Nou... het geluid in de studio staat gemiddeld hoger dan hier denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze kunnen beter wat luisteraars testen
Waarom is dat onderscheid er eikquote:Op woensdag 5 november 2008 20:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Soms duurt het een poosje voor een plaat valt he. Vergeet niet dat Eric en ik m nou al een paar weken draaien, maar hij is pas een week overdag te horen nu.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... het geluid in de studio staat gemiddeld hoger dan hier denk ik.
met beetje goede koptelefoon is dat zeker niet nodig om geluid goed te horen zonder het hard te hoeven horen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh. Daar heb ik wel 's van gehoord, maar nog nooit gezien.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/rocknation2008
nou héhé dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh. Daar heb ik wel 's van gehoord, maar nog nooit gezien.
Do you hear what I hear?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat is het af en toe lastig een titel te verzinnen.
Denk dat de avond sowiezo een proeftuin is om is de reacties te testen op een plaat, waarom zou dat niet mogen. Wij blijven geen doorsnee luisteraar.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom is dat onderscheid er eikZijn de avondluisteraars een soort van proeftuin voor de hele groep 3FM-luisteraars? Zou raar zijn, want 'we' krijgen hier vaak 't verwijt dat we geen doorsnee-3FM-luisteraars zijn (omdat wij wèl de hele dag luisteren). Knal zo'n plaat lekker vol de programmering in. Dan is iedereen er meteen enthousiast over. En als dat enthousiasme er niet is, haal 'm ook heel snel weer uit de playlist... Nu heb je een groep mensen die die plaat alweer bijna beu is als ie MH wordt terwijl anderen er in feite achteraan lopen....
valt best wel mee! Heel normaal niveau bij Michiel dan tenminstquote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
eye of the beholderquote:Op woensdag 5 november 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Do you hear what I hear?
Doors are slamming shut
Limit your imagination, keep you where they must
Sorry, moets gelijk aan Metallica denken bij de TT
en PSB danquote:Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt best wel mee! Heel normaal niveau bij Michiel dan tenminst
Behalve bij Weezer of The Killers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |