Wanneer danquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef RoBro het volgende:
paul faalt steeds meer terwijl hij eerst een topuser was zonde
Zeker. Gisteren was hij weer ijzersterk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Nico de laatste tijd beter worden bij DWDD![]()
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zeker. Gisteren was hij weer ijzersterk.
Ik was gisteren echt even stil van zijn 'gedicht'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Nico de laatste tijd beter worden bij DWDD![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef B.E.D het volgende:
Dat is toch die dierenarts, van de Tros destijds.??
Ja die heette idd ook zo maar dat is een ander persoonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://www.dijkshoorn.com/html/showframe.php?left=empty.html&right=medewerkers.html
Verwarring alom dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja die heette idd ook zo maar dat is een ander persoon
idd prachtig ''gedicht''quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zeker. Gisteren was hij weer ijzersterk.
Hij schrijft ook columns, daar staan wel normale zinnen in... (de Pers, VI, nu.nl)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef devl1nsect het volgende:
3. Hij kan geen zinnen formuleren want dat zijn geen zinnen en als hij nou ook eens gebruik maakt van punten en hoofdletters dan zou het toch wel heel wat anders zijn geweest en misschien zelfs toch leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |