abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2012 @ 15:15:58 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107098254
Beterschap voor de patiënt senesta! Hopelijk komt ze er helemaal bovenop.

Nare dromen over de katten heb ik gelukkig nooit. Wel droom ik vaak dat ik mijn konijnen wekenlang ben vergeten te voeren (ik heb nu geen konijnen meer overigens. En nee, bijdehandjes, ik heb ze destijds niet laten verhongeren. o|O )

Nou en verder wil ik al jullie katten. O+
Ik vind het zó maf dat schildpadden zo op elkaar lijken, en dan bedoel ik dus ook in gedrag, eenkennigheid, manier van bewegen en die felle, schandere blik in de ogen. Schitterend!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107108249
Ik wil ook heel graag weer een schildpadpoesje, maar mijn vriend vindt ze niet zo mooi (hij vond Pip een uitzondering)... Soms hebben ze idd wel een chagrijnige blik :P

Edit: en ik ben een beetje bang dat ze nooit zoals Pip zal zijn. Natuurlijk is Pip onvervangbaar en uniek, maar dat volkomen vertrouwen en die onvoorwaardelijke liefde wil ik graag nog een keer ervaren... Meestal gaan katten een beetje hun eigen weg ("een mens kiest geen kat uit, een kat kiest z'n onderdaan uit"), of vinden ze het bijv. niet fijn als je over hun onderbuik aait, maar Pip vond alles heerlijk en was altijd bij me, behalve als ze buiten was, maar dan moest ik ook vaak mee... :P
  zondag 22 januari 2012 @ 20:59:51 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107113958
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik wil ook heel graag weer een schildpadpoesje, maar mijn vriend vindt ze niet zo mooi (hij vond Pip een uitzondering)... Soms hebben ze idd wel een chagrijnige blik :P

Edit: en ik ben een beetje bang dat ze nooit zoals Pip zal zijn. Natuurlijk is Pip onvervangbaar en uniek, maar dat volkomen vertrouwen en die onvoorwaardelijke liefde wil ik graag nog een keer ervaren... Meestal gaan katten een beetje hun eigen weg ("een mens kiest geen kat uit, een kat kiest z'n onderdaan uit"), of vinden ze het bijv. niet fijn als je over hun onderbuik aait, maar Pip vond alles heerlijk en was altijd bij me, behalve als ze buiten was, maar dan moest ik ook vaak mee... :P
Een andere kat is vast geen Pip 2, maar heeft ongetwijfeld weer andere unieke gekkigheden. Echt, ik heb vaak genoeg een kat uit het asiel gehaald omdat ik een andere hoopte te vervangen. Dat gebeurde nooit. Het was steeds weer een eigen persoonlijkheid die niet te vergelijken was met zijn voorganger. Heus niet altijd was de kat even aanhankelijk, maar altijd was hij (of zij) toch gewoon weer een grappig, gek of stout dier dat heerlijk gezelschap was.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107114078
Is ook zo hoor, maar Pip was echt one in a million en dat vergeet ik soms...
Kan niet wachten tot ik weer een poesje krijg, moeten mijn vriend en ik eerst samenwonen... En ik zal hem proberen over te halen om een schildpadje te nemen, al die mooie poesjes hier O+
pi_107114211
Hoeveel katten heeft iedereen hier eigenlijk ooit gehad?
Pip was mijn vijfde (vanaf mijn geboorte).
  zondag 22 januari 2012 @ 21:58:29 #106
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107118096
Ik vind het inderdaad ook frappant om te lezen dat sowieso de karakters veelal zo overeenkomen!
Stacey kan ook best fel uit het oogjes kijken en zij is ook behoorlijk eenkennig. Wanneer het haar niet zint (bijv. wanneer mijn vader haar te lang aait naar haar zin), dan wil ze nog wel eens een klap verkopen met haar pootje!

Ik vind Stacey echt helemaal super! Ze heeft ook echt zo haar vaste rituelen hoor! 'S avonds voor het slapen gaan, krijgt ze namelijk een snoepje. Dan zit ik altijd nog even op mijn bed en dan dan gaat ze voor me zitten en met grote oogjes elke beweging van mij in de gaten houden. Dan geef ik haar haar snoepjes (of een 'normaal' knabbeltje of een vleesstickje - daar is ze helemaal gek en dan spint ze al voordat ze een kruimel gegeten heeft). Heeft ze haar snoepje(s) op, dan gaat ze weer zitten wachten. Ze wacht dan echt totdat ik mijn licht uit doe, want vaak lees ik nog snel wat literatuur van mijn studie. Net alsof ze er voor 'waakt' dat ik niet te lang door ga. Afijn, licht uit en ik kruip onder mijn dekens en zij gaat wat brokjes eten. Net alsof ze mij dan wat tijd geeft om goed (naar haar zin) te gaan liggen, want niet veel later hoor ik getrippel en voel ik dat er een elegante sprong wordt gemaakt om boven op mij te belanden. En dit elke avond weer :D!

Ik vind haar kleurverdeling ook echt heel erg mooi. Ze heeft precies die deling van zwart/rood in het gezichtje. Zo mooi!
Ze ziet er ook echt niet uit dat ze 12 is. Ik kan echt geen grijze haartjes vinden. Ik begin nu alleen wel steeds met elke verjaring meer te voelen dat ze echt een behoorlijke leeftijd begint te krijgen. Hopelijk blijft ze nog heel lang gezond en wordt ze heel oud, want ik kan haar echt niet missen!!

Wij hadden ooit al eerder een schildpadpoes (helaas geen digitale foto's van) en die is toch wel rond de 20 jaar geworden! Zij had wat een wat 'ruwere' tekening in haar vacht. Allemaal mooie kleurvakjes.

Ik vind het ook echt leuk om al jullie poezen/katers te zien!
pi_107118547
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:58 schreef linda-1988 het volgende:
Ik vind het inderdaad ook frappant om te lezen dat sowieso de karakters veelal zo overeenkomen!
Stacey kan ook best fel uit het oogjes kijken en zij is ook behoorlijk eenkennig. Wanneer het haar niet zint (bijv. wanneer mijn vader haar te lang aait naar haar zin), dan wil ze nog wel eens een klap verkopen met haar pootje!

Ik vind Stacey echt helemaal super! Ze heeft ook echt zo haar vaste rituelen hoor! 'S avonds voor het slapen gaan, krijgt ze namelijk een snoepje. Dan zit ik altijd nog even op mijn bed en dan dan gaat ze voor me zitten en met grote oogjes elke beweging van mij in de gaten houden. Dan geef ik haar haar snoepjes (of een 'normaal' knabbeltje of een vleesstickje - daar is ze helemaal gek en dan spint ze al voordat ze een kruimel gegeten heeft). Heeft ze haar snoepje(s) op, dan gaat ze weer zitten wachten. Ze wacht dan echt totdat ik mijn licht uit doe, want vaak lees ik nog snel wat literatuur van mijn studie. Net alsof ze er voor 'waakt' dat ik niet te lang door ga. Afijn, licht uit en ik kruip onder mijn dekens en zij gaat wat brokjes eten. Net alsof ze mij dan wat tijd geeft om goed (naar haar zin) te gaan liggen, want niet veel later hoor ik getrippel en voel ik dat er een elegante sprong wordt gemaakt om boven op mij te belanden. En dit elke avond weer :D!

Ik vind haar kleurverdeling ook echt heel erg mooi. Ze heeft precies die deling van zwart/rood in het gezichtje. Zo mooi!
Ze ziet er ook echt niet uit dat ze 12 is. Ik kan echt geen grijze haartjes vinden. Ik begin nu alleen wel steeds met elke verjaring meer te voelen dat ze echt een behoorlijke leeftijd begint te krijgen. Hopelijk blijft ze nog heel lang gezond en wordt ze heel oud, want ik kan haar echt niet missen!!

Wij hadden ooit al eerder een schildpadpoes (helaas geen digitale foto's van) en die is toch wel rond de 20 jaar geworden! Zij had wat een wat 'ruwere' tekening in haar vacht. Allemaal mooie kleurvakjes.

Leuk zo'n ritueel! Pip ging altijd 's avonds op het kussen bij de pc liggen als ik er bezig was, rond uur of 12 begon ze dan beetje te miauwen en dan was het tijd om samen naar bed te gaan :P

Heb je ook foto's van Stacey?
  maandag 23 januari 2012 @ 03:39:35 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107128015
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef TheHappyPrince het volgende:
Hoeveel katten heeft iedereen hier eigenlijk ooit gehad?
Pip was mijn vijfde (vanaf mijn geboorte).
Ik heb er sinds mijn geboorte ( ben nu 40) wel 15 gehad, denk ik. Ik weet mijn eerste kat nog, die werd geboren toen ik zes maanden was, en ik groeide met haar op. Daarna zijn er altijd wel katten geweest die de boventoon voerden gedurende een bepaalde periode. Ik heb er nu weer zo een. Maar die eerste gaat nooit meer weg. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 23 januari 2012 @ 03:43:48 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107128045
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:58 schreef linda-1988 het volgende:

Wat schrijf jij superlief over haar. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 23 januari 2012 @ 21:48:16 #110
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107156902
Ze is ook echt mijn kindje zeg maar :$!!
Hier zijn nog wat foto's :D

Lekker op bed :)!

Dit was met Sinterklaas dit jaar :)! Even gezelschap houden met inpakken, hihi!

Beetje een bewogen foto, maar je ziet goed haar eigenwijze gezichtje!

Stacey eet een brokje!
  maandag 23 januari 2012 @ 21:49:51 #111
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107156987
oei, die ene is niet goed te zien:

Ik ben zelf inmiddels 23 (bijna 24) en heb die eerste kat (Pluimie) niet heel erg bewust meegemaakt!
  maandag 23 januari 2012 @ 21:52:45 #112
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107157157
Stacey is mijn eerste poes die ik bewust mee maak (vanaf mijn 11e :))!
Ik ben de helft ouder als mijn meisje!

Ik heb ookal met mijn vader afgesproken dat ik, wanneer ik het huis uit ga over ongeveer 2/3 jaar, zij met mij mee gaat. We kunnen niet gescheiden worden van elkaar :O!
  maandag 23 januari 2012 @ 22:18:30 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107158876
Stacey heeft echt een gave tekening zeg, zo mooi verdeeld over dat koppie!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107160457
Aww wat schattig. Kan Stacey er wel tegen, verhuizen?

Mijn ouwe stinkerkat Tommie is nu bijna 17 en dement aan het worden, vandaar dat ik hem niet mee kon nemen... Ik mis hem elke dag ;( heb hem al vanaf mijn 6e.
  maandag 23 januari 2012 @ 23:12:05 #115
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107161897
Bedankt :D! Ik vind die tekening ook heel erg mooi!

Stacey is al een keertje met ons mee verhuisd. Ze ging toen van een gelijkvloerse woning (flat) naar een woning met trap. Hoewel ze niet eerder trap had gelopen, deed ze dat eigenlijk meteen al zo knap! Wij wonen hier nu ongeveer 5jr, dus zij was toen ongeveer 7jr. Op het moment dat wij gaan verhuizen, zal zij rond de 15/16 jr zijn. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan, dat ze er moeite mee zou kunnen hebben (nu ik je zo hoor over Tommie), maar ik denk (niet arrogant bedoeld) dat ze echt niet zonder mij kan. Niet gemeen tegenover mijn vader bedoeld, maar hij heeft gewoon beduidend minder met haar (en zij met hem). Mijn vader is echt een hondenman (we hebben ook 2 labradors). Mijn vader heeft ook weleens op haar staart gestaan :s! Dat neemt ze hem ook niet in dank af ;)! Maar als ik soms een weekendje weg ben, dan hoor ik achteraf dat ze echt wat onrustig is. Als ik er dan weer ben, gelijk miauwen en mijn aandacht vragen.
Hopelijk blijft ze geestelijk gezond! Lijkt me heel naar dat je je lieverdje achter moet laten en dus veel minder ziet :(!
pi_107162007
Nee Stacey klinkt inderdaad meer zoals Pip, onafscheidelijk van jou! Tommie houdt wel heel veel van mij, maar hij houdt meer van het warme bed waar hij dan op mag liggen en een beetje aandacht, en dat geven mijn vader en zusje ook wel + ik ga er zo vaak mogelijk heen. Ik vind het wel jammer dat ie verhuizen niet zou aankunnen, maar ja, ik heb een leuke tijd met hem gehad.

En op staarten staan is niet handig :N Mijn vader heeft ook niet zoveel met dieren, of dat laat ie niet blijken, want stiekem merk ik wel dat ie ze mist soms.
  maandag 23 januari 2012 @ 23:31:13 #117
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107162796
Haha, nee zeker niet handig ;)! Wij hebben een hoop diertjes thuis, maar we hebben nu alvast afgesproken dat ik naast Stacey ook wat cavia's meeneem.. Dat gaat trouwens ook goed samen
--> kat en cavia. Ze gaat altijd voor de kooien zitten en dan maar kijken :)! Als we kleintjes hebben, vind ze vooral de baby's leuk (net muisjes ;)).

Mijn ouders zijn nu bijna 5jr uit elkaar, maar ik heb toen wel gelijk tegen mijn mams gezegd dat Stacey bij mij bleef. Was bijna 1 van mijn eerste reacties ..

Ik weet ook nog goed dat Stacey een keertje bij mijn oma ging logeren (zo'n 2wkn) omdat wij op vakantie gingen. Het arme beestje is toen bijna niet onder het bed tevoorschijn gekomen. Ze kwam alleen even heel snel tevoorschijn om van die visjes te pakken die mijn oma had neergelegd ;)!

Maar Pip is nu jouw kat die bij jou in huis woont? Is dat ook een schildpadje? Kan best zijn dat ze al op het forum staat hoor, maar er staan er zoveel (l)!
pi_107163751
Pip was mijn katje, ze is helaas al heel jong overleden. Ze staat op de vorige pagina O+
pi_107165319
Ben ik de enige die soms denkt hun eigen kat op fotos te zien als je snel de pagina's scrolled? :p
  dinsdag 24 januari 2012 @ 12:03:37 #120
365985 linda-1988
groetjes, Linda
pi_107173979
oooooh Pip was heel erg mooi. Jammer dat je maar zo kort van haar hebt mogen genieten..
pi_107174150
Dank je :) en daar zit ik nog altijd mee, maar ik bedenk me dan maar dat ik die tijd met haar wel heel intensief heb beleefd en zij ook. Ze had het niet beter kunnen treffen... O+
  dinsdag 24 januari 2012 @ 12:14:34 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107174391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
Dank je :) en daar zit ik nog altijd mee, maar ik bedenk me dan maar dat ik die tijd met haar wel heel intensief heb beleefd en zij ook. Ze had het niet beter kunnen treffen... O+
Wat natuurlijk niet voor penissen geldt, maar wel voor het leven: lengte is niet belangrijk, het is wat je ermee doet, dat telt. 8-)

Goed gedaan hoor, met Pip. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107189087
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Nou en verder wil ik al jullie katten. O+
Ik vind het zó maf dat schildpadden zo op elkaar lijken, en dan bedoel ik dus ook in gedrag, eenkennigheid, manier van bewegen en die felle, schandere blik in de ogen. Schitterend!
Hmm, Mini heeft niet bepaald een felle blik in haar ogen. Eerder sereen. Of schattig.

heb de foto al eerder op Fok! gepost, maar ik blijf hem grappig vinden. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 24-01-2012 19:20:23 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:14:43 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107198747
Op die laatste foto is haar sereniteit echter wel gericht op een naderende zeer serene doch bloedige aanval op een tot dan toe nog serene mensenteen.

Of niet? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107207983
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Op die laatste foto is haar sereniteit echter wel gericht op een naderende zeer serene doch bloedige aanval op een tot dan toe nog serene mensenteen.

Of niet? :o
Nee, mevrouw was geirriteerd door het flitslicht van de camera. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')