Netjes dat je het voor zo weinig hebt weten te krijgen. Dat iig wel. De meeste jassen die ik heb gezien, waren zelf al rond of ruim over de 200 euro. Ff naar Amsterdam en Utecht geweest om jassen te checken, maar is echt weer bedroevend hoe weinig grote maten er verkocht worden. Bijna geen XL te bekennen. Dus ik denk dat ik dat online moet kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja he
Ben net terug uit Dusseldorf. Eerst naar de karstadt geweest maar daar kon ik alleen relaxte gloves vinden. Level Star glove voor 70. Toen kwam ik langs een oxbow winkeltje en daar heb ik een broek gevonden voor 130, een super toffe jas voor 90 (was van vorig jaar) en goggles voor 70. Geslaagd dus zeker, en zeker niet duur!
gear nog wel heel?quote:Op zondag 9 november 2008 20:00 schreef LaZZ_NL het volgende:
Vorige week nieuwe gear gekocht en donderdag gaan proberen.... Ging geweldig, board etc overtrof mijn verwachtingen.. Na 2 uurtjes de piste afknallen funpark in, bij de eerste beste groene box glij ik aan het eind aan de zijkant eraf en val vrij rustig voorover maar kom heel ongelukkig terecht, resutaat ->onderarm beide botten gebroken en nog een open fractuur ook
Vrijdag onder narcose geopereerd en inmiddels 2 platen en 13 schroeven rijker
Of ik met kerst nu kan gaan boarden is nog maar de vraag..
Dat klinkt wel naar.quote:Op zondag 9 november 2008 20:00 schreef LaZZ_NL het volgende:
Vorige week nieuwe gear gekocht en donderdag gaan proberen.... Ging geweldig, board etc overtrof mijn verwachtingen.. Na 2 uurtjes de piste afknallen funpark in, bij de eerste beste groene box glij ik aan het eind aan de zijkant eraf en val vrij rustig voorover maar kom heel ongelukkig terecht, resutaat ->onderarm beide botten gebroken en nog een open fractuur ook
fuck hey, dat is wel echt kut.quote:Op zondag 9 november 2008 20:00 schreef LaZZ_NL het volgende:
Nee die is ook onder narcose geopereerdquote:
Oh.quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Joh, je noemt alleen prijzen, wat hebben we daaraan.
Moet ik ze aan trekken dan? Of neerleggen?:Pquote:
Aj, maar das geen open botbreuk tochquote:Op zondag 9 november 2008 21:01 schreef LaZZ_NL het volgende:
heb alleen deze pic...
[ afbeelding ]
Kon niet meteen geopereerd worden omdat ik daarvoor nog gegeten had.. Gear is nog heel, viel niet hard gewoon heel ongelukkig..
Volgens mij klopt die aaname wel redelijk, als je ze soms in boardfilms zie crashen en dat ze daarna rustig verder gaan zonder iets gebroken te hebbenquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef Schuifpui het volgende:
Valt me wel op: Volgens mij is het hoe minder snelheid hoe meer pijn je val doet. Of ben ik te weinig op écht hoge snelheid gevallen?
Maar als je een 3 dubbele salto zo door de poeier maakt, wat je ze vaak ziet doen, is de ondergrond zoveel zachter dan in een skihal.quote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die aaname wel redelijk, als je ze soms in boardfilms zie crashen en dat ze daarna rustig verder gaan zonder iets gebroken te hebben. En mensen die met van die ongelukkige valpartijen allemaal dingen breken
.
Ah ok, balen man. Het lijkt me zo naar, een open botbreuk. Sterkte iig.quote:Op zondag 9 november 2008 21:37 schreef LaZZ_NL het volgende:
Denk van de andere kant dan he... Bloedde als een gek iig.. Maar zag ik pas in het ziekenhuis toen mn jas uit ging.. Wat overigens rete veel pijn deed maar is wel gespaard gebleven..
Als je snel gaat heb je meestal een bepaalde manier waarop je valt. Daar weet je op hoe je hem moet opvangen. Maar als je heel flauw achterover valt weet je neit precies wat je moet doen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:11 schreef Komakie het volgende:
Ligt er maar aan hoe je terecht komt.
Daarnaast gaan veel mensen onhandig onderuit als ze nog niet zo heel erg ervaren zijn. Dus vallen is nog niet zo heel geweldig ontwikkeld zeg maar.
Aan de andere kant verwacht je dan ook meestal niet dat je onderuit gaat en dus onhandige actie als gevolg. Kan gebeuren natuurlijk. Wel beetje jammer.
Maar die foto is serieuze shit. Dat je het voor elkaar krijgt bij gewoon een "makkelijk" valletje.
Ik denk dat een gewone val (op de piste dus zonder bomen enzo) misschien wel minder erg is op hogere snelheid dan wanneer je heel langzaam gaat.
Edge pakken is altijd kut. Heb er ook soms nog last van. Dit is namelijk pas mijn 4e jaar. Heb 3x 2 weken +1 week met school ervaringl. Niet superveel maar heb daarvoor nog wel 22 weken skiervaring.quote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Rafiki het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe je zeg maar valt. Als je op volle snelheid ff een edge pakt, is dat ook geen pretje. Hoewel dat vooral gebeurd met mensen die niet zo heel ervaren zijn.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat de laatste keer is dat ik met hele lage snelheid onderuit ging, ik denk dat dat ook vooral iets voor onervaren mensen en dan landen op je polsen ofzo. De laatse paar keer dat ik onderuit ging van een rail of box kan ik me echter wel herinneren... ;![]()
Trouwens ik heb ook een bord in de bestelling staan bij hot-zone. Ik heb vrijdag dat geld overgemaakt. Hebben jullie daar al wat van gehoord? Ten minste wat is de verwachting.
O en Lazz ik hoop dat het herstel snel gaat. Sterkte
Over het algemeen heb je dan niet meer de tijd of het besef om echt te reageren. Dan val je gewoon.quote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Als je snel gaat heb je meestal een bepaalde manier waarop je valt. Daar weet je op hoe je hem moet opvangen. Maar als je heel flauw achterover valt weet je neit precies wat je moet doen.
Als het goed is vrijdag binnen gekomen maar nog niets gehoord.quote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Rafiki het volgende:
Trouwens ik heb ook een bord in de bestelling staan bij hot-zone. Ik heb vrijdag dat geld overgemaakt. Hebben jullie daar al wat van gehoord? Ten minste wat is de verwachting.
Damn. Sterkte dude. Hoop voor je dat je met de kerst weer op je plank staatquote:Op zondag 9 november 2008 21:01 schreef LaZZ_NL het volgende:
heb alleen deze pic...
[ afbeelding ]
Kon niet meteen geopereerd worden omdat ik daarvoor nog gegeten had.. Gear is nog heel, viel niet hard gewoon heel ongelukkig..
Ze zullen nu wel bezig zijn om de planken weg te sturen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als het goed is vrijdag binnen gekomen maar nog niets gehoord.
Ik ga er vanuit dat Basje morgen wel weer een mailtje stuurt
Het is vaak na 6 weken goed genoeg geheeld om weer heel langzaam dingen te gaan doen, het is natuurlijk dan nog gevoelig en niet sterk.quote:Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef Komakie het volgende:
Ik ben trouwens bang dat die wintersport in december niet gaat lukken. Tenminste, ik heb niet veel verstand van dat soort dingen maar het lijkt mij dat dit langer gaat duren dan een week of 6
Ik heb wat Bataleon soft goods gehad. zal ff foto's maken vanmiddag. Kan misschien nog wel wat bestellen voor je.quote:Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is vaak na 6 weken goed genoeg geheeld om weer heel langzaam dingen te gaan doen, het is natuurlijk dan nog gevoelig en niet sterk.
Je kan best op wintersport, maar dan moet je alleen maar gaan piste glijden.
En natuurlijk loop je de kans dat je weer raar valt, maar dat loop je altijd![]()
Maar overleg natuurlijk ff met je huisarts of dergelijke.
Als je met je huisarts gaat overleggen weet je zeker dat je niet mag. Die zijn altijd wel voorzichtig.quote:Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is vaak na 6 weken goed genoeg geheeld om weer heel langzaam dingen te gaan doen, het is natuurlijk dan nog gevoelig en niet sterk.
Je kan best op wintersport, maar dan moet je alleen maar gaan piste glijden.
En natuurlijk loop je de kans dat je weer raar valt, maar dat loop je altijd![]()
Maar overleg natuurlijk ff met je huisarts of dergelijke.
Het zou wel mooi zijnquote:Op maandag 10 november 2008 10:39 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel bezig zijn om de planken weg te sturen.
Denk eind van de middag, begin morgen een mailtje krijgen voor de track and trace ding codes
Mja dat kan idd ook. Maar ja.... die tv meenemen is best wel ene heel werk. Meer iig dan ff een pc schermpje.quote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef FlowDesign het volgende:
PC op TV aansluiten is makkelijker dan Wii op PC-scherm
Op de Hintertux gaat de temperatuur ook al lekker dalenquote:Op maandag 10 november 2008 12:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Er komt een mooi pakkie sneeuw op weg naar Soelden en de vorstgrens gaat ook richting de 1200 meter![]()
http://www.soelden.com/ma(...)rvorschau/index.html
Ik heb geen gips gehad voor mijn breuk. Paar schroefjes erin en hij deed het direct weer.quote:Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef FlowDesign het volgende:
Collega had een breuk in z'n pols en ellepijp en loopt nu al 11 weken in het gips en is er voorlopig ook nog niet klaar meeMaar direct opereren kan veel tijd schelen
http://www.versesneeuw.com/?p=310quote:Op maandag 10 november 2008 12:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Er komt een mooi pakkie sneeuw op weg naar Soelden en de vorstgrens gaat ook richting de 1200 meter![]()
http://www.soelden.com/ma(...)rvorschau/index.html
Voornamelijk Oostenrijk. Zul je zien, is mijn gebied volgende week nog steeds bruin.quote:Op maandag 10 november 2008 14:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://www.versesneeuw.com/?p=310
Het gaat vanaf morgen weer dumpen in de regio St. Moritz/Simplonpas/Andermatt en de meeste delen van de Zuidalpen.Maar de Noordalpen gaan ook eindelijk wat fatsoenlijke sneeuw krijgen
Ik bijna altijd jas met trui + shirt.quote:Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb eigenlijk sowieso altijd een snowjacket aan en daaronder draag ik afhankelijk van het weer alleen een T-shirt of een T-shirt en een (dikke) trui.
Dear bas,quote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn
ik wil misschien nog een weekendje deze maand om ff te kijken in wat voor huisje en kamer we terecht gaan komen in oostenrijk. Natuurlijk wil ik wel ff boarden. Kan ik hem mooi ff uitproberen
Mooiquote:Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dear bas,
I just wanted to let you know that we finally received the lip tech boardstoday!
We packed and shipped yours out by today so it will be with you the nextcouple days!
Thank you so much for your patience and I hope you will like what you get! Wish you a great season!
Take care
tina
I'm in love with Tina en helemaal met lip tech.
Ah das kut, heb ik vorig jaar ook gehad.. Toen ik er na 2 en halve week nog last van had maar eens naar de huisarts gegaan met de vrees dat het gebroken was ofzo, maar die vertelde me dat het overbelaste pezen waren. Nog niet gescheurd dus, en heeft in totaal zo'n 5-6 weken geduurd voordat ik het niet meer voeldequote:Op zaterdag 8 november 2008 13:06 schreef marinos.. het volgende:
Heb ik weer....
Donderdags nieuwe gear gekocht. Maandag uitproberen in bottrop.. Verlies ik in stilstand mn evenwicht en pleur achterover. Pols dubbel geklapt en heb nu mn pezen daarvan gescheurd![]()
Hoe lullig kun je vallen![]()
Wintersport is wel geboekt! 25 jan weer naar het zillertal
Au..quote:Op zondag 9 november 2008 20:00 schreef LaZZ_NL het volgende:
Board is altijd lastig.. Heb mijn board uitgekozen omdat deze kwa bouw redelijk leek op mijn vorige plank (beviel erg goed maar gestolen helaas..) maar dan een trapje hoger. Tja ik denk dat het altijd wel een beetje een gok zal blijven.quote:Op maandag 10 november 2008 18:18 schreef QQelleQ het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Sorry dat ik jullie topic zo binnen kom vallen, lees al wel een tijdje mee maar heb me net pas over mn post angst heen gezet.Heb eigenlijk een paar vraagjes en hoopte op jullie expertise!
[...]
Hierbij dus mijn vraag: Wat zouden jullie aanraden? In de winkel wilde ze me een Burton Feelgood aansmeren raden, leek me wel wat, maar het meisje daar had zelf nog nooit geboard (skier) en ik vind het toch een behoorlijke uitgave en om dan zomaar op de expertise van een skier aftegaan vind ik ook zowat....
In het kader van "verbetering van mijn freestyle skills" en "off piste raggen" wil ik ook graag een goede backprotector aanschaffen, probleem is echter dat ik vrij klein en licht ben,maar door mijn laten we zeggen vrouwelijke vormen niet in de junior maten pas (zijn vaak ook te kort) en dat de "normale" maten juist weer te breed en te lang zijn...Vraag aan de boardbabes en vriendjes van boardbabes is dus eigenlijk wat een goede protector voor een klein meisje is? (prijs is niet zo heel belangrijk, veiligheid boven alles)
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en beterschap aan alle mensen in de ziekenboeg! Ik hoop dat jullie op tijd weer opgelapt zijn voor komend seizoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |