quote:Op woensdag 5 november 2008 20:14 schreef Myster_E het volgende:
En dat terwijl jullie qua humor niet eens zo veel verschillen.
Nou wat geniaal, m'n zusje kan die grapjes ook nog wel makenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:37 schreef omapietje het volgende:
Je herkent zijn genialiteit gewoon niet, proleet!
Dan is je zusje ook grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou wat geniaal, m'n zusje kan die grapjes ook nog wel maken
je zusje is dan ook geen autistquote:Op woensdag 5 november 2008 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou wat geniaal, m'n zusje kan die grapjes ook nog wel maken
Toen was hij nog wel leuk, scheldend en klagend over alles wat commercie was.quote:
Ja dat gedoe met Patty was wel lollig maar dat had niets met z'n gedichtjes te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef robber57 het volgende:
Zijn stukjes zijn ook te vinden op NU.nl en ik moet zeggen dat het meestal wel grappig is, uitschieter; zijn encounter met de "theatrale helleveeg" Patty Brard , ik bleef lachen.
Hier sluit ik bij aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:43 schreef Sakura het volgende:
[..]
Toen was hij nog wel leuk, scheldend en klagend over alles wat commercie was.
Tot hij als een blad van een boom omsloeg en zich anaal liet nemen door iedereen die maar een tientje voor hem overhad.
Vies hypocriet teringventje is het.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Zo hoort hetquote:Op donderdag 6 november 2008 22:45 schreef Specularium het volgende:
Die Paultjuhh toch, eerst Giel vereren en nu Dijkshoorn kut vinden.
Kansloze zaak.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Het volgende gedicht heet neus.
Baas.
Nee Roi vind het echt goed, maar kan geen goede meer herinnerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hahaha, mooie sarcastische post!
toch?
Ja, dat was zijn beste grap.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
de jeugd van tegenwoordig muziek noemen
Dat stukje is dan nog wel leuk, maar op de radio/tv is het echt baggerquote:
Jij vindt dus dat een humoristische dichter altijd over de bloemetjes en bijtjes moet praten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat stukje is dan nog wel leuk, maar op de radio/tv is het echt bagger
? Nee hoor, maar het is gewoon saai wat hij doet bij DWDD, niet leuk, niet grappig. Gewoon niet grappigquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat een humoristische dichter altijd over de bloemetjes en bijtjes moet praten?
Jij bent saai!
Ah, mijn pedo-vermoeden klopt dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Yozzz het volgende:
Het is een superfan van de Jeugd van Tegenwoordig
Je mag dan ook alleen reageren als je Nico hebt gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis de optie "wie?" in de poll
Om dat te voorkomen zou je juist die optie moeten toevoegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je mag dan ook alleen reageren als je Nico hebt gezien.
Om te voorkomen dat meelifters massaal ja of nee stemmen.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef 988012 het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen zou je juist die optie moeten toevoegen
En dat was niet eens een grapquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, dat was zijn beste grap.
Heb ik met jou niet ooit columns van deze vent uitgewisseld ? Ik ken die naam ergens van.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Smakelijk gelachen om de voetbal column. Als ie nou maar niet cummercieel aan het worden is.
Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef vermaeck het volgende:
Hij is zo zelfingenomen, als hij die gedichten aan het voorlezen is zit hij zélf al te genieten, bah, kan er niet tegen
Ik heb altijd goede ideeën, dus het zou me niet verbazen. Maar het zegt me effe niksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heb ik met jou niet ooit columns van deze vent uitgewisseld ? Ik ken die naam ergens van.
Of juist wel, omdat ze hem tof vindtquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vrouw, die snappen de grapjes niet
Wat denk jezelf ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |