Fuck it, we gaan voor jouw ideequote:
En toen veranderde hij zijn icon.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
Mijn weltschmerz-gevoelens maken langzaamaan plaats voor nostalgische neigingen naar het verleden. Naar vroeger. Toen alles nog goed was.
Sven, Zhenar en IQM.
De Grote Drie. De Heilige Drie-Eenheid. De Drie Gratiën. De Drie Geile Rukberen.
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen veranderde hij zijn icon.. Alles kapot.
.
Kom Zhen, we gaan als duo verder [ afbeelding ]
IQM deed me doen denken dat hij Zhenqmsational heettequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.
Tegelijk??quote:
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorryquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorry)
Het was geen nachtmerrie he! Volgende keer beterquote:
Het wordt tijd dat je iets nuttigs gaat doet, IQ'tjequote:Op zondag 9 november 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
Huh.
Waarom dacht ik al een paar uur lang dat Zhenar over de Sven/Dizer-droom had gepost in plaats van babette.
Het zal wel aanstekelijk zijnquote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Ik begin opeens overal Zhenar te zien. Ben ik nu homo?
Nee hoor, "overal Zhenar zien" zit latent in ieders genen geprogrammeerd. Vroeg of laat ziet iedereen Zhenar overal.quote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Ik begin opeens overal Zhenar te zien. Ben ik nu homo?
Ja, heel grappig, Sven. Deze keer trap ik er niet in.quote:Op zondag 9 november 2008 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, "overal Zhenar zien" zit latent in ieders genen geprogrammeerd. Vroeg of laat ziet iedereen Zhenar overal.
Ik sluit geen duivelspactenquote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef Zhenar het volgende:
WTF doe jij eigenlijk in zo'n topic, XM?!Heb je een band met Duvel waar wij niet van weten?!?!?!?
![]()
![]()
![]()
!
Maar nu welquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm nee, die gedachte was gelukkig nog niet in me opgekomen
Allemaal ongeschikt. En gelukkig zodanig ongeschikt dat ik er niet langer dan een seconde over hoefde na te denken.quote:
Wel een opluchtingquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Allemaal ongeschikt. En gelukkig zodanig ongeschikt dat ik er niet langer dan een seconde over hoefde na te denken.
"Wie van mijn neefjes... Nee."
Zo ging het ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |