Je moest toen je drinkfles vullen met sneeuw en tussen 2 lagen kleding doen, dus boven je trui en onder je jas. Die smelt dan en dan heb je niet water wat kouder is dan 0 graden. JHad m ook gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef FlowDesign het volgende:
Heb van "I shouldn't be alive" op Discovery geleerd dat wanneer je in een besneeuwd en koud gebied moet overleven, dat het dan heel erg belangrijk is om je hoofd warm te houden zodat je hersenen "wakker" blijven en dat je beter kunt uitdrogen dan onderkoelt raken door het eten van sneeuw!
Truequote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Je moest toen je drinkfles vullen met sneeuw en tussen 2 lagen kleding doen, dus boven je trui en onder je jas. Die smelt dan en dan heb je niet water wat kouder is dan 0 graden. JHad m ook gezien.
Komt op hetzelfde nieer.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
TrueMaar dat was volgens mij bij Bear Grylls (Ultimate Survival)
Lach maar. Dalijk overleef ik het wel omdat ik van een bek van een lama en 3 stokjes en abzeil-apparaat kan maken. En met het bedoel ik natuurlijk een lawine.quote:
Dan mag jij me vertellen wat het belangrijkste is dat je moet doen bij een lawinequote:Op donderdag 6 november 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Lach maar. Dalijk overleef ik het wel omdat ik van een bek van een lama en 3 stokjes en abzeil-apparaat kan maken. En met het bedoel ik natuurlijk een lawine.
Hmmm misschien toch maar eens wat vaker kijken. Ik wist niet dat er zoveel handige dingen op kwamen. Je hebt me ogen geopendquote:Op donderdag 6 november 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Lach maar. Dalijk overleef ik het wel omdat ik van een bek van een lama en 3 stokjes en abzeil-apparaat kan maken. En met het bedoel ik natuurlijk een lawine.
Er zo ver mogelijk vandaan blijvenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef Fiama het volgende:
[..]
Dan mag jij me vertellen wat het belangrijkste is dat je moet doen bij een lawine
Ach beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
beetje laat:
ik heb een casio cam en ben er erg tevreden over.. ook over de service enzo!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er zo ver mogelijk vandaan blijven
14 feb zit ik in udrensquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef Fugie het volgende:
eerste wintersport staat geboekt. Is uiteindelijk aschau geworden ipv fugen
En Gerlos dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:33 schreef Fugie het volgende:
eerste wintersport staat geboekt. Is uiteindelijk aschau geworden ipv fugen
aschau bij kirchbergquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
En Gerlos dan?
Welke Aschau? Zijn er nogal wat
Ik neem aan dat je in het Zillertal bedoelt?
Ja hequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm misschien toch maar eens wat vaker kijken. Ik wist niet dat er zoveel handige dingen op kwamen. Je hebt me ogen geopend
ah okquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
aschau bij kirchberg
gerlos is de tweede wintersport
dubbele plaatsnamen hebben ze nogal sowieso nogal een handje van in oostenrijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
ah ok
Aschau zit namelijk ook in het Zillertal en nog op een aantal plekken in Oostenrijk. Vulde het in bij Googlemaps en kreeg er nogal wat uit
Mja het zijn idd niet de meest creatieve geesten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
dubbele plaatsnamen hebben ze nogal sowieso nogal een handje van in oostenrijkWeinig creativiteit daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |