het flitslicht van de camera.
Fijn dat het met ET beter gaat!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:10 schreef senesta het volgende:
Lief! ET is aan het opknappen, ze niest en snottert nog wel behoorlijk maar ook dat word al steeds minder. Ik ben blij dat ze opknapt want ze was wel echt heel ziek vorige week.
Goed om te horen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:10 schreef senesta het volgende:
Lief! ET is aan het opknappen, ze niest en snottert nog wel behoorlijk maar ook dat word al steeds minder. Ik ben blij dat ze opknapt want ze was wel echt heel ziek vorige week.
Terecht, ze is prachtig! Wat een mooie staart ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:14 schreef senesta het volgende:
Wat sneu allemaal zeg.
ET![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een beetje verfomfaait en er mag wel wat gewicht bij maar ik vind haar nog steeds zo mooi
Nope, zelfs dat is Mini niet... Mama is veel feller en observeert veel meer, Mini ligt gewoon superontspannen op haar rug met haar pootjes in de lucht. Ze is enorm op haar gemak hier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijnes krabt of bijt ook niet. Echt een superdoetje. Maar ze is wel scherp in haar observaties. Er ontgaat haar weinig. Een lekker fel, pittig beestje wat dat betreft. Haar kan ook enorm overduidelijk van alles irriteren. Ze kan enorm theatraal chagrijnig zijn. Of bijna overlopen van liefde (daar gaat ze 'dronken' van lopen). In die zin pittig dus, Ewelina.![]()
Nee, ze had eerst keelpijn en nu is ze vooral verkouden, word wel steeds minder. Het zal iets van een virus zijn geweest denk ik. In December had ze ook al zoiets, wel iets minder maar toen was ze ook ziek.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:12 schreef Duderinnetje het volgende:
En terecht senesta. Prachtig is ze!
Ben je er nu achter wat haar precies mankeerde? Of heb ik daarover heen gelezen?
Oh nee, ET heeft al het één en ander gevangen toen ze nog in de tuin kon, muizen en zo, en ze bijt ze echt dood. En in tegenstelling tot Dodge die alles levend naar mij brengt....verstopt ET alles. Onder mijn bed of onder de bankquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Terecht, ze is prachtig! Wat een mooie staart ook.
[..]
Nope, zelfs dat is Mini niet... Mama is veel feller en observeert veel meer, Mini ligt gewoon superontspannen op haar rug met haar pootjes in de lucht. Ze is enorm op haar gemak hier.
Oh, en jagen kan ze ook niet. Madame huppelt al kwispelend op haar prooien af.![]()
Verstandig. Maar hopelijk waait het helemaal over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ze had eerst keelpijn en nu is ze vooral verkouden, word wel steeds minder. Het zal iets van een virus zijn geweest denk ik. In December had ze ook al zoiets, wel iets minder maar toen was ze ook ziek.
Als ze nu weer zo snel weer klachten krijgt dan wil ik dat ze onder narcose even goed in haar neusje en keel gaan kijken. Maar ik hoop dat het nu met deze kuren en medicijnen gewoon weg blijft.
Oh nou dat is Mini toch lekker uniek!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Terecht, ze is prachtig! Wat een mooie staart ook.
[..]
Nope, zelfs dat is Mini niet... Mama is veel feller en observeert veel meer, Mini ligt gewoon superontspannen op haar rug met haar pootjes in de lucht. Ze is enorm op haar gemak hier.
Oh, en jagen kan ze ook niet. Madame huppelt al kwispelend op haar prooien af.![]()
Dat is ze zeker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh nou dat is Mini toch lekker uniek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |