Krijgt je achterruit ook meer salaris?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
Woppakee, bespreking klaar
+ voorruit met salaris
+ nieuwe lease auto
Ze vonden plan van aanpak zelfs zo goed dat het voortaan als template binnen bedrijf wordt gebruikt
ik moest lachenquote:
Blij toe dat mijn vriendin zelf bakken met geld binnentrektquote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi zo..gefeliciteerd![]()
![]()
Mijn vriend gaat er vanaf deze maand ook goed op vooruit...mogen jullie raden waar zijn eerstkomende salaris naar toe gaatSHOPPEN!!
Wat denk je dat ik zaterdag ga doenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijgt je achterruit ook meer salaris?
Goed gedaan jochie!daar moet op gedronken worden!
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blij toe dat mijn vriendin zelf bakken met geld binnentrektdat geshop de hele tijd
congrats mate!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
+ voorruit met salaris
+ nieuwe lease auto
Ze vonden plan van aanpak zelfs zo goed dat het voortaan als template binnen bedrijf wordt gebruikt
En dat moet dan van zijn salaris?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ach valt best mee, maar ik moet toch een nieuwe wintercollectie aanschaffen..ben er vorige maand mee begonnen
niet allesquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
niet alleseerlijk zullen we alles delen
shoppen is best leuk hoarquote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blij toe dat mijn vriendin zelf bakken met geld binnentrektdat geshop de hele tijd
Is ook welquote:
wat triest zeg , in plaats van dat meisje thuis moet blijven schop die kut kinderen die haar pesten er dan afquote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.refdag.nl/arti(...)an+niet+blijven.html
Het is toch triestmoet niet gekker worden met die kinderen
Ik heb je bio in het begin eens helemaal doorgenomen (WTF, dat ding is lang man!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan , ik kon bijvoorbeeld 7 jaar gelden mijn rijbewijs halen maar op eens ging het mis , en toen moest ik met spoed geopereerd worden , toen ben ik ook veel gezichtsveld en zicht verloren gegaan , het kuste vind ik weet hoed het is om redelijk goed te kunnen zien (niet zoals jullie maar wel beter dan dit) en dat het in een keer niet kan is erg raar , je bent overal en van alles afhankelijk , nu haalt bijvoorbeeld thomas(madskillz) mij op wat erg lief van hem is , normaal ben ik altijd van openbaar vervoer afhankelijk .
als je verder wil weten oorzaken blabal , staat allemaal op me biomijn bio is niet voor niks zo lang
pestenaarquote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is ook welprobeerde alleen Debs een beetje te pesten
Ik ben nooit lief, ben een geboren droogkloot volgens iedereenquote:
Kinderen zijn gewoon keihardquote:Op woensdag 5 november 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
wat triest zeg , in plaats van dat meisje thuis moet blijven schop die kut kinderen die haar pesten er dan af
ik ga hem ook maar eens lezenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb je bio in het begin eens helemaal doorgenomen (WTF, dat ding is lang man!)
Zo nog maar een keertje lezenWel relaxt dat je nu idd iemand hebt die je toch een hoop zorgen kan wegnemen door je op te halen! Hulde voor Thomas!
idd zo zijn er wel meer mensenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb je bio in het begin eens helemaal doorgenomen (WTF, dat ding is lang man!)
Zo nog maar een keertje lezenWel relaxt dat je nu idd iemand hebt die je toch een hoop zorgen kan wegnemen door je op te halen! Hulde voor Thomas!
Toppie, doe je goed!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
+ voorruit met salaris
+ nieuwe lease auto
en brutaal , niet normaal meer wat een kind van 12 allemaal kan uitkramenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |