Ik zorg dat er nooit pictures zijn. Heb het een keer gedaan, omdat je dan denkt dat het forever ever is (al een paar jaren geleden, toen ik nog naief was). Nou dat doe ik nooit meer. Was nog een hele 'criem' om ze terug te krijgen. Ik was meteen genezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heppie ook picture's
Waar hou je van?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:50 schreef stanley7 het volgende:
zeg kelly ga ervoor helemaal top ik hou ervan
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zorg dat er nooit pictures zijn. Heb het een keer gedaan, omdat je dan denkt dat het forever ever is (al een paar jaren geleden, toen ik nog naief was). Nou dat doe ik nooit meer. Was nog een hele 'criem' om ze terug te krijgen. Ik was meteen genezen.![]()
Cc is een hoer. Ik niet! Ik doe het gewoon niet, heb migraine. Immer, altijd en voor eeuwig. Amen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Noek maak jij geluid bij het neuken ?
HOER !![]()
![]()
ik eerlijk gezegd ook wel eens..... héél zachies dan hé
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Cc is een hoer. Ik niet! Ik doe het gewoon niet, heb migraine. Immer, altijd en voor eeuwig. Amen.
Ook als ik in de lampen hang. Al dat licht in mijn ogen, dan ben ik een week uitgeschakeld. Mensen die überhaupt neuken. Bah, gadverdamme. Doe dat lekker achter het cs, denk ik dan. Stelletje hoeren!![]()
Natuurlijk is Kelly ook een hoer maar ze is niet meer een hoer dan een Marco/Darco/Venco.
Dat is het punt. Er wordt verdomme nooit zo'n topic geopend als Marco weer met een ander ligt te krikken of wie dan ook. Ook vrouwen mogen gewoon seks hebben, wanneer en met wie ze willen. Dan mogen ze het nog leuk vinden ook!
* verbrandt Cc's bh Die fikt wat langer!
Maar het is een goed topic. Heb sinds Amanda niet meer zo vaak hoer geschreven.
Gelul! Ik ben frigide. Net als Brooke.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:16 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat seks een probaat middel tegen hoofdpijn is?
Hoerige groetjes,
Cc
Overrated shit!quote:
quote:
Ook dat.....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's mooi eh.... kut dan
Jij? Waarom toch?quote:
quote:
Ow, heb jij ook lippen onder dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Hobby het volgende:
ik houd mijn lippen stijf dicht ,van boven en van onderen .
Ik ga maar eens wat factuurtjes rondsturen.quote:
Transsexueel?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Hobby het volgende:
ik houd mijn lippen stijf dicht ,van boven en van onderen .
Wacht maar tot ik bij de F en de T ben. Die komen ook aan de beurt. Die hebben seks en ze maken geluid.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat factuurtjes rondsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |