Het hoeft niet echt een heel klein zakcameraatje te zijn. dan gebruik ik die oude wel. Een grotere camera zou ik in me rugzak meenemen. Als ik een serieuze camera mee zou nemen, zou ik wel er voor zorgen dat ik dan de spullen bij me heb om hem in te stoppen.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
Wil je een Compacte Camera of een DSLR (Digitale SpiegelReflex)?
Hmmm die hebben maar 3fps... is beetje te langzaam want dat heeft me huidige camera ookquote:Op donderdag 6 november 2008 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Voor de snelheid ben je geloof ik vaak beperkt door de schrijfsnelheid van camera of sd kaart.
Maar de D70 is wel cheap geloof ik tegenwoordig.
Kheb zelf veel met D80 geschoten en is heerlijk alleen bevriest de motor soms!
Indrukwekkende specsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef Komakie het volgende:
Zo 1 klinkt wel aardig:
http://www.digicamshop.nl/product/58811/casio-exilim-ex-fh20.html
Staat toevallig ook bij over een sprong van een skier dus dat helpt.
Alleen ben ik niet zo zeker van de kwaliteit van Casio als fotocamera merk.
Nee je kan er als je met de liften een beetje slim neemt zowat naar toe boarden. Je moet alleen ergens een stukje omhoog lopen.quote:
18x is zeker veelquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef FlowDesign het volgende:
Geen DSLR, maar wel 8.1MP, 7 foto's per seconde en 18x optische zoom en vanaf ¤299![]()
http://www2.panasonic.com(...)000005702#tabsection
Geen id.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Indrukwekkende specsMaar de lens, is die ook van Casio? Daar zou ik dan m'n twijfels bij hebben.
Niet zozeer uitdrogen maar meer dat ik gewoon dorst krijg en ik heb gewoon liever altijd wat te drinken bij me, want ik heb echt een hekel aan een droge mond. En zo´n camelbag past inprincipe perfect in die tas en het is redelijk lowprofile (je heb geen bult van een flesje ofzo) en zal bij vallen veiliger zijn (denk ik).quote:Op woensdag 5 november 2008 23:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Drink je omdat je uitdroogt of droogt je uit omdat je te veel drinkt?
Bij snowboarden zul je bijna nooit uitdrogen. Dan moet je wel hele gekke dingen gaan doen. Vaak als je een camelbag mee hebt drink je alleen maar omdat het er is. Bij echt serieuze hickes is het prima maar voor gewoon boarden is het niet echt zinvol en is het meer een gevoel dat je wat drinkt dan dat je uitdroogt zonder te drinken.
Ik heb nog nooit gehad dat ik ernstige dorst kreeg op de piste, zover ik mij kan herinnerne.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Niet zozeer uitdrogen maar meer dat ik gewoon dorst krijg en ik heb gewoon liever altijd wat te drinken bij me, want ik heb echt een hekel aan een droge mond. En zo´n camelbag past inprincipe perfect in die tas en het is redelijk lowprofile (je heb geen bult van een flesje ofzo) en zal bij vallen veiliger zijn (denk ik).
En dat gevaarlijk tja persoonlijk zou ik er alleen maar water in doen, weet nou niet of dat nou zo snel gevaarlijk zal zijn?
Ik zal die tas ook wel niet altijd bij me hebben want zonder is ook wel vrijer bewegen, maar soms kan het ook gewoon handig om hem samen met een paar mensen te gebruiken en dat je gewoon afwissel per dag.
Grappig genoeg kan water ook bedervenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Niet zozeer uitdrogen maar meer dat ik gewoon dorst krijg en ik heb gewoon liever altijd wat te drinken bij me, want ik heb echt een hekel aan een droge mond. En zo´n camelbag past inprincipe perfect in die tas en het is redelijk lowprofile (je heb geen bult van een flesje ofzo) en zal bij vallen veiliger zijn (denk ik).
En dat gevaarlijk tja persoonlijk zou ik er alleen maar water in doen, weet nou niet of dat nou zo snel gevaarlijk zal zijn?
Ik zal die tas ook wel niet altijd bij me hebben want zonder is ook wel vrijer bewegen, maar soms kan het ook gewoon handig om hem samen met een paar mensen te gebruiken en dat je gewoon afwissel per dag.
Ga ik ff doen ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
Op basis van specs vind ik die Casio wel erg gaaf hoor![]()
![]()
Ik zou gewoon even wat reviews doorspitten.
Denk dat dit ongeveer meest uitgebreide review van deze camera op het net isquote:
Haha je moet idd niet vallen nee, opzich heb je ook wel een punt en zon flesje kost ook minder dan zo'n camelbag en dat geld kan ik altijd voor wat anders gebruikenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Grappig genoeg kan water ook bederven
Op zich wat die bult bedreft. Ik heb het over een halve literflesje. Dat is toch niet zo groot?
Wat vallen betreft.... tja ik zie er het probleem niet zo van. En je moet gewoon niet vallen
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
ik prop als ik echt dorst heb gewoon sneeuw in me bek, is immers ook water.
Gewoon opassen dat het niet geel is.
En anders van die pullen melk naar binnen werken!
Alleen kost het je lichaam meer energie om om te zetten naar water dan gewoon drinkwater, heb ik weleens gehoord. Dus per saldo ga je er op achteruit.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
ik prop als ik echt dorst heb gewoon sneeuw in me bek, is immers ook water.
Gewoon opassen dat het niet geel is.
En anders van die pullen melk naar binnen werken!
wtfquote:Op donderdag 6 november 2008 17:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Denk dat dit ongeveer meest uitgebreide review van deze camera op het net is![]()
http://www.imaging-resource.com/PRODS/FH20/FH20A.HTM
Ik geloof dat sneeuw niet zo goed voor je is. Ik dacht iets met afvalstoffen ofzo maar weet het niet helemaal precies.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
ik denk dat dat het geval is als je een week in de sneeuw vast zit.
Als ik een beetje sneeuw in me bek druk smelt het vanzelf omdat ik toch gloeiend heet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |