Soms duurt het een poosje voor een plaat valt he. Vergeet niet dat Eric en ik m nou al een paar weken draaien, maar hij is pas een week overdag te horen nu.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje nooit gevallen.
Die plaat nu nog MH maken lijkt me wat laat, maar dat heeft 3FM in het verleden ook niet tegen gehouden.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:28 schreef Feivel1 het volgende:
Inderdaad.. Quintie Ristie (Of Rustie, weet ik veul) dus.
Misschien moet je buschauffeuse worden..?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik beleef soms meer in de bus dan op mn werk
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Soms duurt het een poosje voor een plaat valt he. Vergeet niet dat Eric en ik m nou al een paar weken draaien, maar hij is pas een week overdag te horen nu.
Ah. Kreeg inderdaad 'n MYA-gevoel bij die jingle.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, die blijft voorbehouden aan der Rudy. Dit was Michiel's boodschappenlijstje.
Stukken beter inderdaad.quote:Even op visite, ik laat u achter met iets veul beters dan Beyoncé...
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Misschien moet je buschauffeuse worden..?
Whehehe.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wou ik vroeger ook, maar jah..dun klein iel meisje in een bus vol megolenEn buiten dat, ben ik doof aan mn rechteroor, das nou net de kant waar de busman mee moet horen als er een oud wief zonder kustgebit probeert duidelijk te maken dat de naar de markt moet ofzo
Van de wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh das die nieuwe band van euh...dat tv-gedinges wat ik nu hoor heh?
Wat was dat lekker zeg bij Joolsquote:Op woensdag 5 november 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Even op visite, ik laat u achter met iets veul beters dan Beyoncé...
Leuke vent is dat van de lassie reclamequote:Op woensdag 5 november 2008 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
Huh? Ene Quintie van Raymann Is Laat bij onze lokalo? (interview).
Dat was zeker lekker.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat was dat lekker zeg bij Jools
Avond trouwens
Weet je wat dat aan postzegels kost, heb je een antwoordnummerquote:Op woensdag 5 november 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand die postbode in de EPD-envelop proppen en naar Siberië verzenden...? Die stem is zooooo irritant...
Euh.. Nee. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
van de teeveehee...weet je wel..rockstar ofzow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |