Nee hoor, met mijn zicht is niets mis.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
en je klacht is dus dat je een bril moet
Ik dacht dat de gemeente het zo kloterig had neergezet, dus later teruggekomen en foto's gemaakt voor de verzekering.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Wel props voor je uitgebreide foto reportage. Daar kan zelfs Afcajos of Chris2k nog wat van leren!
Zijn de snelste manier van vervoer door A'dam ja.quote:
je komt de brug af en ziet niets (je rijdt, je zit niet op je puisterige reet achter fok naar een foto te turen), je kijkt naar het straatje rechts omdat er een auto aankomt.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:30 schreef Cornelis83 het volgende:
kon je niet gewoon zeggen dat je tegen een hek aangejaagd was? Moet dat weer op zo'n kakkerige manier beschreven worden?
En overigens zag ik dat hek al vanaf foto 3, is toch wel een metertje of 10-20. Genoeg remafstand voor een scooter dacht ik zo. Maar ja, als je niet voor je blijft kijken, zoals je het in semi-geheimtaal hebt geschreven, dan had je op zijn minst een poging kunnen doen om naar rechts uit te kunnen wijken..
oftewel: eigen schuld, dikke bult.
Nou moe.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
zal je nog 's beterschap wensen, mogen er morgen ook maar veel hekjes staan
Dat geldt bij de wegversmalling, niet daarvoor, strontreet.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:35 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
en er staat 30 dus geen 50, aan de regels houden snotneus
Als je niet zo hard had gescooterd, had je sneller kunnen reageren op het moment dat je dat hek wel zag.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat geldt bij de wegversmalling, niet daarvoor, strontreet.
Als ik dat bord had gezien voor die tijd, dan had ik dat hek ook wel gezien.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:38 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
maar je reed wel anders met 50 daar in, je had dus al het gas los moeten laten SNOTNEUS
Die foto's (dit zijn er een paar) heb ik genomen voor de verzekering e.d. (zoals ik al had gezegd overigens, maar goed... meer dan 10 lettergrepen is natuurlijk ook maar bedoeld voor een select clubje op Fok)quote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef geertn het volgende:
dus je bedacht ter plekke al dat je er later een topic over zou openen op fok en nam meteen foto's?!
neuh, hij is er tegenaan gereden om een topic te openen, die foto's waren eerder al genomenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef geertn het volgende:
dus je bedacht ter plekke al dat je er later een topic over zou openen op fok en nam meteen foto's?!
* Pappie_Culo voelt zich hemmol begrepenquote:Op maandag 10 november 2008 13:30 schreef Manono het volgende:
Najaa dat lolltje had veel erger kunnen aflopen, levensgevaarlijk
Snap dat je dat ding niet zag, obstakels over de weg moeten niet voor niets altijd door reflectiemateriaal zichtbaar zijn, ook overdag.
Ik dacht eerst, dat dit een gewoon reply was, dan had je misschien wat bijval gehad. Nu ben je dus gewoon een klaagbaak baggerpauper die een nekschot verdient.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat het om een fietsend iemand ging, dan had je wel medelijden gekregen. Nu ben je gewoon een scooterpauper die veel meer pijn verdient.
+/- 50 is niet de max. snelheid van een brommert binnen de bebouwde kom.....quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als ik dat bord had gezien voor die tijd, dan had ik dat hek ook wel gezien.
Mijn verantwoording is me te houden aan de maximum snelheid. Voor zover ik weet word ik niet geacht daarbij rekening te houden met rasterhekwerken welke in het donker dwars over de weg staan.
Had ik zachter kunnen rijden? Ja. Maar dan zou ik voortaan altijd 30 moeten rijden.
Maar wellicht heb je een punt hoor. Ik ben er zelf hard over aan het denken, maar nog geen duidelijk antwoord. Wel vind ik dit meer de verantwoordelijkheid van de persoon die het hek daar in het donker heeft neergezet dan van mezelf... Als ik mezelf nogmaals vrij mag pleiten
Nee, 47 met correctie, toch?quote:Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
+/- 50 is niet de max. snelheid van een brommert binnen de bebouwde kom.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |