Vrouwen moet zich niet zo vaak laten neuken. Mannen zijn ervoor gemaakt om te hoeren en te snoeren, Vrouwen moeten de beentje dicht houden en een beetje respect hebben voor hun lichaam.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Cc is een hoer. Ik niet! Ik doe het gewoon niet, heb migraine. Immer, altijd en voor eeuwig. Amen.
Ook als ik in de lampen hang. Al dat licht in mijn ogen, dan ben ik een week uitgeschakeld. Mensen die überhaupt neuken. Bah, gadverdamme. Doe dat lekker achter het cs, denk ik dan. Stelletje hoeren!![]()
Natuurlijk is Kelly ook een hoer maar ze is niet meer een hoer dan een Marco/Darco/Venco.
Dat is het punt. Er wordt verdomme nooit zo'n topic geopend als Marco weer met een ander ligt te krikken of wie dan ook. Ook vrouwen mogen gewoon seks hebben, wanneer en met wie ze willen. Dan mogen ze het nog leuk vinden ook!
* verbrandt Cc's bh Die fikt wat langer!
Maar het is een goed topic. Heb sinds Amanda niet meer zo vaak hoer geschreven.
Klopt. Van een van de twee heb ik wel eens een dvd-tje gezien. Heb het geluid snel weggedraaid. Tering, wat een sirene.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef noekje het volgende:
Wacht maar tot ik bij de F en de T ben. Die komen ook aan de beurt. Die hebben seks en ze maken geluid.
Klopt, ik kreeg er een aanval van. Maand lang uitgeschakeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Van een van de twee heb ik wel eens een dvd-tje gezien. Heb het geluid snel weggedraaid. Tering, wat een sirene.
Niets MOET, als dat zo zou zijn, zouden er geen hoeren zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg er een aanval van. Maand lang uitgeschakeld.![]()
Thunderbitch, vrouwen moeten helemaal niks. Dat maken ze zelf wel uit wat ze met hun benen doen. Dat jij daar iets van vindt, prima maar ze moeten helemaal niks. Hoe denk jij over koopzondagen?
Tsja, het valt ook niet mee om onderscheid te maken tussen "de liefde" en "de hoer uithangen".quote:Op donderdag 6 november 2008 18:38 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg het toch. Split personality. Dan moet het, dan moet het niet. Dan is het leve de liefde, dan is het overgewaardeerd.
Love is overrated, hoereren is een keuze.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef Copycat het volgende:
Oh.Dus love is niet overrated, maar hoereren? Zeg dat dan.
volgens mij wel maar moet even kijken grrrquote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, heb jij ook lippen onder dan?
Right on!!!!quote:
Eh, eh.. eh... eh... je hebt een mannenicoontje... toch????.. eh....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:59 schreef Hobby het volgende:
[..]
volgens mij wel maar moet even kijken grrr
je hebt anders wel Man bij geslacht ingevuld....... en daarom heb je een mannetje bij je naam staan....quote:Op donderdag 6 november 2008 19:02 schreef Hobby het volgende:
ben toch echt een eisje maar kan ok geen avatar plaatsen ik ben blond
Je hebt toch bij geslacht "man" ingevuld?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:02 schreef Hobby het volgende:
ben toch echt een eisje maar kan ok geen avatar plaatsen ik ben blond
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt toch bij geslacht "man" ingevuld?
Of ze is een man.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt anders wel Man bij geslacht ingevuld....... en daarom heb je een mannetje bij je naam staan....
dus of je bent een tuttebol of je bent een sufferd
jij mag kiezen
Ja, ik zag het net....... Gamma toch???quote:Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zeg ik .........
Whehehehe...quote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah..... dat zijn bij definitie sufferds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |