Of het verstandig is, is maar de vraag.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ik ken meerdere makelaars en er is er echt geen 1 die niet op zaterdag werkt.
Er zijn juist op zaterdagen heel veel bezichtigingen. Gelul dus.
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:00 schreef ElectricEye het volgende:
Of het verstandig is, is maar de vraag.
Op zaterdag werkt het zaterdaghulpje van de assistent-makelaar.
Ten eerste heb ik, en in iets mindere mate mijn vriendin, simpelweg geen mogelijkheid om bij een bezichtiging 'een paar uurtjes' vrij te nemen vanwege werk. Ten tweede zijn we geïntereseerd in een woning van x honderdduizend euro. Al wil ik op zondagochtend om 8 uur in een kippenpak komen, de klant is toch verdorie koning?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:00 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Of het verstandig is, is maar de vraag.
Op zaterdag werkt het zaterdaghulpje van de assistent-makelaar.
De makelaar zelf is gewoon handiger.
Trouwens, als je een huis echt wilt bezichtigen, neem je gewoon een paar uur vrij. Dat is namelijk heel normaal, dat doen de meeste mensen namelijk.
Ik zal nooit 's avonds een huis bezichtigen. Tijdens daglicht kun je alles zien wat je 's avonds niet kunt zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:43 schreef nikao het volgende:
door de weeks 's avonds wil de makelaar ook niet aan?
De arrogante kutmentaliteit van Vampierquote:Op woensdag 5 november 2008 17:56 schreef Vampier het volgende:
de Nederlandse mentaliteit... ik heb net een huis gekocht en de makelaar was op alle dagen van de week 24/7 te bereiken. We hebben zelfs huizen bezichtigd op zaterdag en zondag.
Dat dus. Ik snap het ook niet. Wil je als makelaar nou een huis verkopen of niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
Voor een huis van een paar ton moet die sukkel van een makelaar toch wel zijn nest uit komen.
Ik had 'm als verkopende partij aan zijn kloten opgehangen als hij zo'n mentaliteit zou hebben gehad.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De arrogante kutmentaliteit van Vampier. Flikker toch op met je gelik over de VS.
Je bent hier opgerot, niet zeiken.
En ik door een bezichtiging op zaterdag mijn huis gekocht (was wel open huis, maar was er anders waarschijnlijk niet op af gestapt).quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
door onze bezichtiging op zondag hebben wij onze woning in 4 weken verkocht
Het is toch ook de arrogantie ten top om te verwachten dat mensen hun schema speciaal voor jouw omgooien?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef Technoviking het volgende:
Onvoorstelbaar.
...
Is dit normaal? Het is toch de arrogantie ten top dat je geïnteresseerden hebt voor een woning en je zegt gewoon; Nee, buiten kantoortijden, jammer voor u.
Momenteel hebben de makelaars zeeën van tijd. En op deze manier raakt deze makelaar met wat pech z'n courtage kwijt voor deze woning. Zal z'n baas niet fijn vinden vermoed ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
Net alsof die makelaar geen andere dingen te doen heeft. Als je voor een huis van een paar 100K niet eens een paar uurtjes vrij wil nemen van je werk ben je vast ook niet erg serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |