SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Enforcer voor de damage, maar deze is leuke sniper rifle
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
inn's volgens mijquote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
welke toko's leveren procentueel gezien het meeste geld op als je ze gekocht hebt?
quote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb nu eindelijk ook de PerforatorBeste gun zover ik weet in de game
![]()
Samen met me Daichi is damage leveren geen probleem meer
Ik kan toch al iedereen met één schot onthoofden, dus ik heb an sich geen beter wapen nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Enforcer voor de damage, maar deze is leuke sniper rifle
![]()
Blacksmiths ook wel, geloof ik.quote:
maar met deze kun je ze van heel ver al rakenquote:Op maandag 10 november 2008 18:53 schreef Ered het volgende:
[..]
Ik kan toch al iedereen met één schot onthoofden, dus ik heb an sich geen beter wapen nodig
Kort? Heb je continu fasttravel gedaan ofzo? Ik ben 30 uur bezig geweest... En dan moet ik nu gaan beginnen met evil...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef existenz het volgende:
Wel kort spelletje dat Fable en beetje simpel... Ik was er ineens door heen gisteren en heb toch vrij veel side quests gedaan
Eh ja, denk je dat ik die kut stukken allemaal ga lopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kort? Heb je continu fasttravel gedaan ofzo? Ik ben 30 uur bezig geweest... En dan moet ik nu gaan beginnen met evil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
In het begin heeft Theresa gezegd dat je drie helden bij elkaar moet sprokkelen. Reken maar uit hoever je bent als je er eentje hebt gevonden. En die donatie, welke bedoel je daarmee? Je hebt er twee waarvoor je iets krijgt. De eerste heb ik geloof ik 3000 gegeven en dat was genoeg. De tweede keer moet je 10.000 geven tussen 12.00 en 13.00 uur.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:46 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net de eerste held erbij gehaald. Ben ik bijna klaar met de main quest? Ik hoop het niet.
Wanneer ne hoeveel donatie moet ik bij de churh of light doen?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
tip: en komt ook uit mijn boek... je kan beter donaties van 1000 geven ipv 3000quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In het begin heeft Theresa gezegd dat je drie helden bij elkaar moet sprokkelen. Reken maar uit hoever je bent als je er eentje hebt gevonden. En die donatie, welke bedoel je daarmee? Je hebt er twee waarvoor je iets krijgt. De eerste heb ik geloof ik 3000 gegeven en dat was genoeg. De tweede keer moet je 10.000 geven tussen 12.00 en 13.00 uur.
En waar hopen we op?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:10 schreef Pronk het volgende:
Zozo, het zal mij benieuwen wat ze gaan aankondigen! DLC?
http://community.lionhead(...)8/11/11/3221309.aspx
\quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:10 schreef Pronk het volgende:
Zozo, het zal mij benieuwen wat ze gaan aankondigen! DLC?
http://community.lionhead(...)8/11/11/3221309.aspx
Ja, dat zou mooi zijn. Heb net nog wat laatste quests gedaan die je krijgt als je het uitgespeeld hebt. Maar die hadden ze dus gewoon tijdens het spel moeten doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:56 schreef Merovingian het volgende:
Ik hoop op splitscreen coop op één 360.
En verder mag het spel nog 3x groter, langer en uitgebreider worden
je moet je saftey uitzetten als je een konijn wil schieten ( RB drukken en onderaan dat schedeltje selecteren )quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef koen_pijl het volgende:
Waarom krijg ik geen konijn dood?
ALs ik toruw voor die ene demon door gaat hij niet open. Hoe kan dat?
Ja dat weet ik. Eén Demon Door wil liefde zien. Toruw ik er met zo meisje voor de deur. Gaat de deur niet openquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet je saftey uitzetten als je een konijn wil schieten ( RB drukken en onderaan dat schedeltje selecteren )
voor demon doors moet je opdrachten doen , zo moet je bij een een kip in zijn mond schoppen em de andere wil je hond truukjes zien doen enz enz ( goed luisteren wat ze zeggen )
Als ze hun maskers laten vallen dan gaat er ergens in de buurt een deur of grot of iets open waar je meestal een leuke kist vindquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef koen_pijl het volgende:
Wat zijn die stambeelden die een masker laten vallen? En wat kan je daarmee?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:45 schreef koen_pijl het volgende:
Zit nu op het kerkhof bij eengesloten hek en hoor allemaal zo stenen beeld praten, maar zie hem nergens. Echt rot is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
die deur is homoquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:16 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Eén Demon Door wil liefde zien. Toruw ik er met zo meisje voor de deur. Gaat de deur niet open
Dan ben je toch nog niet goed genoeg. Ik heb, toen mijn balkje ook vrijwel compleet aan de rechterkant stond, voor purity eens flink wat groente ingeslagen in Bowerstone en alles daar naar binnen staan te werken. Toen heb ik hem wel gehaald.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef existenz het volgende:
Ik ben 100% goed en volgens mij ook 100% purity, maar waarom krijg ik die 2e achievement niet(Die van good heb ik wel gehad)..
Flink wat tofu eten, dan ben je zo 100% pure.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:50 schreef existenz het volgende:
Ik ben 100% goed en volgens mij ook 100% purity, maar waarom krijg ik die 2e achievement niet(Die van good heb ik wel gehad)..
Inderdaad.. maar ik had iemand terhuwelijk gevraagd dat was ook goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die deur is homo, als je een man bent kan je gewoon de blow kiss expression doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:06 schreef Fipotje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:06 schreef Fipotje het volgende:waar kan je die krijgen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de ban van de mods.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef rihago het volgende:
[..]
waar kan je die krijgen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]aaah vandaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens makkelijke manier om alles te maxen is...
een 2e controller aansluiten... een poppetje zonder account maken... die wordt dan een kopie van je huidige poppetje... alle abillities unlearnen.... en quiten... dan tranfert hij alle experience naar je main character....In de ban van de mods.
ah, the perforator heeft een instant-bangmaak augment als je 'm draagtquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom is iedereen bang voor me? Ik ben niet eens evil (zit in het midden, richting good)
Haha jah inderdaad..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ah, the perforator heeft een instant-bangmaak augment als je 'm draagt
Alles en iedereen wil met mij trouwenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha jah inderdaad..
Ik draag em altijd in cities heb ik niet die dorks die achter me aan rennen
bij mij ook , maar ik ben potquote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Alles en iedereen wil met mij trouwen
Ik heb alles opgekocht van de groenteboer in bowerstone. Dat hielp niet echt. Ik werd wel dikkerquote:Op woensdag 12 november 2008 06:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog niet goed genoeg. Ik heb, toen mijn balkje ook vrijwel compleet aan de rechterkant stond, voor purity eens flink wat groente ingeslagen in Bowerstone en alles daar naar binnen staan te werken. Toen heb ik hem wel gehaald.
Werkt volgens mij alleen met tofu en appelsquote:Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb alles opgekocht van de groenteboer in bowerstone. Dat hielp niet echt. Ik werd wel dikker
Gastquote:Op woensdag 12 november 2008 15:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb alles opgekocht van de groenteboer in bowerstone. Dat hielp niet echt. Ik werd wel dikker
Ja, dat zijn 2 dingen niet. Wat boeit mij dat, dat hij dikker wordt. Kan ik ze straks allemaal omrollen!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gast![]()
Er staat toch bij de details van het product wat voor effect het heeft, dan koop je dus datgene wat je purity een boost geeft maar wat geen vet bevat.
Die stipjes geven aan hoeveel augments je erin kan plaatsen. Van de normale wapens is de master cleaver de beste melee, en de master flintlock rifle de beste ranged. Maar sommige legendary's zijn nog beter.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:07 schreef Pronk het volgende:
Ik heb 2 kleine vraagjes:
Wat zijn de beste (hand en schiet) wapens van het spel?
Ik zag bij een trader 2x de 'master cleaver'. 1 daarvan was duurder en in het menu stonden er 2 groene stipjes achter, wat houd dat precies in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:22 schreef Pronk het volgende:
Augments? Legendary's? Ik heb geen idee wat dat zijn, misschien dat ik nog niet ver genoeg in het verhaal zit om het te begrijpen?Augments zijn toevoegingen die je kan kopen/vinden voor je wapens en deze kunnen versterken maar soms ook nare bjiwerkingen hebben. Als je ze hebt staan ze in je inventory. Anders kun je ze kopen bij sommige shops, in de gypsy camp zit er eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je zit ongeveer halverwege, hangt ook beetje af hoeveel sidequests je doet.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik heb de mijne bij de Bowerstone Blacksmith gekocht, die wapens zijn gewoon random dus je moet gewoon zo nu en dan even terugkomen en geluk hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef Ered het volgende:
Ik zoek nou al de hele tijd een master Flintlock rifle met 2 augment slots, maar ik heb er nog geen een gevonden. Sowieso worden er vrij weinig flintlock rifles verkocht, iemand nog tips waar ik kan kijken?
Moet je even een guide op YouTube opzoeken.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb er 39 nu maar kom echt de laatste paar uur niks meer tegen
heb je al boven op de poort gekeken waar je het dorpje binnenkomt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:11 schreef koen_pijl het volgende:
Waar is de Hero Cave? Kan hem niet vinden.
Wanneer kan je de missie doen om zo ventje te redden? Ik heb 1 ventje al moeten redden die hobbit werd. Maar zag een filmpje dat je in Gypsy Camp ook een missie kan doen, maar die zie ik nergens.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:44 schreef Ered het volgende:
[..]
Moet je even een guide op YouTube opzoeken.
Weet iemand wat er in die 50 sleutels kist in Castle Fairfax zit? Ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
die cave zelf zit helemaal oost op de map dus naast hero hill tegen het einde van de muur aan , het wordt op je map aangegeven als een plas water , maar die is eigenlijk opgedroogdquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:11 schreef koen_pijl het volgende:
Waar is de Hero Cave? Kan hem niet vinden.
Wanneer kan je de missie doen om zo ventje te redden? Ik heb 1 ventje al moeten redden die hobbit werd. Maar zag een filmpje dat je in Gypsy Camp ook een missie kan doen, maar die zie ik nergens.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik vond het echt niet grappig , ik was gewoon pissedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die komt pas ergens op het einde van de main quest availible.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:41 schreef koen_pijl het volgende:
Ja bij Gypsy kamp heb ik gekeken en het staat ook niet in mijn lijstje met quests....
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]No waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Reintji het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. zoeken... je komt ze vanzelf tegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:32 schreef RickoKun het volgende:
VRAGEN!!!
1. Is er een bepaalde quest voor die gargoyles? Ik denk dat ik wel eens van die gargoyles heb gezien maar ze hebben me nooit uitgescholden of iets gedaan, ik weet ook niet hoe ik ze kapot moet maken?
2. Kan ik meerdere poppetjes aan maken op mijn account? Meerdere savegames ofzo? Ik wil namelijk wel beginnen met een GOED poppetje ipv evil
CHILLLLLLLLquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:57 schreef rihago het volgende:
[..]
1. zoeken... je komt ze vanzelf tegen
2. je kan gewoon kiezen voor new game... en dan bij continue kan je kiezen met welk spel je verder kan spelen...
yes wayquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Reintji het volgende:ja dat lachje was echt humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:50 schreef Ered het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:50 schreef Ered het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een ECHTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:34 schreef RickoKun het volgende:
Hey lui, ik kan écht geen gargoyles vinden hoor, ik weet niet eens hoe ze eruit zien. Zie ik van die waterspuwers daar voor die gerth zn toren, maar die bewegen niet en staan met zn 2en opgesteld en kan ik geen damage tegen doen, zullen dus wel de foute zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoekt en gij zult vinden.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoekt en gij zult vinden.
AHA! Dank u! Ik zal het morgen es eventjes bekijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:36 schreef Ered het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar het zijn koppen die meestal aan een muur oid hangen. Ze hebben dus geen lichaam, bovendien is hun kleur een stuk lichter en fonkelen hun ogen.
![]()
je merkt het vanzelf als je verrot wordt gescholden door een schotquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
AHA! Dank u! Ik zal het morgen es eventjes bekijken
Is de ring geel? Dna kan je haar laten volgen naar je huis en als je dan op je huis klikt ben je getrouwd.quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Maar er is al een ring boven haar hoofd wil ze er nog een? Ben ik dan al getrouwd?
1 ja dat kan .quote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik ook een paar vroagies
1. Kan je ook met mensen neuken zonder getrouwd te zijn?
2. Hoe moet ik die autograph kaarten uitdelen? Gewoon met 'gift' doen?
1. jaquote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik ook een paar vroagies
1. Kan je ook met mensen neuken zonder getrouwd te zijn?
2. Hoe moet ik die autograph kaarten uitdelen? Gewoon met 'gift' doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |