Peter is zeker niet bang uit gevallen en Joran is een echte crimineel. Sterker nog Joran is een crimineel van het laagste soort en dat soort criminelen moeten als eerst aangepakt worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef veldmuis het volgende:
Beetje jammer. Peter Air Teh Freeze durft niet meer achter de echte criminelen aan te gaan?
Het kan Peter natuurlijk geen hol schelen of Joran nog vrij rondloopt of niet. Het gaat Peter maar om één ding, en dat is zoveel mogelijk kijkcijfers scoren, het liefst heeft ie dat zijn Joran II show ook nog in het buitenland uitgezonden gaat worden, pure sensatie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Landgeld het volgende:
Dat is het ding wat ik niet snap. Dat geldt ook voor die verborgencamera-actie bij Holloway. Waarom niet nog iets langer doorgaan en meer dingen UITZOEKEN dan het gelijk op TV uitbrengenIk snap dat je niet te lang moet doorgaan,maar er was zeker meer te halen. Nu loopt die dude nog vrij rond.
Kansquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Sterker, als Joran niet opgepakt gaat worden heb je nog altijd kans op Joran III
3 Delen is voor hem niet veel. Dit is trouwens zijn derde uitzending over Joran. De puttense moordzaak heeft hij bv 40 keer aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het kan Peter natuurlijk geen hol schelen of Joran nog vrij rondloopt of niet. Het gaat Peter maar om één ding, en dat is zoveel mogelijk kijkcijfers scoren, het liefst heeft ie dat zijn Joran II show ook nog in het buitenland uitgezonden gaat worden, pure sensatie.
Sterker, als Joran niet opgepakt gaat worden heb je nog altijd kans op Joran III
Daar wordt hij voor behandeldquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat Joran eerst een meisje in zee dumpt en vervolgens in de gewetenloze vrouwenhandel gaat.
quote:
Jij bent er ook niet vies van om speculatie tot feit te verheffen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Joran is een vrij gevaarlijke jongen, want hij wilde de Vries laten vermoorden.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet vies van om speculatie tot feit te verheffen.
Joran wilde een Thai op hem afsturen en het maakte hem niet uit hoeveel het zou kosten...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet vies van om speculatie tot feit te verheffen.
Tot nu toe heb je alleen maar gehoord dat hij dat gezegd zou hebben, je weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Joran wilde een Thai op hem afsturen en het maakte hem niet uit hoeveel het zou kosten...
Ik wil ook best een keer een Thai op jou afsturen. Maakt me niet uit hoeveel het zou kosten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Joran wilde een Thai op hem afsturen en het maakte hem niet uit hoeveel het zou kosten...
* venomsnake gaat Peter bellen..quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer een Thai op jou afsturen. Maakt me niet uit hoeveel het zou kosten.
Zo. Ik ga snel een taart bakken met een vijl erin, de smerissen zullen er zo wel zijn.
Extra sambal?quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer een Thai op jou afsturen. Maakt me niet uit hoeveel het zou kosten.
Always keep an open end for the sequelquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Peter krijgt gewoon een vastgesteld salaris hoor, totaal onafhankelijk van de reclameinkomsten van sbsquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:33 schreef MikeyMo het volgende:
toch heeft peter wel gelijk. Hij gebruikt zaken van dode mensen niet alleen om ze op te lossen maar ook om er leuk aan te verdienen. Of denk jed at die reclameblokjes gratis weggegeven worden door SBS?
Uiteindelijk verdient hij toch flink aan andermans ellende. Maar ja, ik zal ook wel weer zitten kijken, daar niet van... maar helemaal 100% moreel intact zijn peters motieven ook weer niet...
denk je dat hij hij geen cent ziet van al die extra ingekochte reclame bij SBS? Of wat er destijds allemaal aan het buitenland is verkocht? Die toer door Amerika zal hij ook niet gratis hebben gedaanquote:Op zondag 9 november 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Peter krijgt gewoon een vastgesteld salaris hoor, totaal onafhankelijk van de reclameinkomsten van sbs
fittie is zooooo jaren 90quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
Iemand de fittie tussen Pater R en Freek de Jonge gezien bij Pauw en Witteman? Was wel weer een leuk stukje televisie
Nee, dat was ook een steek naar Freek. Tijdens het interview met Freek had hij het telkens over zijn eigen 'awareness' en daar ging Peter dus eens lekker op in.quote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef Toeps het volgende:
"awareness"Zeker nieuw woordje geleerd in de Joe Es of Ee?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:25 schreef Stephe het volgende:
ik snap echt niet dat zo'n Joran niet voor een knokploegje kan zorgen om die Peter R de Vries een en ander duidelijk te maken over zijn stalkgedrag. Waarom denkt die b-artiest dat hij telkens voor eigen rechtertje kan spelen?
Dat woordje gebruikte Freek zelf 10.000 x in de uitzending. Nu kreeg hij hem terug.quote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef Toeps het volgende:
Freek
"awareness"Zeker nieuw woordje geleerd in de Joe Es of Ee?
Precies, te lachwekkend gewoon die reacties. Die arme kleine Joran die steeds gepest wordt door die grote boze meneer De Vries oh boehoequote:
Dat is met al het nieuws.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je alleen maar gehoord dat hij dat gezegd zou hebben, je weet het niet zeker.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawel: Zondag 9 november Peter R.De Vries: Joran van der Sloot II
Die zit al achter de traliesquote:Op zondag 9 november 2008 13:36 schreef princemm het volgende:
ik haat die irritante peter r de vies wat een klootzak en waarom is er geen holleeder uitzendingvuile laffaard is het
quote:
Peter R. de Vries heeft zich nooit met de georganiseerde misdaad bezig gehouden, maar altijd met individuele moordzaken. De georganiseerde misdaad is veel meer een terrein van John van de Heuvel.quote:Op zondag 9 november 2008 13:47 schreef princemm het volgende:
voordat ie vast zat nee dat deed ie niet omdat ie maffia vriendjes heb en bangis voor een kogel door zn kop cor van hout was zn vriend dat waseen moordenaar of op zn minst een coke verspreider wagelijk
[..]
quote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Peter R. de Vries heeft zich nooit met de georganiseerde misdaad bezig gehouden, maar altijd met individuele moordzaken. De georganiseerde misdaad is veel meer een terrein van John van de Heuvel.
Denk sowieso dat een Holleeder oid maatje te groot is voor PRdV, denk dat hij dat ook wel snapt dat als hij aan zo'n maffiabaas begint zn leven niet zeker is, en hij echt niet heel veel meer gaan vinden dan de halve politiemacht die hem al jaren vast probeert te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:36 schreef princemm het volgende:
ik haat die irritante peter r de vies wat een klootzak en waarom is er geen holleeder uitzendingvuile laffaard is het
Erg he! Moet je eens de frontpage berichten zien....gatverdamme!quote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, te lachwekkend gewoon die reacties. Die arme kleine Joran die steeds gepest wordt door die grote boze meneer De Vries oh boehoe
Ik denk dat hij komt met JP Balkenende als eigenlijke moordernaar van Pim Fortuynquote:Op zondag 9 november 2008 16:13 schreef Toeps het volgende:
Weet je waar ik nou benieuwd naar ben?
Wat voor ene clown Peter nu weer presenteert. Ik bedoel, na "He Mabel, ken je me nog!" en "Die is vieeesssss Joran!" moet er nu toch wel weer een ultiem shady figuur op de proppen komen...
[ afbeelding ]
Hoi Joran, zit je nu ook op Fok!?quote:Op zondag 9 november 2008 13:36 schreef princemm het volgende:
Dat is nou eenmaal de mentaliteit van Nederland, altijd sympathie voor de underdog.quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Erg he! Moet je eens de frontpage berichten zien....gatverdamme!
Ik ga voor deze:quote:Op zondag 9 november 2008 16:13 schreef Toeps het volgende:
Weet je waar ik nou benieuwd naar ben?
Wat voor ene clown Peter nu weer presenteert. Ik bedoel, na "He Mabel, ken je me nog!" en "Die is vieeesssss Joran!" moet er nu toch wel weer een ultiem shady figuur op de proppen komen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |