abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:16:17 #301
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130036977
Goedenavond allemaal,
harstikke leuk zeg die reakties,na zo'n lange post waar ik toch wel over getwijfeld had.
Ik had het ook kunnen houden bij 'gewoon' miss Lima,een prachtige schildpadkat. Das toch uiteindelijk de opzet van dit forum. Maar zoals ik zelf ook geloof,ik las het hier net terug ook al,zij en ik lijken voorbestemd,vooral omdat ikzelf NOOIT aan een kat gedacht had,zeker op dát moment in mijn leven. En dan volsta je niet met drie regels en een paar foto's (die ik overigens wel ga proberen nu hier te krijgen na de tip...)

Over de 'ophef' over de reactie van Little_dolls; ik snap wel beetje waar het vandaan komt. Ik denk dat ik wel zoiets had van wat duderinnetje zei,dat je hier als eerste komt,met zó'n verhaal en dat dan uitgerekend dáar je eerste reactie over gaat!!!!! Hahaaaa,das tog een beetje een downer,voor mij wel in ieder geval.
Maar zoals je hoort,ik kan er ook om lachen, Ik ging er toch ook van uit dat het vooral leerzaam bedoeld was zullen we maar zeggen. :s)

Terug naar schildpad-liefde zeg ik,en voor iedereen die nog twijfelde; ja,ben een man (netjes en leuk ook die kleine correctie daar!)

groetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')