woooow echtquote:Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga hem ook maar eens lezen
Runxquote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.refdag.nl/arti(...)an+niet+blijven.html
Het is toch triestmoet niet gekker worden met die kinderen
Ja dat had ik vroeger echt niet hoeven doen hoor. Mijn moeder deed me nooit wat maar als ik zomaar brutaal was kon ik toch wel een lel verwachten. Zouden ze nu ook moeten doen met die blagen, maar ja dat mag niet meer he, is gelijk kindermishandeling als je je kind een lel geeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
en brutaal , niet normaal meer wat een kind van 12 allemaal kan uitkramen
ik skip de taart en ga direct aan het bierquote:Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie, doe je goed!!!!!
* Droxz.nl zet taart en bier neer!
OMGquote:
idd , maar ook tegen leraren , ik maak wel eens grapjes met leraren etc , maar hoe sommige mensen zo brutaal tegen ze kunnen zijn kan ik met de kop niet bij , je zit daar toch niet voor die leraar maar voor je zelf.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroeger echt niet hoeven doen hoor. Mijn moeder deed me nooit wat maar als ik zomaar brutaal was kon ik toch wel een lel verwachten. Zouden ze nu ook moeten doen met die blagen, maar ja dat mag niet meer he, is gelijk kindermishandeling als je je kind een lel geeft.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGjij kan nooit normaal doen he
jahquote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
idd , maar ook tegen leraren , ik maak wel eens grapjes met leraren etc , maar hoe sommige mensen zo brutaal tegen ze kunnen zijn kan ik met de kop niet bij , je zit daar toch niet voor die leraar maar voor je zelf.
en taalgebruik , van die kleine turkjes van een jaar of 9 a 10 al met kanker schelden en naar vrouwen al zitten fluiten en dingen roepen , echt te triest
ja je kan hem ook niet in een dag lezen héquote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
Ik zal die bio zo ook maar eens gaan lezen. Wist al wat van Runx... Maar heb toen niet alles gelezen
Stomme lul ik schiet in de lach... Altijd handig in een volle busquote:
Grtzquote:Op woensdag 5 november 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
http://alternative.blog.n(...)-no-time-uitverkocht
WOEHOEEE maar ik ben er wel bij bij het extra concert op 22 januari![]()
![]()
![]()
Ik ben al zo lang weg van deze band..ben helemaal blij![]()
![]()
pssttt... dat wordt meestal per nacht berekendquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je kan hem ook niet in een dag lezen héje moet er echt voor gaan zitten , en paar dagen vrij nemen , of een reservering maken in mijn schapenstal hotel met ***** sterren
100 euro per dag
yup Oasis is goedquote:Op woensdag 5 november 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
http://alternative.blog.n(...)-no-time-uitverkocht
WOEHOEEE maar ik ben er wel bij bij het extra concert op 22 januari![]()
![]()
![]()
Ik ben al zo lang weg van deze band..ben helemaal blij![]()
![]()
Neej heb ze zelf gekocht zaterdagochtend..was een drama, maar ik heb zequote:
Oppassen hè... Sla zo het licht uit je ogen!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je kan hem ook niet in een dag lezen héje moet er echt voor gaan zitten , en paar dagen vrij nemen , of een reservering maken in mijn schapenstal hotel met ***** sterren
100 euro per dag
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |