Je hebt gelijk, behalve over ons falende rechtsysteem. Hij heeft in Nederland geen (bekend) strafbaar feit gepleegd en op Aruba was er gewoonweg niet genoeg bewijs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Qebbel het volgende:
Wat een trieste reacties hier. Zeker jaloers op 'Pieder AR' en zijn salaris? Ja en ik snap ook heus wel dat Joran niet de enige pervert is die dit soort praktijken verricht, maar dat is al erg genoeg! GELUKKIG komt dit nu eens in de aandacht! Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het ze geen reet boeit dat deze moordenaar nu leeft als koning over de rug van onschuldige, lieve, zielige, zeeer jonge meisjes! Echt![]()
En dat deze gast niet allang zit te brommen ergens, komt door ons falende rechtsysteem, waarin daders meer bescherming genieten dan slachtoffers!
Maar met jullie instelling; "Ach, t gebeurt anders toch wel elders, dus laat hem lekker daar z'n gang gaan", komen we er wel in Nederland! Laten we dit motto vooral vasthouden en toepassen op alle criminele activiteiten en overlasten!![]()
Verder chappeau voor de Vries, dat hij als pitbull achter Joran aan zit! Hopelijk knikkeren ze hem lekker in Thailand in de cel. Dit vieze, smerige mannetje verdient het niet om ook nog maar 1 keer te glimlachen in zijn leven!![]()
En dat hij onder invloed wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk zal Joran wel zeggen dat hij "alles al doorhad" en gewoon "het spelletje meespeelde"
Met Joran kan je alle kanten op, dus hoe ongeloofwaardiger het verhaal, hoe groter de kans dat Joran er wat mee te maken heeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef Toeps het volgende:
Iets aan dit alles is zo ongeloofwaardig... Kweenie wat, maar er klopt gewoon iets niet.
Daar weten ze in Thailand wel raad mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef Toeps het volgende:
Maar Joran liegt altijd toch?
Ja, dat is waar. Maar toch is het scheef in mijn ogen. En ik ben gewoon van mening dat er ernstige fouten zijn gemaakt op aruba. Maargoed, daar heeft NL en ons rechtsysteem hier niks mee te maken. Maar ik ga gewoon over mijn nek van die smerige Joran. Ik dacht dat we van hem af waren, maar nu dit weer!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, behalve over ons falende rechtsysteem. Hij heeft in Nederland geen (bekend) strafbaar feit gepleegd en op Aruba was er gewoonweg niet genoeg bewijs.
Als hij daar nu nog zit, zit hij achter tralies. Of hij is net als die drugsdealende zoon van Gretta Duisenberg ontsnapt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:51 schreef schatje het volgende:
Ik vraag me af of ie nog in dat land is.
Hij zat toch gister nog op MSN, wetende van de opkomende uitzending?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als hij daar nu nog zit, zit hij achter tralies. Of hij is net als die drugsdealende zoon van Gretta Duisenberg ontsnapt.
Het zal me niks verbazen dat die moeder niks te verwijten valt, want zij was ook niet op Aruba tijdens de verdwijning van Holloway, het kan dus net zo goed alleen een complot zijn van de 'midlife crise' vader en zoon.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef schatje het volgende:
Ik hoor die moeder van Joran nog zeggen, het is zo'n keurige jongen.
Oh?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij zat toch gister nog op MSN, wetende van de opkomende uitzending?
In Thailand wil je niet zitten, dan kan je beter in Spanje los gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Angeliquetje het volgende:
En dan niet te vergeten die dikke blow in z`n mond.
Ergens ben ik jaloers op het leven van die jongen... Heerlijk crossen op een motor in een mooie omgeving, mooi weer met een dikke blow in je mond...
Dat is dan ook wel het enige.
quote:
quote:De operatie liep zelfs nog tot gistermiddag door. Terwijl Joran van der Sloot dacht dat hij via internet chatte met zijn zakenpartner, deed hij dat in feite met De Vries. De argeloze Van der Sloot kondigde toen aan dat hij 'het eventjes rustig aan' zal doen tot na een aangekondigde aflevering over hem. Daarna kunnen de zaken doorgaan.
