Jipieieie,weet je nu wel welke het gaat worden?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik sloot hem geloof ik![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
en dan komt ons meisje hier wonen
Gregorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor net onder de douche vandaan, ingewikkeld in een enorme handdoek én de deken
[ afbeelding ]
Wat is Senna lief!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de pootjes van m'n hond zó lekker ruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:21 schreef Juup© het volgende:
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkers
Wat een liefje!quote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Ons kleine Brammetje met z'n oren in z'n nek.
Hiermee zegt hij: Mag ik ook een stukje brood? Alstublieft? Ah? Ah? Pleeeeeeease?
Wat een mooie kiekjes Auticia!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef Auticia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tvp.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooie foto's Auticia,wat een lieverd is het toch om te zien he
quote:
ja goed van ons he!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen he
![]()
![]()
Oh Oh,wat een geweldige foto's weer.Ik lig helemaal in een deuk om die 2e foto,Frits die een gek gezicht trekt! Mijn man is nu ook al Frits-fan,hij vroeg van de week,hoest met Fritsje? Dus ikke,Fritsje? Ja zegt ie van Frits van Fok.....hij is gek hoor
Wij zijn hier ook enorme Fritsfannenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen he
![]()
![]()
Oh Oh,wat een geweldige foto's weer.Ik lig helemaal in een deuk om die 2e foto,Frits die een gek gezicht trekt! Mijn man is nu ook al Frits-fan,hij vroeg van de week,hoest met Fritsje? Dus ikke,Fritsje? Ja zegt ie van Frits van Fok.....hij is gek hoor
Lekker dingquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoef nog niet uit hoor, nee laat mij maar even lekker liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |