abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63030387
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk zondag maar naar Peter R. de Vries
Jij weet al wat er in de uitzending komt?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:33:04 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_63030584
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Qebbel het volgende:

GELUKKIG komt dit nu eens in de aandacht! Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het ze geen reet boeit dat deze moordenaar nu leeft als koning over de rug van onschuldige, lieve, zielige, zeeer jonge meisjes!
Zoals ik het lees werken ze in Thailand al als prostituee en over leeftijd zie ik niets staan.
Nadeel voor die onschuldige meisjes is dat het in Nederland een stuk kouder is om het beroep uit te voeren, een voordeel is dat de straffen voor drugsgebruik hier een stuk lager zijn en dat ze maar 6 dagen per week hoeven te 'dansen' van Joran.

Ik denk dat Peter R. wederom in grootspraak van Joran is getrapt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63031527
pi_63031546
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Owja, en vrouwen verhandelen om ze in de prostitutie te dwingen is normaal! Laf hoor Peter, dat je daar iets tegen doet!
In Thailand wel, had je kunnen zien als je m'n link had gelezen. En dat weet Peter ook. Net of dat hem werkelijk wat interesseert.
En het lijkt me nogmaals sterk dat domme snotneus Joran vrouwen verhandelt naar NL om ze zich daarna gedwongen te laten prostitueren.
pi_63032005
Gelukkig is liegen niet strafbaar en dat is het enige waar Joran van te beschuldigen is.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63032238
De helft hier heeft de uitzending blijkbaar al gezien?

Pass mij ff een linkje dan.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:14:29 #157
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63033154
Wij gaan ervan uit dat wat Peter R de Vries aangekondigd heeft geen valse advertisement is. Dat zijn wij niet van de beste kerel gewend.

Ik denk dan ook dat je met een gerust hart een vermakelijke documentaire kan verwachten met de hoofdrol weggelegd voor Joran de Loverboy.
AFC AJAX
pi_63034024
JORAN
Wat een Pimp, wat een gozer is het ook hé. Die villa Die achterloosheid waarmee hij zo op dat brommertje rijdt en dit dus 'regelt'. Het is gewoon een pooier.

Hoe komt die gast aan zijn geld? Als hij zo'n dikke villa kan kopen (zal relatief niet zo duur zijn in Thailand, maar toch), waarom moet hij dit soort illegale klusjes doen

Wat verder jammer is:

Die aflevering moest natuurlijk voor a.s zondag af waardoor ze er niet 'meer' uit kunnen halen Door dit in de openbaarheid te brengen kan Joran voorzorgsmaatregelen nemen en Thailand ontvluchten.

Als PeterR écht goed werk wilt leveren en niet alleen aan zijn eigen belang denkt had hij dit 'stiekum' aan de thaise justitie moeten doorspelen en zo 'underground' aan dit zaakje werken. Ok, hij heeft een TV programma dus het is enerzijds wel te begrijpen. Maar áchteraf kan hij er dan alsnog een docu over uitbrengen....

Dat is het ding wat ik niet snap. Dat geldt ook voor die verborgencamera-actie bij Holloway. Waarom niet nog iets langer doorgaan en meer dingen UITZOEKEN dan het gelijk op TV uitbrengen Ik snap dat je niet te lang moet doorgaan,maar er was zeker meer te halen. Nu loopt die dude nog vrij rond.

Ik hoop alleen niet dat PeterR zich verlaagd tot Alberto Steegmans , wat dat is echt 1000x niks...
Love is in the air!
pi_63034226
Ik denk dat Peter gewoon een hoop gebluf van Joran met de verborgen camera heeft gefilmd. Ik denk niet dat je beelden zal zien van Joran die Thaise meisjes verzamelt en op het vliegtuig naar Nederland zet.
pi_63034400
Ach, ik denk dat Joran Peter Ar Da Freeze vreselijk aan het flessen is om zo zijn reputatie als misdaadverslaggever kapot te maken, alleen heeft Da Freeze dat nog niet door. Die show zal wel bij een hoop aannames en suggesties blijven, zonder het daadwerkelijk hard te maken. Als Joran echt zo dom was dan zat hij nu al lang achter slot en grendel.
pi_63034637
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef PDOA het volgende:
Ach, ik denk dat Joran Peter Ar Da Freeze vreselijk aan het flessen is om zo zijn reputatie als misdaadverslaggever kapot te maken, alleen heeft Da Freeze dat nog niet door. Die show zal wel bij een hoop aannames en suggesties blijven, zonder het daadwerkelijk hard te maken. Als Joran echt zo dom was dan zat hij nu al lang achter slot en grendel.
Dat lijkt me priceless. Zo'n heerlijk kat-en-muis spel.
pi_63034731
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef PDOA het volgende:
Nee zo zal het niet zijn, want Peter heeft wel met veel moeilijkere mensen te maken gehad.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:17:04 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_63034741
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Landgeld het volgende:

Als PeterR écht goed werk wilt leveren en niet alleen aan zijn eigen belang denkt had hij dit 'stiekum' aan de thaise justitie moeten doorspelen en zo 'underground' aan dit zaakje werken.
Moet er wel een zaak zijn.
pi_63034743
Het is een beetje naief om te stellen dat Joran geen connecties heeft in Nederland. Dit is gewoon een persoonlijke queeste van Da Freeze geworden om Joran op te pakken. Beetje het 'Catch me if you can'-effect. Het zou natuurlijk mooi zijn om die gast achter slot en grendel te krijgen, maar persoonlijk denk ik dat Da Freeze na deze uitzending nog minder serieus zal worden genomen.
pi_63034772
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:17 schreef PDOA het volgende:
Het is een beetje naief om te stellen dat Joran geen connecties heeft in Nederland. Dit is gewoon een persoonlijke queeste van Da Freeze geworden om Joran op te pakken. Beetje het 'Catch me if you can'-effect. Het zou natuurlijk mooi zijn om die gast achter slot en grendel te krijgen, maar persoonlijk denk ik dat Da Freeze na deze uitzending nog minder serieus zal worden genomen.
Ik denk eerder dat de uitzending van zondag een tegenslag voor de Joran-knuffelaars (Nova e.d.) is...

Ergens hoop ik dat Peter eerst de vriendelijke thaise autoriteiten heeft ingelicht alvorens zijn nieuws naar buiten te brengen. Want dat zou echt keiharde entertainment zijn
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63034794
als hij ècht in vrouwen heeft gehandeld zit hij nu al in Bangkok Hilton.
gaat nu om in wat voor stadium hij die vrouwenhandel heeft voorbereid.
of dat hij die kopers ook oplicht. eerst betalen maar dan geen vrouw leveren.

past wel in het verhaal dat hij met z'n vader op Aruba ook met vrouwenhandel / prostitutie bezig was.
en dat het bij Natalee allemaal een beetje mis liep.

vanavond zit Peter R. bij Pauw&Witteman. misschien gaan ze nog bellen met oma of met Thailand.
in Netwerk gaat het er ook over.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63034850
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Caesu het volgende:
past wel in het verhaal dat hij met z'n vader op Aruba ook met vrouwenhandel / prostitutie bezig was.
en dat het bij Natalee allemaal een beetje mis liep.

Het zou heel goed kunnen dat zijn vader (met een typische arrogante PvdA-uitstraling) ook fap heeft gedaan met Holloway, want hij had er alle kansen toe, want zijn vrouwtje zat op dat moment in het buitenland en hij verkeert in een een midlife-crise.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Caesu het volgende:

vanavond zit Peter R. bij Pauw&Witteman. misschien gaan ze nog bellen met oma of met Thailand.
in Netwerk gaat het er ook over.
Ja dat was hilarisch de vorige keer die opmerking van Witteman over Jorans oma
Ik vond het wel een beetje onsportief dat die opmerking niet voorbij kwam in de "zapservice"...
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:42:02 #168
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_63035308
Ik krijg maar een raar gevoel bij dit gebeuren. Wie zegt dat Joran hem niet in de maling heeft genomen Maar goed, dat zal hij wel niet laten gebeuren

Maar toch vind ik het maar een vreemd verhaal..
pi_63035421
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef poohy het volgende:
Ik krijg maar een raar gevoel bij dit gebeuren. Wie zegt dat Joran hem niet in de maling heeft genomen Maar goed, dat zal hij wel niet laten gebeuren

Maar toch vind ik het maar een vreemd verhaal..
Bij de eerste uitzending over Joran zeiden jullie precies hetzelfde.

Als Joran Peter in de maling had willen nemen, dan had Joran dat niet gedaan in een land met lage gevangenisstraffen en leuke gevangenissen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:58:42 #170
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_63035687
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bij de eerste uitzending over Joran zeiden jullie precies hetzelfde.

Als Joran Peter in de maling had willen nemen, dan had Joran dat niet gedaan in een land met lage gevangenisstraffen en leuke gevangenissen.
Nee hoor ik zei bij de eerste uitzending niet hetzelfde
Ik vind het gewoon allemaal té makkelijk klinken. Als je zoiets overkomt, dan houd je je toch rustig en laat je je niet nog een keer naaien?

Of schat ik die gozer te hoog in?
pi_63035713
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:58 schreef poohy het volgende:

Of schat ik die gozer te hoog in?
Ja.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:50:44 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63038306
Ik ben benieuwd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63038926
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63039682
Peterr, een nieuwe emmy wacht op je.
pi_63039760
Als het je geen ene reet boeit post je toch lekker niet in dit subforum.

Er zijn inderdaad genoeg van dat soort gastjes en als er 1 minder is is dat top en vind ik het niet erg dat joran met zijn kop op tv komt. Brengt alleen maar meer aandacht op soortgelijke gevallen.

Peter bijt zich altijd vast in zn zaken en deze krijgt meer publiciteit van de media. En toch mooi dat hij die jongen blijft achtervolgen. Dat verdient Joran
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_63039944
Net in Netwerk ook aandacht voor Peter. Hij had het over voorbereidingen treffen die volgens hem in Thailand en hier in Nederland strafbaar zouden zijn. Joran had tegen Patrick toen in auto gezegd dat ie vrouwenhandel wel zag zitten. Deze beelden zijn toen niet uitgezonden. Peter benadrukt dat ie Joran niet op de hielen zit. Dat mensen vaak contact met hem hebben opgenomen dat Joran in Thailand zit, dat hij moest komen filmen. Hij zei dan nee, Joran mag gaan en staan waar hij wil. Totdat hij dus een tip kreeg over vrouwenhandel. Je ziet verder wat beelden, o.a. van Thaise meisjes die in een auto stappen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:50:35 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_63043220
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef schatje het volgende:
Net in Netwerk ook aandacht voor Peter. Hij had het over voorbereidingen treffen die volgens hem in Thailand en hier in Nederland strafbaar zouden zijn. Joran had tegen Patrick toen in auto gezegd dat ie vrouwenhandel wel zag zitten. Deze beelden zijn toen niet uitgezonden. Peter benadrukt dat ie Joran niet op de hielen zit. Dat mensen vaak contact met hem hebben opgenomen dat Joran in Thailand zit, dat hij moest komen filmen. Hij zei dan nee, Joran mag gaan en staan waar hij wil. Totdat hij dus een tip kreeg over vrouwenhandel. Je ziet verder wat beelden, o.a. van Thaise meisjes die in een auto stappen.
Weer helemaal nul niks bewijs dus.
Peter R kan zich beter weer op echte misdaad concentreren.
pi_63043499
peter zit zo bij Pauw & Witteman!!
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:20:45 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_63043853
HvN had het uiteraard ook
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63044285
Die kop van Peter nu Freek aan het spreken is!!
pi_63044312
Die twee ego's!

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 23:49:21 ]
pi_63044420
Een gezonde jonge Hollandse knul trekt naar De Oost om met minimale middelen een succesvol handelsimperium op te zetten en dan krijg je van die Hollandse zuurpruimen die in hun koude kikkerlandje achter zijn gebleven die wel even kritiek uiten op een avonturier als Joran.
Joran heeft die echte VOC mentaliteit, Balkenende is trots op hem, mensen als Joran bezorgden ons de Gouden Eeuw.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:54:24 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63044534
Freek is gewoon bang dat hij straks niet meer goedkoop aan thaise hoertjes kan komen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:34:37 #184
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63045406
blijkt dus Johan 555 niet zo slecht research te hebben gedaan (zie holloway in the rebound posts).
hier werd dus al geopperd dat ie in Thai thai-kand zat(dubbelganger....ja mun hoela.

Maar laat die jongen verder met rust, pak de echte handelaren maar.
Joran ziet $$ tekens, en verder intresseert het um geen fuck.
Denk dat ie dit keer peter . R. the Freez , flink zijn jas zal uitkloppen.
Dit is geen crime report meer, maar gewoon wederom mediageil beluste tv brengen.
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:36:08 #185
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63045431
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Een gezonde jonge Hollandse knul trekt naar De Oost om met minimale middelen een succesvol handelsimperium op te zetten en dan krijg je van die Hollandse zuurpruimen die in hun koude kikkerlandje achter zijn gebleven die wel even kritiek uiten op een avonturier als Joran.
Joran heeft die echte VOC mentaliteit, Balkenende is trots op hem, mensen als Joran bezorgden ons de Gouden Eeuw.
En zo is't ook nog eens een keer!!!
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:45:06 #186
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63045611
Zegt Peter in Boulevard: "Een extra lange uitzending, dus vantevoren ff een plas doen." Nou met al die reclames tussendoor is er voldoende plaspauze hoor!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:47:45 #187
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63045661
de pic van"dubbelganger"

bron:Johan 555
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:10:11 #188
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63046123

dit was in april 2008 al bekend

bron:http://www.telegraaf.nl

[ Bericht 45% gewijzigd door lipboutje op 08-11-2008 01:18:46 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:15:45 #189
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_63046241
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]

Werkt Peter bij het OM of is hij misdaadjournalist
Oh een journalist kan alles roepen zonder gevolgen

Als het nu weer alleen maar bij woorden blijft verliest hij toch zijn geloofwaardigheid? Ik snap de irritatie bij menigeen wel, echter wordt het gewoon niet es tijd om met keihard bewijs te komen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:48:06 #190
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63046755
Advies van Lipboutje:
Kijk tot aan de reclame en switch dan over op Goochelaars ontmaskerd 2008 rtl 5
daar is misschien wel wat van te leren.
pi_63048407
quote:
JORAN: ’IK HEB HET ALLEMAAL GEBLUFT’

Reactie net als na Natalee-onthulling

door Bert Huisjes

AMSTERDAM, zaterdag
Joran van der Sloot heeft zich tegenover Thaise vrouwen voorgedaan als zakenman. Hij verstrekte hun onder meer valse visitekaartjes, waarop stond dat hij Humphrey heette en dat hij een modellenbureau runde in de Thaise hoofdstad.
Zo wierf hij jonge Thaise vrouwen, met het doel hen te verkopen aan bordelen in ons land. De tv-reportage van Peter R. de Vries van morgen, waarin Joran in Thailand opnieuw in de val loopt van een undercoverteam, kon gisteren rekenen op grote internationale belangstelling. Het nieuwsnetwerk ABC wil deze uitzenden in de VS.

LEVERING
Van der Sloot bood afgelopen dagen nog vijf meisjes aan voor de Nederlandse seksindustrie. Hij stuurde van deze ’beschikbare vrouwen’ foto’s via internet naar het undercoverteam. Hij gaf daarmee een vervolg aan onderhandelingen die een infiltrant met hem voerde. De 21-jarige verdachte van de verdwijning van Natalee Holloway is zelf pas sinds gisteren op de hoogte dat de onderhandelingen zijn vastgelegd met verborgen camera’s. Van der Sloot vroeg daarin 10.000 dollar per meisje, waarna ze voor 300 dollar per maand in bordelen konden werken.
Hij stelt nu dat hij nooit serieus vrouwen heeft willen leveren en beroept zich op ’grootspraak’. „Ik heb niets gedaan! Ik zei maar wat”, liet hij weten. „Ik heb het allemaal gebluft.” Joran reageert daarmee op dezelfde wijze, als toen hij ontdekte dat zijn bekentenis over de dood van Holloway was vastgelegd. „Ik zie dat als een reflex”, zegt De Vries. „In de contacten met onze infiltrant en via internet is hij immers volstrekt duidelijk.”

Justitie in Nederland kan nog niet zeggen of Van der Sloot mogelijk strafbaar heeft gehandeld.
bron
quote:
’Joran is kennelijk in grote geldnood’

Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, zaterdag
„Kennelijk zit mijn cliënt in grote geldnood, daar in Thailand”, zegt Jorans advocaat, mr. Bert de Rooij. „Ik moet de beelden ook afwachten, maar ik kan me voorstellen dat hij met grootspraak heeft geprobeerd geld binnen te hengelen. Mogelijk was hij uit op het verkrijgen van voorschotten. Maar ik weet natuurlijk niet waar hij allemaal mee bezig is.”
De advocaat stelt dat hij met Joran nog geen overleg heeft kunnen voeren. Wel heeft hij met hem gesproken over de naderende uitzending. „Maar toen wist hij nog niet dat hij opnieuw was gefilmd.” Volgens het undercoverteam drong Joran niet aan op voorschotten voor het leveren van jonge meisjes. „Hij heeft eenmalig duizend dollar ontvangen”, aldus De Vries.
Volgens het undercoverteam leeft Joran in Thailand zelfs in behoorlijke welstand, getuige de kapitale villa waar hij in verblijft. Zijn ouders willen niet reageren, liet zijn vader weten. Justitie in Nederland kan nog niet zeggen of Van der Sloot met het aanbieden van de jonge Thaise vrouwen mogelijk opnieuw strafbaar heeft gehandeld. „Als hij het alleen heeft gezegd, is dat vermoedelijk niet voldoende”, zegt Wim de Bruin van het landelijk parket. „Hij zal echt de mensenhandel in gang moeten hebben gezet.” De autoriteiten in Thailand zijn op de hoogte gesteld van de onthulling dat Joran probeerde jonge vrouwen te verkopen. Een arrestatie valt niet uit te sluiten.
bron
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:22:57 #192
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63048460
Iemand de fittie tussen Pater R en Freek de Jonge gezien bij Pauw en Witteman? Was wel weer een leuk stukje televisie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63048863
Ik zou het nog geeneens onzin vinden dat het een dubbelganger is die opgenomen is
Zijn stem lijkt niet op die video (als je het vergelijkt met de vorige, maargoed, dat kan verschillen natuurlijk). En hij ziet er super dik/groot uit vergeleken met de vorige opnamens (maar dat kan ook verschillen).

Ik ben benieuwd...
Love is in the air!
pi_63049844
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:14 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
[..]

bron
Tuurlijk heeft Joran dit weer gebluft.

De Zwarte Cobra is voor veel minder uitgeleverd aan Amerika en moet daar 20 jaar zitten.

Wat had die Freek de Jonge zich trouwens voor lul gezet bij P&W

Een aantal tv-mensen heeft het er gewoon super moeilijk mee dat Peter een Emmy heeft gekregen. En dan zat daar in eens een Freek de Jonge aan tafel die 1 of andere suffe oeuvre prijs gaat krijgen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:22:00 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63051015
Joran is volgens mij niet half bij zijn hoofd, leeft in een volstrekte fantasiewereld (waarschijnlijk vrij permanent zo stoned als een garnaal), droomt van een bestaan als grote boef en heeft een grotere bek dan goed voor hem is. Loopt in zeven sloten tegelijk en wordt zijn hele leven al door pappie uit de sores gehaald. Kutjoch dus, maar geen partij voor De Vries, als je het mij vraagt. Maar goed, hij kijkt wel uit voor de Grote Jongens natuurlijk. Straks willen ze geen vriendjes meer met hem zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63051055
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Joran is volgens mij niet half bij zijn hoofd, leeft in een volstrekte fantasiewereld (waarschijnlijk vrij permanent zo stoned als een garnaal), droomt van een bestaan als grote boef en heeft een grotere bek dan goed voor hem is. Loopt in zeven sloten tegelijk en wordt zijn hele leven al door pappie uit de sores gehaald. Kutjoch dus, maar geen partij voor De Vries, als je het mij vraagt. Maar goed, hij kijkt wel uit voor de Grote Jongens natuurlijk. Straks willen ze geen vriendjes meer met hem zijn.
Joran is een vrij gevaarlijke jongen, want hij wilde de Vries laten vermoorden.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:25:49 #197
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_63051074
ik snap echt niet dat zo'n Joran niet voor een knokploegje kan zorgen om die Peter R de Vries een en ander duidelijk te maken over zijn stalkgedrag. Waarom denkt die b-artiest dat hij telkens voor eigen rechtertje kan spelen?
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_63051111
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:25 schreef Stephe het volgende:
ik snap echt niet dat zo'n Joran niet voor een knokploegje kan zorgen om die Peter R de Vries
Ik snap echt niet dat Joran eerst een meisje in zee dumpt en vervolgens in de gewetenloze vrouwenhandel gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 november 2008 @ 12:31:47 #199
163650 Greys
pi_63051186
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
Iemand de fittie tussen Pater R en Freek de Jonge gezien bij Pauw en Witteman? Was wel weer een leuk stukje televisie
Ik zat met kromme tenen en vond het tegelijkertijd erg vermakelijk. Eerst leek het er op of Freek de Jonge hem (Peter) volledig neersabelde, maar Peter kwam leuk terug en liet zich niet zomaar in de hoek zetten. Nou kan je vinden van Peter R wat je wilt, maar ik vond dat Freek de Jonge echt onzinnig tegen hem tekeer ging. Het leek wel een jaloers kind omdat hij maar doorjankte over de award van Peter en 'dat hij over lijken gaat'. De moeder van Natalee was anders maar wat blij met Peter. Maar leuk stukje tv inderdaad! Vooral toen Freek zei dat hij nu voor de vierde keer gast was in het programma en dat hij ALTIJD met een gast overhoop kwam te liggen. En dat Jeroen Pauw toen zei 'Goh, en aan wie zou dát nou liggen?!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63051232
Beetje jammer. Peter Air Teh Freeze durft niet meer achter de echte criminelen aan te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')