Hopelijk gaan ze hem met camera's ook even opzoeken, als hij achter de tralies daar zitquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In Thailand wil je niet zitten, dan kan je beter in Spanje los gaan.
Ja, stond in een ander artikel. Hij zat de MSN'en met Peter R. de Vries (dat wist hij echter niet). In dat gesprek zei hij dat hij het even wat "rustiger aan ging doen", om daarna weer full-speed verder te gaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij zat toch gister nog op MSN, wetende van de opkomende uitzending?
Dat is gistermiddag.quote:
Dat zeggen moeders van psychopaten wel vaker... en wmb valt Joran in die categorie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef schatje het volgende:
Ik hoor die moeder van Joran nog zeggen, het is zo'n keurige jongen.
Zonder snor lijkt ie net op die mislukte tuinhomo van RTL4quote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk je dat dat hem nu echt boeit?
Nee, voor Peter valt hier weer een flinke smak geld aan te verdienen, en aandacht vanuit de VS. Met zijn gebleekte prodent-smile.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als hij daar nu nog zit, zit hij achter tralies. Of hij is net als die drugsdealende zoon van Gretta Duisenberg ontsnapt.
Die zoon van Gretta had destijds een drugshandel in Thailand opgezet (hoe gek kan je wezen, dat heeft hij niet van een vreemdequote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die zoon van Gretta had destijds een drugshandel in Thailand opgezet (hoe gek kan je wezen, dat heeft hij niet van een vreemde)
Die jongen heeft toch internet? Elke grote Nederlandse nieuwssite heeft hier al melding gemaakt en hij zal ook wle zat vrienden op MSN hebben..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:42 schreef msnk het volgende:
Dan rest mij de vraag, als hij inderdaad Thailand weer uit is, wie heeft hem getipt? Pieter AR heeft dit vandaag toch pas bekend gemaakt? Of tipt ie Joran ook in?
Precies. Peter moet met bewijs komen van een deal waarbij de prostituee echt verkocht word en naar Nederland gestuurd. Die jongen is niet pluis, maar volgens mij ook een enorme opschepper.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Jeff89 het volgende:
Tis een raar mannetje, maar toch krijg ik het gevoel dat hij gewoon de neiging krijgt grote verhalen te vertellen zodra er oudere, vermeend criminele mannen om hem heen zijn...
Iedere keer lijken er onwaarschijnlijker verhalen uit zn porem te komen, en die Peter Rat de Vries slaat daar natuurlijk maar wat graag een slaatje uit
Zeker sinds hij zich zo voor lul heeft laten zetten, niet alleen door zijn aanhoudende "Joran is schuldig, ik sluit die jongen wel eventjes op, kijk maar" maar ook door zn aanstellerige gedrag na dat glas wijn.
En dat die mafkees dan ook nog om de haverklap moet benadrukken dat die Joran toch zo'n gemene knul, psychopaat en koele berekenende killert isZette Cor van Hout lekkerdere koffie ofzo?
[..]
Die jongen heeft toch internet? Elke grote Nederlandse nieuwssite heeft hier al melding gemaakt en hij zal ook wle zat vrienden op MSN hebben..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:44 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Precies. Peter moet met bewijs komen van een deal waarbij de prostituee echt verkocht word en naar Nederland gestuurd. Die jongen is niet pluis, maar volgens mij ook een enorme opschepper.
Werkt Peter bij het OM of is hij misdaadjournalistquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef Klummie het volgende:
als de vries weer zonder bewijzen die ook in een rechtbank stand zouden houden, komt die inmiddels ook mijn strot uit.
Goed punt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Werkt Peter bij het OM of is hij misdaadjournalist
Owja, en vrouwen verhandelen om ze in de prostitutie te dwingen is normaal! Laf hoor Peter, dat je daar iets tegen doet!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die Peter, z'n persoonlijke vete op zo'n laffe manier uitvechten.
Ohw, laat eens bewijzen zien dat dat echt zo is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owja, en vrouwen verhandelen om ze in de prostitutie te dwingen is normaal! Laf hoor Peter, dat je daar iets tegen doet!
Kijk zondag maar naar Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ohw, laat eens bewijzen zien dat dat echt zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |