quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef DoomCow het volgende:
Als rasechte Buullander kan ik op dinsdag Carnaval in Buul aanraden (Buul = Budel, klein brabants dorp net over de grens bij Weert). Geweldige optocht en een prachtige avond ;})
Tof. Ja ik ben gaan oefenen op de trombone, dus moet ik het voor 11-11 kei goed kennen. Ben net na carnaval begonnen en kan al wat carnavals nummers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef joers1 het volgende:
Van mij ook....we zijn al bezig met het ontwerp van de nieuwe wagen...al moeten we éérst een corsowagen bouwen
En dat vind ik helemaal niet erg. Dan kom ik die azijn zeikers niet tegen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De hoofdgedachte van die colums was: "ikke vind het niet leuk, dus laten ze het maar afschaffen." En stond inderdaad vol met vooroordelen.
Op www.limburgzingt.nl staan zo een beetje ALLE limburgse liedjes die er maar zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:45 schreef Schupi het volgende:
[..]
Ik ben een brabo maar heb een tijd in Maastricht gewoond. Ik vind het juist geweldig die covers met limburgse teksten op bekende hollandse, Duitse of internationale platen. Hou ook wel van het Beppie Kraft genre en van plaatjes zoals super sjoene daag wordt ik heel erg vrolijk. Nu krijg ik het laatste en Beppie etc wel gedownload. Alleen kom ik maar niet achter de limburgse/Maastrichtse versies van bekende platen. Iemand tips? Site waar ik in ieder geval achter de uitvoerende artiest met titel kom? Zijn er verzamelcd's van? Wie helpt me verder?
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef Penskuh het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit dit fotofilmpje heet?
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef Enchanter het volgende:
Zal ik dan maar weer de eerste zijn voor 2010
Carnaval
Carnaval![]()
quote:
Ja als er een (tijdelijk) subforum voor de elfstedentocht (quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Stienn het volgende:
Toch pleit ik nog steeds voor een subforum over Carnaval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |