abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63035555
Het is natuurlijk wel zo dat je over het algemeen in het weekend de meeste tijd in je huis doorbrengt het dan bekijken kan dus ook geen kwaad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:14:02 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_63035994
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Ten tweede zijn we geïntereseerd in een woning van x honderdduizend euro. Al wil ik op zondagochtend om 8 uur in een kippenpak komen, de klant is toch verdorie koning?

wat een kansloze opmerking, omdat je een huis wilt kopen van x euro betekent niet dat je als een koning behandeld hoeft te worden.

Maar verder begrijp ik je frustratie, heb nu hetzelfde probleem bij een makelaar die niet op zaterdag werkt. Vind het erg kansloos. Gelukkig konden we dan wel doordeweeks om 8:30 een afspraak maken
pi_63048557
Belachelijk, een makelaar moet voor zulke gevallen zelfs bereid zijn om op zondag een afspraak te maken..... Als ik er als verkoper achter zou komen dat ik een bezichtiging misloop wegens een onfexlibele makelaar zou ik echt bloedlink worden. Het is al zo lastig om je huis te verkopen tegenwoordig....
I had a signature once. It was awful.
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 13:07:39 #54
43556 miss_dynastie
pi_63051784
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef verita het volgende:

[..]

Je moet niet zo dom kletsen, wij hebben dit jaar een huis gekocht bij een makelaar die NIET op zaterdag werkt. Wij vonden het ook bijzonder irritant, maar begrepen het wel. Mijn lief kon moeilijk vrij krijgen, en het is met heel veel passen en meten gelukt om toch net voor einde kantoortijd en dergelijke af te spreken. Of steilvroeg.
Er zijn er hier in omgeving Twente wel meer makelaars die niet op zaterdag werken.
Ik zou niet weten waarom hij dom kletst? Dat jij je in allerlei bochten wringt om een paar ton uit te mogen geven is heel vriendelijk van je, maar ik vind het gekkenwerk. Ik zou als ik TS was gewoon een afspraak maken met de verkoper zelf.
  zondag 9 november 2008 @ 08:42:21 #55
151515 verita
Happy days
pi_63069070
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom hij dom kletst? Dat jij je in allerlei bochten wringt om een paar ton uit te mogen geven is heel vriendelijk van je, maar ik vind het gekkenwerk. Ik zou als ik TS was gewoon een afspraak maken met de verkoper zelf.
Of je leest even wat ik schrijf. Ik reageer op:
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ik ken meerdere makelaars en er is er echt geen 1 die niet op zaterdag werkt.

Er zijn juist op zaterdagen heel veel bezichtigingen. Gelul dus.
Zijn stelling is dus nonsens. Er zijn genoeg makelaars die NIET op zaterdag werken
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_63069080
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ik ken meerdere makelaars en er is er echt geen 1 die niet op zaterdag werkt.

Er zijn juist op zaterdagen heel veel bezichtigingen. Gelul dus.
Er zijn er genoeg die ook niet op zaterdag werken. Het slaat ook nergens op. Een makelaar zou juist zaterdag en zondag moeten werken, want dan hebben geinteresseerden tijd om een huis op hun gemak te bekijken i.p.v. gehaast aan te komen sjezen donderdag om 7 uur na het werken....
pi_63069601
quote:
Op zondag 9 november 2008 08:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die ook niet op zaterdag werken. Het slaat ook nergens op. Een makelaar zou juist zaterdag en zondag moeten werken, want dan hebben geinteresseerden tijd om een huis op hun gemak te bekijken i.p.v. gehaast aan te komen sjezen donderdag om 7 uur na het werken....
Een beetje werkgever vind het anders ook niet erg om je een uurtje eerder van je werk te laten vertrekken.
Het is geven en nemen in zulke gevallen.
  zondag 9 november 2008 @ 10:34:14 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63069723
Die makelaar zit vast al weer op de Antillen.
Heeft TS al een huis?
topic
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_63069831
Dan wil die makelaar toch niet zo heel graag verkopen blijkbaar. Toen wij ons huis kochten, mochten we zelfs op zondag komen kijken.
  zondag 9 november 2008 @ 10:59:12 #60
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63069963
Zoals ik al schreef zit de makelaar van TS waarschijnlijk op de Antillen.
De makelaar van Isegrim zit echter 100% zeker in de HEL!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')