Jij weet al wat er in de uitzending komt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk zondag maar naar Peter R. de Vries
Zoals ik het lees werken ze in Thailand al als prostituee en over leeftijd zie ik niets staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Qebbel het volgende:
GELUKKIG komt dit nu eens in de aandacht! Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het ze geen reet boeit dat deze moordenaar nu leeft als koning over de rug van onschuldige, lieve, zielige, zeeer jonge meisjes!
In Thailand wel, had je kunnen zien als je m'n link had gelezen. En dat weet Peter ook. Net of dat hem werkelijk wat interesseert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owja, en vrouwen verhandelen om ze in de prostitutie te dwingen is normaal! Laf hoor Peter, dat je daar iets tegen doet!
Dat lijkt me priceless.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef PDOA het volgende:
Ach, ik denk dat Joran Peter Ar Da Freeze vreselijk aan het flessen is om zo zijn reputatie als misdaadverslaggever kapot te maken, alleen heeft Da Freeze dat nog niet door. Die show zal wel bij een hoop aannames en suggesties blijven, zonder het daadwerkelijk hard te maken. Als Joran echt zo dom was dan zat hij nu al lang achter slot en grendel.
Nee zo zal het niet zijn, want Peter heeft wel met veel moeilijkere mensen te maken gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef PDOA het volgende:
Ach, ik denk dat Joran Peter Ar Da Freeze vreselijk aan het flessen is om zo zijn reputatie als misdaadverslaggever kapot te maken, alleen heeft Da Freeze dat nog niet door. Die show zal wel bij een hoop aannames en suggesties blijven, zonder het daadwerkelijk hard te maken. Als Joran echt zo dom was dan zat hij nu al lang achter slot en grendel.
Moet er wel een zaak zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Landgeld het volgende:
Als PeterR écht goed werk wilt leveren en niet alleen aan zijn eigen belang denkt had hij dit 'stiekum' aan de thaise justitie moeten doorspelen en zo 'underground' aan dit zaakje werken.
Ik denk eerder dat de uitzending van zondag een tegenslag voor de Joran-knuffelaars (Nova e.d.) is...quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:17 schreef PDOA het volgende:
Het is een beetje naief om te stellen dat Joran geen connecties heeft in Nederland. Dit is gewoon een persoonlijke queeste van Da Freeze geworden om Joran op te pakken. Beetje het 'Catch me if you can'-effect. Het zou natuurlijk mooi zijn om die gast achter slot en grendel te krijgen, maar persoonlijk denk ik dat Da Freeze na deze uitzending nog minder serieus zal worden genomen.
Het zou heel goed kunnen dat zijn vader (met een typische arrogante PvdA-uitstraling) ook fap heeft gedaan met Holloway, want hij had er alle kansen toe, want zijn vrouwtje zat op dat moment in het buitenland en hij verkeert in een een midlife-crise.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Caesu het volgende:
past wel in het verhaal dat hij met z'n vader op Aruba ook met vrouwenhandel / prostitutie bezig was.
en dat het bij Natalee allemaal een beetje mis liep.
Ja dat was hilarisch de vorige keer die opmerking van Witteman over Jorans omaquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Caesu het volgende:
vanavond zit Peter R. bij Pauw&Witteman. misschien gaan ze nog bellen met oma of met Thailand.![]()
in Netwerk gaat het er ook over.
Bij de eerste uitzending over Joran zeiden jullie precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef poohy het volgende:
Ik krijg maar een raar gevoel bij dit gebeuren. Wie zegt dat Joran hem niet in de maling heeft genomenMaar goed, dat zal hij wel niet laten gebeuren
Maar toch vind ik het maar een vreemd verhaal..
Nee hoor ik zei bij de eerste uitzending niet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bij de eerste uitzending over Joran zeiden jullie precies hetzelfde.
Als Joran Peter in de maling had willen nemen, dan had Joran dat niet gedaan in een land met lage gevangenisstraffen en leuke gevangenissen.
Ja.quote:
Weer helemaal nul niks bewijs dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef schatje het volgende:
Net in Netwerk ook aandacht voor Peter. Hij had het over voorbereidingen treffen die volgens hem in Thailand en hier in Nederland strafbaar zouden zijn. Joran had tegen Patrick toen in auto gezegd dat ie vrouwenhandel wel zag zitten. Deze beelden zijn toen niet uitgezonden. Peter benadrukt dat ie Joran niet op de hielen zit. Dat mensen vaak contact met hem hebben opgenomen dat Joran in Thailand zit, dat hij moest komen filmen. Hij zei dan nee, Joran mag gaan en staan waar hij wil. Totdat hij dus een tip kreeg over vrouwenhandel. Je ziet verder wat beelden, o.a. van Thaise meisjes die in een auto stappen.
En zo is't ook nog eens een keer!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Een gezonde jonge Hollandse knul trekt naar De Oost om met minimale middelen een succesvol handelsimperium op te zetten en dan krijg je van die Hollandse zuurpruimen die in hun koude kikkerlandje achter zijn gebleven die wel even kritiek uiten op een avonturier als Joran.
Joran heeft die echte VOC mentaliteit, Balkenende is trots op hem, mensen als Joran bezorgden ons de Gouden Eeuw.
Oh een journalist kan alles roepen zonder gevolgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Werkt Peter bij het OM of is hij misdaadjournalist
bronquote:JORAN: ’IK HEB HET ALLEMAAL GEBLUFT’
Reactie net als na Natalee-onthulling
door Bert Huisjes
AMSTERDAM, zaterdag
Joran van der Sloot heeft zich tegenover Thaise vrouwen voorgedaan als zakenman. Hij verstrekte hun onder meer valse visitekaartjes, waarop stond dat hij Humphrey heette en dat hij een modellenbureau runde in de Thaise hoofdstad.
Zo wierf hij jonge Thaise vrouwen, met het doel hen te verkopen aan bordelen in ons land. De tv-reportage van Peter R. de Vries van morgen, waarin Joran in Thailand opnieuw in de val loopt van een undercoverteam, kon gisteren rekenen op grote internationale belangstelling. Het nieuwsnetwerk ABC wil deze uitzenden in de VS.
LEVERING
Van der Sloot bood afgelopen dagen nog vijf meisjes aan voor de Nederlandse seksindustrie. Hij stuurde van deze ’beschikbare vrouwen’ foto’s via internet naar het undercoverteam. Hij gaf daarmee een vervolg aan onderhandelingen die een infiltrant met hem voerde. De 21-jarige verdachte van de verdwijning van Natalee Holloway is zelf pas sinds gisteren op de hoogte dat de onderhandelingen zijn vastgelegd met verborgen camera’s. Van der Sloot vroeg daarin 10.000 dollar per meisje, waarna ze voor 300 dollar per maand in bordelen konden werken.
Hij stelt nu dat hij nooit serieus vrouwen heeft willen leveren en beroept zich op ’grootspraak’. „Ik heb niets gedaan! Ik zei maar wat”, liet hij weten. „Ik heb het allemaal gebluft.” Joran reageert daarmee op dezelfde wijze, als toen hij ontdekte dat zijn bekentenis over de dood van Holloway was vastgelegd. „Ik zie dat als een reflex”, zegt De Vries. „In de contacten met onze infiltrant en via internet is hij immers volstrekt duidelijk.”
Justitie in Nederland kan nog niet zeggen of Van der Sloot mogelijk strafbaar heeft gehandeld.
bronquote:’Joran is kennelijk in grote geldnood’
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, zaterdag
„Kennelijk zit mijn cliënt in grote geldnood, daar in Thailand”, zegt Jorans advocaat, mr. Bert de Rooij. „Ik moet de beelden ook afwachten, maar ik kan me voorstellen dat hij met grootspraak heeft geprobeerd geld binnen te hengelen. Mogelijk was hij uit op het verkrijgen van voorschotten. Maar ik weet natuurlijk niet waar hij allemaal mee bezig is.”
De advocaat stelt dat hij met Joran nog geen overleg heeft kunnen voeren. Wel heeft hij met hem gesproken over de naderende uitzending. „Maar toen wist hij nog niet dat hij opnieuw was gefilmd.” Volgens het undercoverteam drong Joran niet aan op voorschotten voor het leveren van jonge meisjes. „Hij heeft eenmalig duizend dollar ontvangen”, aldus De Vries.
Volgens het undercoverteam leeft Joran in Thailand zelfs in behoorlijke welstand, getuige de kapitale villa waar hij in verblijft. Zijn ouders willen niet reageren, liet zijn vader weten. Justitie in Nederland kan nog niet zeggen of Van der Sloot met het aanbieden van de jonge Thaise vrouwen mogelijk opnieuw strafbaar heeft gehandeld. „Als hij het alleen heeft gezegd, is dat vermoedelijk niet voldoende”, zegt Wim de Bruin van het landelijk parket. „Hij zal echt de mensenhandel in gang moeten hebben gezet.” De autoriteiten in Thailand zijn op de hoogte gesteld van de onthulling dat Joran probeerde jonge vrouwen te verkopen. Een arrestatie valt niet uit te sluiten.
Tuurlijk heeft Joran dit weer gebluft.quote:
Joran is een vrij gevaarlijke jongen, want hij wilde de Vries laten vermoorden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Joran is volgens mij niet half bij zijn hoofd, leeft in een volstrekte fantasiewereld (waarschijnlijk vrij permanent zo stoned als een garnaal), droomt van een bestaan als grote boef en heeft een grotere bek dan goed voor hem is. Loopt in zeven sloten tegelijk en wordt zijn hele leven al door pappie uit de sores gehaald. Kutjoch dus, maar geen partij voor De Vries, als je het mij vraagt. Maar goed, hij kijkt wel uit voor de Grote Jongens natuurlijk. Straks willen ze geen vriendjes meer met hem zijn.
Ik snap echt niet dat Joran eerst een meisje in zee dumpt en vervolgens in de gewetenloze vrouwenhandel gaat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:25 schreef Stephe het volgende:
ik snap echt niet dat zo'n Joran niet voor een knokploegje kan zorgen om die Peter R de Vries
Ik zat met kromme tenen en vond het tegelijkertijd erg vermakelijk. Eerst leek het er op of Freek de Jonge hem (Peter) volledig neersabelde, maar Peter kwam leuk terug en liet zich niet zomaar in de hoek zetten. Nou kan je vinden van Peter R wat je wilt, maar ik vond dat Freek de Jonge echt onzinnig tegen hem tekeer ging. Het leek wel een jaloers kind omdat hij maar doorjankte over de award van Peter en 'dat hij over lijken gaat'. De moeder van Natalee was anders maar wat blij met Peter. Maar leuk stukje tv inderdaad! Vooral toen Freek zei dat hij nu voor de vierde keer gast was in het programma en dat hij ALTIJD met een gast overhoop kwam te liggen. En dat Jeroen Pauw toen zei 'Goh, en aan wie zou dát nou liggen?!'quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
Iemand de fittie tussen Pater R en Freek de Jonge gezien bij Pauw en Witteman? Was wel weer een leuk stukje televisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |